Kapitola 26

9.9K 580 1
                                    

„Můžete mi vysvětlit, jak jste slečno Olsenová přišla na to, že to byla vražda?" vyzval mě detektiv, seděla jsem v jeho kanceláři.

„Catherine si obstarávala drogy od neznámých lidí, ale teď jí je dala jejího kamaráda přítelkyně. Náhoda, co?" zeptala jsem se vítězně.

„Máte zajímavé názory, ale co to s tím to má společného?" podivil se nad tím, co mu tu vyprávím.

„To je právě to. Catherine a ten její kamarád spolu chodili, co jsem nemohla vědět a pak se rozešli. On si našel novou holku, ale co když žárlila na Catherine? Možná jí potřebovala odstranit a tak nastražila tu sebevraždu." Vítězoslavně jsem řekla.

„Vaše teorie je velice zajímavá. Ale proč by ji zabíjela, když už se rozešli?" zeptal se.

„Asi pro ni měl pořád oči a ona šíleně žárlila, víte, co dokáže žárlivost?" zeptala jsem. Přikývl.

„Tu dívku najdeme lehce, už tu byla u výslechu a chci, abyste jí vyslýchala, vy budete jí víc rozumět." Zvednul se a nechal mě tu samotnou. Došla jsem na to, určitě to tak bude. Cat ty moje chuděrko, proč sis jen ty drogy vzala, když jsi to tušila? Napadlo mě jen jediné vysvětlení, Cat došly peníze. Nemohla jít za rodiči, že potřebuje peníze a kamarádská pomoc se jí hodila. Nemohla vydržet bez drog a tak si je vzala a to byly její poslední.

„Slečno Olsenová, můžete začít s výslechem." Oznámil mi detektiv. Dívka si naproti mně sedla.

„Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se.

„Ema." Zavrčela.

„Emo, já vím, že ty drogy jsi jí dala. Je jen na tobě jestli se přiznáš." Začala jsem.

„Nemáš proti mně důkaz." Vykřikla.

„David nám dosvědčí, že jsi ji dala drogy. Tak dala jsi jí ty drogy?" zeptala jsem se.

„Dala." Odpověděla a sklopila zrak k zemi.

„Věděla jsi, že kombinace s alkoholem je smrtelná?" chtěla jsem se ujistit.

„Věděla." Dívala se do země.

Don't Tell MeKde žijí příběhy. Začni objevovat