Xiao malikanesinden ayrıldıktan sonra Xiao Jiashu'nun tüm vücudu rahatladı.
Annesi Xue Miao da onunla aynı ruh hali içindeydi. Şu anda mutfakta çiçekli bir önlük giymiş kahvaltı hazırlıyor ve en popüler pop şarkısını mırıldanıyordu.
Xiao Jiashu dişlerini fırçalayıp mutfağa girdi. "Anne, bu sabah kahvaltıda ne var?"
Xue Miao çalan cep telefonunu aldı ve baktı. Arayanın kocası Xiao Qijie olduğunu gördü ve hemen reddetti ve mutlu bir şekilde, "Domatesli ve yumurtalı erişte. Annen uzun zamandır yemek yapmıyor. Becerim azaldı mı bilmiyorum."
"Çok lezzetli, kesinlikle şef düzeyinde." Xiao Jiashu erişte çorbasının kokusunu içine çekerek başparmağıyla onayladı. İşte hayal ettiği aile hayatı buydu. Lüks villalar ve avlular yoktu, canlı partiler yoktu, sadece küçük güneşli bir süitte bir anne ve oğul vardı.
Xue Miao oğlu tarafından eğlendirildi, "Git dişlerini fırçala ve yüzünü yıka. Yemek birkaç dakika içinde hazır olacak."
Xiao Jiashu dişlerini fırçalayıp yüzünü olabildiğince hızlı bir şekilde yıkadıktan sonra mutfağa geri döndü ve "Anne, keşke daha önce taşınabilseydik." dedi.
Xue Miao onun başını okşadı ve acı bir şekilde, "Sana her zaman eksiksiz bir ev vermek istedim ama bu seni incitti. Xiaoshu, annen babandan boşanmak istiyor. Sen ne düşünüyorsun? "
Xiao Jiashu elini kayıtsızca salladı, "Siz mutlu olduğunuz sürece benim için sorun yok."
"Tamam, avukatla temasa geçeceğim."
Karısına bir türlü ulaşamayan Xiao Qijie'ye belge gönderildi. Bu bir boşanma anlaşmasıydı ve Xue Miao boşanırsa hiç para alamayacağını söylüyordu.
Xue Miao dudak büktü ve "Kabul ediyorum. İmzalı boşanma sözleşmesini avukatıma gönderirsen, bu işi tamamen halletmesi için ona güveniyorum." Ardından ona avukatın kartvizitini verdi.
Xiao Qijie güçlü olduğunu düşündü ve kısa süre içinde bir avukatla temasa geçerek boşanma anlaşmasını yazdırıp imzaladı ve Xue Miao'nun verdiği adrese postaladı. Xiao ailesi Çin'de birinci sınıf bir aileydi. Karısı Xue Miao'nun aile içindeki yerini kolayca bırakacağına inanmıyordu.
Ben vazgeçmeye niyetli değilim, sen bekle ve gör! Xue Miao'nun ürpertici gözleri telefon ekranına dikildi. Güzel bir söz vardı - kim gençken birkaç pislikle tanışmamıştı ki? Xiao Qijie'nin böyle bir pislik olduğunu bilseydi, onunla evlenmezdi. Kariyeri, hayalleri, hepsi onun yüzünden mahvoldu!
Xiao Jiashu annesinin moralinin bozuk olduğunu fark edince onu aceleyle kucağına aldı ve bir çocuğu teselli eder gibi birkaç öpücükle onu rahatlattı: "Anne, kızacak bir şey yok. Taşındığımızdan sonra iyi bir hayatımız olacak. Şu haline bir bak. Görünüşün hiç değişmemiş. Dışarı çıktığımızda insanlar hala seni kız kardeşim sanıyor. Boşandıktan sonra babamdan daha iyi olmalısın."
"Gerçekten yaşlanmıyor muyum?" Xue Miao cep telefonunu çıkardı ve bir fotoğraf çekti. Kendisini parlak ve çekici buluyordu ve tarzı hâlâ aynıydı.
Xiao Jiashu rahatlamıştı. Annesiyle vedalaştıktan sonra Yushanxuan'a giderek lüks bir kahvaltı hazırladı ve yönetmen Luo'yu yemeğe davet etmek üzere ekibe götürdü. Stüdyoya girer girmez Xiu Changyu'nun da orada olduğunu ve Ji Mian ile konuştuğunu gördü.
"Xiu Amca, Ji-ge ve yönetmen Luo, size kahvaltı getirdim." O ve yardımcısı masaya birkaç büyük paket kahvaltı koydu, gülümsemesi sabah ışığından daha parlaktı.
Luo Zhangwei tam bir yemek meraklısıydı. Hemen buharda pişmiş çörekleri almaya geldi ve merakla sordu: "Xiao Jiashu, bize iki gün üst üste kahvaltı ısmarlamanın sebebi nedir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...