17.Küçük Efendi Xiao Kendinin Farkında

531 58 11
                                    

Luo Zhang Wei, "Havariler "in baş yönetmeniydi ve aynı zamanda film camiasında tanınmış bir konuşmacıydı.

Kadeh kaldırma konuşması, filmin ilk aşamasını (niyet), son aşamasını (tanıtım) ve gişe beklentilerini ve diğer birçok şeyi detaylandıran 20 dakikadan fazla süren uzun bir konuşmaydı.

En iyi yönetmen dalında kazandığı birkaç etkili Uluslararası Film Festivali ödülüyle de çevrede iyi bir üne sahipti, dolayısıyla ana yaratıcı ekip sadece dinleyebildi ve zaman zaman coşkulu alkışlar verebildi.

Ancak onca övgü, saygı, pohpohlama ya da gülen yüz karşısında bir yüz giderek daha fazla kararıyordu: Xiao Jia Shu, adındaki yeni gelen.

Uğurlu zamanı yakalamak için açılış töreni saat 12:30'da, yemek için de aynı saatte yapılacaktı ve tören öğleden sonra saat 4'te bitecekti. Törenden sonra insanlar birbirlerini tanımak ve yeni ilişkiler kurmak için zaman buldular. Daha sonra aceleyle restorana gitmeleri gerekecekti ve bu noktada saat zaten 19:30'du.

Xiao Jia Shu da gülümsemek ve sakince yemeği beklemek istiyordu ama midesi boşken ve yüzünde lezzetli yiyecekler varken bununla başa çıkmak imkansızdı ah!

Uzakta olmayan bir tabak kızarmış tavuğa baktı ve ayağa kalkıp konuşmasını engellemek için tabağı müdürün ağzına tıktığını hayal etti. Kendi kendine, 'Şimdi biraz daha iyi hissediyorum ve hâlâ beş dakika daha dayanabilirim!' diye düşündü.

Kendi kendine başını salladı ve midesini kapattı, karşısında oturan Film İmparatoru Ji Mian'ın bakışlarından tamamen habersizdi. Ji Mian'ın yüzünde garip bir ifade vardı, sanki gülmek istiyor ama bunu kontrol etmeye çalışıyordu.🥹

"......Bu filmin büyük gişe rakamları elde etmesini diliyorum." Yönetmen sözlerini bitirdi ve kalabalık ayağa kalkmaya başladı.

Xiao Jia Shu şarap kadehini aceleyle Huang Mei Xuan ve Huang Zi Jin'e doğru kaldırdı ve ardından tabağa bir parça ördek eti koymaya başladı. Huang Mei Xuan gizlice onun kolunu çekti ama hemen görmezden gelindi. Birkaç kaşık pilav yedikten sonra. Fısıldadı, "Huang-Jie[*], müdür konuşmasını bitirmedi mi? Neden yemiyorsun?"( Jie: abla)

Huang Mei Xuan, Xiao'ya biraz şarap uzatırken, "Çabuk git müdür, Ji Ge ve Heng Ge ile bir içki iç!" diyerek onu ikna etti.

Shi Ting Heng ve Ji Mian filmin sırasıyla 1 ve 2 numaralı erkek başrol oyuncuları ve aynı zamanda film endüstrisinin önemli isimleriydi. Genç kuşaklar onlara saygılarını sunmalı ve bir içki ikram etmeliydi. İçip içmemeleri ayrı bir konu.

Xiao Jia Shu uzun yıllardır yurtdışında olmasına rağmen Çin sofra adabına yabancı değildi. Şarap bardağını eline aldı ve yönetmene, Shi Ting Heng'e ve Ji Mian'a saygılarını sundu ve "lütfen bana iyi bakın[*]" dedi.
[*] "lütfen bana iyi bakın": Bu, gelecekte herkesin bana iyi bakacağını ve benimle ilgileneceğini ummak anlamına gelir.)

Buna karşılık, diğer yeni gelenler üçlüye art arda kadeh kaldırıyor, hoş sohbetler ediyor ve iltifatlarını esirgemiyorlardı. Bu durum Xiao Jia Shu'nun daha kibirli ve uygun görgü kurallarından habersiz (kaba) görünmesine neden oldu.

Bu durum Huang Mei Xuan'ın biraz başını ağrıttı ve elinde olmadan yemek yemekle meşgul olan Genç Usta'ya bakarak, "Ne yiyorsun?" diye sordu.

Xiao başını kaldırırken "Baharatlı tavuk." diye cevap verdi. Dudakları kırmızı ve parlaktı, gözleri birkaç damla yaşla kaplıydı.

"Baharatlı yiyecekler yemene izin yok! Xue-Jie ağzında ülser olduğunu ve henüz geçmediğini söyledi! Onun yerine biraz sebze ye!" Huang Mei Xuan tabağına biraz yeşil sebze yığdı.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin