4-İlk İş

624 63 10
                                    

Ji Mian'ın asistanı olacağına göre, doğal olarak önce Ji Mian'ı anlaması gerekiyordu.

Xiao Jiashu eve döner dönmez bilgisayarını açtı, Ji Mian'ı araştırdı ve şok oldu. Ji Mian, ülkede Altın At, Altın Heykel, Altın Horoz, Yüz Çiçek ve Mermer Sütun Ödüllerini aynı anda kazanan ilk kişi olan bir grand slam* film imparatoruydu. (Uluslararası)

Yurtdışında da sayısız ödül kazanmış ve birkaç kez En İyi Erkek Oyuncu Akademi Ödülü'nün kıyısından dönmüştü. Başarıları, eşi benzeri olmayan havalı ve göz kamaştırıcıydı. Dahası, ahlaki karakterinde de herhangi bir hata bulamazdınız. Birçok genci desteklemişti, kıdemlilere karşı son derece saygılıydı ve ihtiyacı olan herkese yardım etmeye hazırdı. Bağlantıları son derece iyiydi. Sıradan bir Weibo paylaşımının altındaki yanıtların hepsi eğlence dünyasının önemli isimlerinden gelirdi. Tek bir çağrıyla çok sayıda insanı bir araya getirebildiği söylenebilirdi. Sahip olduğu kaynakların hepsi birinci sınıftı, rol aldığı her film klasikti, kendisi dışında başkalarının onu geçmesi mümkün değildi......

Xiao Jiashu sessizce yeni patronunun verilerini okumayı bitirdi. Uzun bir süre sonra, sonunda hayranlık içinde nefesini tuttu. "Bu kişi çok havalı!"

Patronunun film ve dizilerinin her birini bir kez olsun izlemeyi çok istiyordu, ancak tek bir gecelik zaman çaresiz bir şekilde çok kısaydı ve sadece aceleyle tüm eserlerin isimlerini not edebilir ve gelecekte bir zamana kadar onları yavaş yavaş takdir edip tadını çıkarabilirdi. Daha sonra ünlülerin asistanlık mesleği hakkında araştırma yapmaya başladı. Ne de olsa Ji Mian'ın hayranı değildi. Ji Mian'ın eserlerini sevip sevmemesi önemli değildi, önemli olan işini iyi yapıp yapamayacağıydı.

Bir ünlünün asistanı kabaca üç tipe ayrılabilir.

Bir: Normal tip, bir sekreter gibi ünlünün programından sorumlu.

İki: Planlama ve Pazarlama tipi, tanıtım, reklam, planlama, halkla ilişkiler ve diğer ilgili işlerden sorumludur ve aynı zamanda bir yönetici olarak ikiye katlanabilir.

Üç: Dadı Tipi, ünlünün günlük yaşamı ve kıyafet ve yemek gibi ihtiyaçlarıyla ilgilenmekten sorumludur.

Bir planlama ve pazarlama asistanının iş içeriği çok çeşitliydi, ancak aynı zamanda gelecekteki beklentilerinizi genişletmek için en iyi işti ve birçok şey öğrenebilirdiniz. Xiao Jiashu doğal olarak planlama ve pazarlama asistanlığı işine büyük ilgi duydu, ancak iş gerekliliklerini gördüğünde biraz tedirgin oldu.

Bir planlama ve pazarlama asistanı olmak istiyorsanız, öncelikle haber olaylarına karşı duyarlı olmanız, iyi proje planlama becerilerine ve organizasyon deneyimine sahip olmanız gerekirdi. Ardından, bol miktarda basılı medya ve internet kaynağını kontrol etmeniz, keskin bir zihne ve güçlü mantıksal düşünme becerilerine sahip olmanız gerekiyordu. Ayrıca, iyi kişilerarası becerilere sahip olmanız, işyerinde ve internette her türlü yazılımı kullanma konusunda yetkin olmanız, yazılı Çince konusunda sağlam bir temele, güçlü dil becerilerine ve haber makaleleri ve belgeleri yazma konusunda güçlü bir yeteneğe sahip olmanız gerekiyordu. Son olarak, olağanüstü haber planlama ve iş halkla ilişkiler müzakere becerilerine de sahip olmanız gerekiyordu.

Özetlemek gerekirse, planlama ve pazarlama asistanı olmak kolay bir iş değildi, aksine kendinizi diğerlerinden ayırt edebilmeniz için her açıdan güçlü olmanızı gerektiren bir işti.

Xiao Jiashu kendini her koşulla karşılaştırdı ve umutsuzlukla şunu keşfetti: Deneyime ihtiyacım var: Hiç yok; Medya kaynaklarına ihtiyacım var: Hiç yok; Çince yazı dilinde bir temele ihtiyaç var: Ülkeyi çok erken terk ettim, buna sahip olmamın imkanı yok.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin