Öncelikle uzun zamandır bahsetmek istediğim bir husus var.
Bölüme geçmeden önce :)
Watpadd ile yollarımız 2021 Kasım ayında kesişti. Yıllar önce yazdığım bir kitabı tamamlayıp burdan yayınlama fırsatı buldum. Sonra birkaç kitap okudum ve İslam içerikli bir kitap çıktı karşıma onunla birlikte artık sadece İslam içerikli okuma isteğim geldi. Ve o kitaplara yorum yapanların hatta kitapları yazanların 15 - 25 yaş arası olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım.
Öyle güzel yazıyorlardı ki. Çok şey öğrendim. Benim için satır aralarında gizlenmiş ne çok kelimeler dualar vardı. İslamı ne güzel anlatıyorlardı.
Sonra bende elimden geldiğince İslamı anlatmaya çalışan hikayeler yazmak istedim. Ve bana yorum atan oy veren kardeşlerim sizler beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam.
Şuan bu hikayeyi yazmam. Kendine Gel!!'i yazmış olmam. HİFA'yı hepsi ama hepsi Rabbimin izniyle sizlerin sayesinde oldu.
Tüm samimiyetimle söylüyorum ki iyi ki varsınız.
Bazen düşünüyorum 50k 100k olursa hikayelerim ne yaparım diye. Çünkü bu kadar okunuyor olması bile gurur verici. Elhamdülillah diyorum.
Allah razı olsun sizlerden. Avuç içlerinden semaya yükselen dualarınız hayır olsun. Onca alternatif varken İslam içerikli kitaplar okuma istediğiniz daim olsun. İyi ki varsınız.
Minik kalpleriniz sağolsun.
Kelimeleri bir araya getirmek kolay olabilir. Ama kalplere dokunmak bir başka canlarım...
***
Evime geldiğimde mis gibi kokan gül kokusunu içime çektim. Annem çok temiz kadındı. Evi her zaman güzel kokar ve tertemiz gözükürdü. Müslümana yakışanda buydu.
Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Annem kütüphanesinde Kur'an okuyordu. Canım anam sesi güzel billur sesli anam. Rahatsız etmemek adına bende elimi yüzümü yıkayıp duş almak için banyoya girdim.
Sanki gittiğim yerin pis kokusu her yanıma sinmişti.
Duş alıp abdest aldıktan sonra bende Kur'an'ımı okumaya başladım. Şimdi içim rahattı işte. Her gece yatmadan önce Mülk Sûresi ve Amene'r-Rasulü'nü okumadan uyumazdım.
Çok şükür Rabbime nasip ediyordu bana. Her gece yapabilmek ayrı bir iç huzur veriyordu hüzünlü kalbime. Rabbime ne kadar Hamd etsem azdı.
İbadetin, devamlı olması gerektiğini Peygamberimiz (a.s.) şöyle buyurur: "Allah katında amellerin en sevimlisi az da olsa devamlı olanıdır." (Buhari, İman, 32). Kur'an-ı Kerim'de namaz, oruç, zekât ve cihad gibi ibadetlere devam etmemiz emredilir.
Canım annem de okumasını bitirmiş kapımı tıklatıyordu.
" Buyur annem." diyerek odaya davet ettim onu.
" Alperim oğlum hoşgeldin."
" Hoşbuldum annem."
" Aç mısın?"
" Yok değilim. Uykusuzum biraz. Yatarım zaten."
Annem saat kaçta gelirsem geleyim mutlaka bu soruyu sorardı. Yanıma gelip sıkıca sardı beni. Gür siyah saçlarıma öpücükler kondurdu.
" Hep dualarımdasın evladım. Rabbime emanetsin." diye söyledi.
Zor işti bizimki. Zor evet her gün ölümle burun buruna ifşa olma riski içerisinde öyle bir işti işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAHNÜMÂ
Teen FictionRahnümâ : Yol gösteren, kılavuz... Kendine Gel!! Adlı kitabın ikincisidir...