Błękit cz. 3

63 7 15
                                    

Tydzień po ślubie, niby wszystko jest tak samo ale moja relacja z Dawidem weszła na wyższy poziom. Przynosił mi kawę, kwiatki, witał z czułym uśmiechem...

Uśmiechnąłem się po przeczytaniu pamiętnika mojego męża. Kto by się spodziewał, że tak się to potoczy? Pamiętnik znalazłem w jego biurku i nie myśląc za wiele przeczytałem go.

-Kochanie czemu tak długo...? Dawid? Co ty trzymasz? -spytał mój zakłopotany mąż. Odwróciłem się w jego stronę z chytrym uśmiechem. Powoli podszedłem w jego stronę i objąłem go. Pocałowałem go krótko i uśmiechnąłem się.

-Nie wiedziałem, że aż tak lubisz moje oczy -patrzyłem jak zaczyna się rumienić. Schyliłem się do jego ucha i cicho wyszeptałem. -Ja twoje uwielbiam. Są śliczne.

Szybko uwolnił się z moje uścisku i pobiegł gdzieś. Zaśmiałem się cicho i poszedłem do kuchni. Tam znalazłem moją kulkę szczęścia. Siedział przy stole cały czerwony i wgapiał się w herbatę.

-Żabciu? -odpowiedziało mi mruknięcie. -Jesteś na mnie zły?

Westchnął cicho i popatrzył w moim kierunku, przyklęknąłem obok krzesła na którym siedział, i położyłem głowę na jego kolanach.
-Nie, nie jestem zły... Sam chciałem ci o tym powiedzieć to tylko -mówił cicho przeczesując moje włosy.

I tak to właśnie mijało u nas, bez niepotrzebnych kłótni. Takiego go kochałem.

~~~
No czegoś takiego się nie spodziewaliście, tak przynajmniej sądzę.

Moi drodzy! Z dniem dzisiejszym (tj. 08.04.2024r.) kończę tę część oneshotów. Na moim profilu powinny niedługo pojawić się dwa zbiory:

-Kiss from a rose
-Herbata z imbirem

Pierwszy z nich będzie zbiorem w którym pojawiać się będą skoczkowie i WY! Drugi to po prostu zbiór tak jak ten.

Bardzo chciałabym podziękować Wam za aktywność tutaj, naprawdę to doceniam.
Pozwolę sobie zrobić małe podsumowanie tego zbioru:

-łącznie jest tu 54 shoty
-jedna seria
-rozwinął się mój styl pisania
-poznałam cudownych ludzi z którymi stworzyliśmy w komentarzach małe kółko różańcowe (lvdb99, Adwi16, domeafavorandleave (tak chodzi o Was❤️))

Wszystkim aktywnym tutaj DZIĘKUJĘ z całego serca ❤️❤️❤️❤️

Wasza
Herbatka_Rumiankowa


Śnieg i wichura czyli:  Skijumping one shots|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz