Ekranda, karanlık merdiven boşluğunda iki adam dövüşüyordu. Hafif zayıf yapılı adam, uzun boylu adamı yüzünde buruşuk bir ifadeyle yere çarptı. Tekrar tekrar "Sen misin?" diye sordu, ama sesini o kadar alçak tuttu ki boğuk görünüyordu. Uzun boylu adam sırt üstü yattı ve "Hayır ben değildim, ister inan ister inanma!" dedi. İki adam endişeyle birbirlerine baktılar.
"Kıyafetlerini çıkar." Zayıf adam polis üniformasını çıkarmaya başlarken, "Kıyafetlerini çıkar," dedi. Uzun boylu adam hemen karşılık verdi ve temizlikçi kıyafetini çıkardı. Uzun adam polis üniformasıyla gittikten sonra, zayıf adam temizlikçi üniformasını yere fırlattı ve ardından sağ eliyle saçlarından tutarak sertçe duvara vurdu.
Boğuk bir sesin ardından titremeye başladı ama dişlerini sıkarak yere düşmeyi reddetti. Yarı açık yarı kapalı bir çift göz koridora sıkıca baktı ve gözlerindeki ışık yavaşça söndü. Sonunda bilincini kaybetti ve merdiven boşluğu tamamen karanlığa gömülürken baş aşağı çöp kutusuna düştü.
Yönetmen Luo Zhang Wei videoya baktı ve alkışladı, "Evet, bitti. Sonunda, mücadele eden gözler çok iyiydi. Çöp konteynırına düştüğünde, hiç de sahte değildi. Ne kadar gerçekçiydi? Oyuncu olmak için böyle bir adanmışlığa sahip olmalısın."
Lin Le Yang rahat bir nefes aldı ve sonunda gülümsedi. Shi Ting Heng onun omzunu sıvazladı ve "Daha fazla NG'ye maruz kalırsan zihniyetinin çökeceğini düşünmüştüm. Bu kadar çabuk uyum sağlayabileceğini beklemiyordum. Auran performansında kendini gösterdi. Kendine inanmaya devam et. İlk oyunculuk yaptığımda 20'den fazla NG'm vardı, ki bu seninle kıyaslandığında çok daha kötü."
"İşbirliğin için teşekkür ederim. Hoşgörün olmasaydı yıkılırdım." Lin Le Yang ellerini birbirine kenetlerken içten minnettarlığını ifade etti. Ancak kimse onun bu krizi atlatmasını sağlayan kişinin Shi Ting Heng değil, az ötede duran Ji Mian olduğunu bilmiyordu. Kendisine tekrar tekrar Ji Mian'a karşı itibarını kaybetmemesini söyledi ve bu da neredeyse çökmek üzere olan zihnini yeniden dengeli bir duruma getirdi. Ji Mian onun manevi direğiydi.
Bu adamı düşünen Lin Le Yang onu aramak için aceleyle başını kaldırdı ama adamın çoktan yanına geldiğini fark etti. Gözleri şefkat doluydu: "İyi iş çıkardın, altımda bir sanatçı olmaya layıksın. Yönetmen Luo, senden gelecekte ona daha fazla öğretmenlik yapmanı istemek zorundayım." Sonra elini kaldırdı ve Lin Le Yang'ın alnına dokundu.
"Sorun değil Xiao Lin çok zeki ve öğrenmeye istekli, ona öğretmekle ilgili bir sorunum yok."
Luo Zhang Wei'nin söyledikleri sadece kibarlık olsun diye değildi. Lin Le Yang gibi oyunculuk deneyimi olmayan yeni insanların sadece birkaç kez NG yapması gerekiyordu ki bu da oldukça iyiydi. Bir keresinde, bir saat boyunca durmadan ağlayan yeni gelen biriyle tanıştı. Sonunda, artık dökülecek gözyaşı kalmadığında, sadece göz damlalarıyla idare edebildi. O gün neredeyse hoparlörle insanlara vuruyordu!
Ji Mian iki kez kıkırdadı, Lin Le Yang'ın omzunu tekrar sıvazladı ve sonunda çatık kaşlarını gevşetti.
Xiao Jia Shu durup Luo Zhang Wei'nin yanındaki ekrana baktı ve kendi kendine düşündü: Nasıl öylece gitti? Eğer bu sefer de NG olsaydı, Lin Le Yang kesinlikle haykırırdı.
Bu sahne zor değildi. Sadece çekmek, vurmak ve sonunda kendini çöp kutusuna yerleştirmek. Bunu söylemişken, bir kez bile NG yemedim. Ne dahiyim ama! Yüzüne dokundu, gözleri hilal şeklinde kıvrıldı ve aniden üşüdüğünü hissetti. Arkasını döndüğünde Ji Mian'ın ona baktığını gördü.🥲
"Ji Ge, sorun ne?" Tereddütle konuştu.
"Buraya gel." Ji Mian uzandı ve onu kenara çekti. "Cep telefonunu çıkar ve çektiğin videoyu sil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...