10-Hastane Ziyareti

512 62 13
                                    

Xiao Jiashu acıya dayandı ve koyu kremalı balkabağı çorbasını bitirdi.

Ofise döndüğünde kovulduğunu öğrendi ve birkaç asistanı eşyalarını toplamasına yardım ediyordu.

İş arkadaşlarının kendisine gizlice attığı bakışları görünce kendini çok haksızlığa uğramış hissetti ama Li Jiaer'i yetkisi olmadan işten çıkarma eyleminin Ji Mian'ın kar hanesine dokunduğunu anladı. Ji Mian'ın tepkisi beklenen bir şeydi. Ne de olsa Royal Crown onun stüdyosuydu. İstediği kişiyle sözleşme imzalayabilirdi, yabancıların buna karışmaya hakkı yoktu. Ji Mian'ın Xiu Amca'ya büyük bir iyilik borcu olmasaydı, onu dışarıda bırakması mümkün olmazdı.

Xiao Jiashu, Ji Mian'a karşı herhangi bir kızgınlık hissetmedi. Asistanın kendisine uzattığı karton kutuyu aldı ve şirketten ayrılmaya başladı.

"Öylece gidiyor musun?" Asistan çok şaşırmıştı. "Departman değiştirmenize yardımcı olması için Başkan'ı bulmaya gitmiyor musunuz?" diye sordu.

"Hayır, hoşça kalın."

Xiao Jiashu başını salladı ve doğrudan birinci kattaki otoparka gitmek üzere asansöre bindi. En başta hatalı olan kendisiydi, nasıl olur da hâlâ Xiu Amca'ya gidip şikâyet etmeye cesaret edebilirdi? Kovulduysa kovulmuştur.

Başka bir gün gidip başka bir iş bulabilirdi. İyimser bir zihniyetle Xiao Jiashu eve döndü ve oyun oynamak için odasına kapanmaya devam etti. Ancak bu kez dersini almıştı ve bir daha abur cubur yemeye cesaret edemedi. Her gün sadece sade yulaf lapası içiyordu ve ağzındaki ülserler nihayet iyileşmeye başlamıştı.

Birkaç gün sonra bir sabah, Xiao Dingbang yemek masasında karşısında oturan küçük kardeşine baktı ve aniden sordu,

"Son zamanlarda gerçekten sıkılmış görünüyorsun? Çalışmak için Xiao Grup'a gelmek ister misin?"

"Ah?" Xiao Jiashu o sırada bagetini kemirmeye dalmıştı. Bu sözleri duyduğunda, bir an için kelimeleri tam olarak özümseyemedi; geniş gözlü, dili tutulmuş ifadesi biraz aptalca görünüyordu.

"Hayır. Xiao Shu daha yeni döndü, bırakın önce o oynasın ve eğlensin." Annesi Xue Miao hafif bir gülümsemeyle reddetti.

Ülkeye ilk döndüğünde, gerçekten de Xiao Shu'nun Xiao Grup'ta kalıp çalışmasını istemişti. Ancak, Yaşlı Adam ve babası Xiao Qijie tarafından acımasızca sopayla dövüldükten sonra, aniden fark etti ki -- oğlunun Xiao Ailesi'nin kafesinde kalmaya devam etmesine, hayatının geri kalanını özgür ve ahlaki bir karaktere sahip olmadan geçirmesine izin vermektense, onu bırakıp uçmasına izin vermek daha iyi olurdu.

Xiao Dingbang ona derin bir bakış attı ve hemen ardından küçük kardeşine bakarak sordu. "Sen de aynı şekilde mi hissediyorsun? Hiçbir şey yapmamak ve tüm gününü oyun oynayarak geçirmek mi istiyorsun?"

"Anlamıyorum." Xiao Jiashu, ağabeyinin neden onu Xiao Grubuna girmesi için ayarladığını anlamadı. Büyükbabası ve babası buna şiddetle karşı değil miydi? Ama gökten düşen bu etli börek onun başını döndürmemişti. Ciddi bir şekilde düşündü ve şöyle açıkladı: "Daha sonraki bir tarihte kendi işimi bulacağım. Mutlaka Xiao Group'a girmem gerekmiyor. Diğer mesleklerin de çok ilginç olduğunu fark ettim."

"Gerçekten mi?" Xiao Dingbang başını salladı. "Her zaman arzularını ön planda tut, eğer bir fikrin varsa bana söylemeyi unutma."

Xiao Jiashu ağabeyinin onu dinlediğinden mi yoksa onun için endişelendiğinden mi emin değildi ama yine de itaatkâr bir şekilde kabul etti. Baş koltukta oturan baba Xiao Qijie mutsuz bir şekilde, "Döneli birkaç ay oldu, bildiğin tek şey her gün oyun oynamak, ne zaman mantıklı olmayı öğreneceksin? Kardeşin on sekiz yaşındayken..."

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin