Kapitola 48

7.4K 451 4
                                    

Odemkla jsem si vchodové dveře od malého bytu, který jsme si koupily s Cat. Cítila jsem, že jsem zpátky ve svém životě. Pousmála jsem se, doma bylo všechno v pořádku a chystám se do školy, ale předtím musím navštívit Cat.

„Haló?" křikla jsem.

„Brí." Vpadla mi do náruče, za ní se objevil David. Opřel se o rožek a díval se na nás s úsměvem.

„Pojď sem." Ukázala jsem Davidovi roztaženou ruku. Tak se z toho stalo velké objetí přátel, kteří se po půl roku potkali.

„Musíte mi všechno povyprávět." Řekla jsem a sedla si na sedačku. David se objevil ve dveřích se sklenkou vína.

„Musíme to zapít." Nalil mi do skleničky.

„Na naši Brí." Koutkem oka se na mě podíval, ťukli jsme si a napili se. 

Půl hodiny mně tu vyprávěli, co se za tu dobu stalo, ale já jsem je neposlouchala. Myslela jsem na jediné, na Dana. Ať jsem chtěla dělat cokoliv, vždy jsem se k němu v myšlenkách vrátila. Nebylo dne, kdybych na něho nemyslela. Nevnímala jsem je, jen jsem se dívala do prázdné skleničky. Byla prázdná jako já, bez toho kluka jsem neznala radost. Přemýšlela jsem jestli bych žila ten samý život, kdybych nebyla v kómatu, asi jo. Byla bych rozmazlená nána, co může všechno, moje chování překračovalo hranice, jako vše ostatní. Litovala jsem každého dne, kdy jsem se chovala hrozně, že jich bylo. Teď jsem chtěla jediné, vrátit se a být zase s tím klukem.

„Brí, posloucháš nás vůbec?" luskla mi před očima Cat.

„Co... Cože?" vykoktala jsem.

„Bavili jsme, že Michael chodí s Amandou. Říkalo se na škole, když jsi byla v kómatu, že si s ním něco měla." Vysvětlila Cat.

„Jen drogy." Vzdychla jsem.

„Nic víc?" Vyzvídala Cat.

„To je už jedno, aj kdyby, teď by se to už nestalo." Řekla jsem.

„Já vím, ale chtěla bych to vědět, hrozně mě to zajímá." Tajemně se usmála.

„Něco jsem s ním měla, stačí?" štvalo mě to, Michael je pro mě minulost a nebudu se k ní vracet.

„A co ty Cat?" zeptala jsem se.

„Pořád jsme spolu, když si byla v nemocnici, spojilo nás to." Usmála jsem se. Předtím jsem na Cat žárlila, Davida jsem poznala dřív a byla jsem do něho zamilovaná, když začal chodit s Cat, štvalo mě to. Ach ta moje minulost.

Moc vám děkuji, že si to aspoň čtete a ještě víc děkuji za votes a komentář.

Don't Tell MeKde žijí příběhy. Začni objevovat