Alper, Enes'e ulaşamamanın telaşını yaşarken çalan telefonu ile irkildi.
Arayan kişi Enesten başkası değildi.
" Selamünaleyküm kardeşim."
Sesi gayet neşeli geliyordu. Halbuki Alper sabahtan beri onu merak etmenin telaşı ile yaşıyordu. Hafif sitemli bir ses tonuyla cevap verdi.
" Ve aleyküm selam Enes Bey nerdesiniz acaba?"
" Nerdeyimmmmm. Heh kapıda!"
" Hangi kapıda?"
" Bir dakika, No:7 yazıyor."
" Neresi yahu orası?"
" Çelik bir kapı." diyen Enes bir yandan da gülmeye devam ediyordu.
" Bak senn."
" A dur en önemli ipucu?"
" Neymiş?" derken Alper bir hışımla kapıyı açmıştı.
" Pes vallahi pess. Yüzüne kapı kapanan gördüm de böyle kapı açılan da ne biliyim?"
" Hoşgeldin kardeşim."
" Hoşbuldum da şu zile isimleri biraz daha küçük yazsaydınız?"
Bu sefer gülümseyen Alper'di. Enes'in elinde ki küçük çantayı görünce gözleri büyüdü. Çantayı işaret ederek " Neler oluyor?" diye sordu.
" Hava almaya çıkmıştım. Birşey olduğu yok." Diyen Enes içeriye geçti.
Alper şaşkınca bakakaldı. Birşeyler dönüyordu ama anlayamadı. Çelik kapısını kapatıp o da içeriye geçti. Zehra evde yoktu.
Enes suçlu edası ile ama yüzünde tebessüm eksik olmadan oturma odasına geçip koltuğa usulca oturdu.
Alper de tam karşısına geçti." Evet Enes Bey anlatın bakalım?
" Neyi anlatayım kardeşim evleniyorum işte o yani."
Alper önce yanlış anladığını düşündü. Ama Enes'in hâli tavrı ve peşi sıra gelen " Evlenme teklifimi kabul etti." diyerek haykırmasıyla birlikte Alper anladığı şeyin doğruluğuna şahit oldu.
" Hay maşallah kardeşime be." diyen Alper ayağa kalkarak Enes ile sarıldı..
" Allah tamamına erdirsin. Hayırlı olsun." Duasını da ettikten sonra Enes bir çırpıda gitmek üzere olduğunu ve otogarda başına gelenleri anlattı.
" Yalnız Mehmet'i çok merak ediyorum ya. Bir gün beni de tanıştır."
" İnşallah. Bulabilirsem hep en kritik anlarda karşıma çıkıyor kerata." diyerek gülümsedi Enes.
Zira Mehmet onun içinde çok başka bir yerdeydi.
" Peki ya Dna Testi?"
" Açıkçası buraya gelirken asıl seninle konuşmak istediğim konu buydu kardeşim." Enes'in az önceki sevimli hâli gitmiş yerini sadece çalışırken takındığı o ciddi tavrına bırakmıştı.
" Yaptırmak istiyorum. Çünkü bu şüphe hepimize zarar veriyor, bunu görüyorum. Ayşe Teyze bilmiyor evet. Ama diğerleri, siz... Zehra..."
Derin bir iç çekti, Enes.
" Balkona geçebilir miyiz?" diye sordu Alper'e. Alper başıyla onayladı. O anda yaktı tekrar sigarasını. Alper yeniden başladığını bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAHNÜMÂ
Teen FictionRahnümâ : Yol gösteren, kılavuz... Kendine Gel!! Adlı kitabın ikincisidir...