11-Hafıza

531 65 27
                                    

Xiao Jiashu'nun bir zamanlar He Yi adında çok iyi bir arkadaşı vardı. Aile geçmişleri eşitti, aynı ilgi alanlarına sahiptiler, aynı mahallede büyüdüler ve aynı okula gittiler ve bir zamanlar cenneti ve dünyayı birlikte aşacaklarına (zorluklarla savaşacaklarına) dair yemin ettiler.

Ancak Xiao Jiashu on yaşındayken bir kaza geçirdi ve bunun sonucunda yurtdışına gönderildi, He Yi ise ülkede kaldı. Ancak ilişkileri asla kopmadı ve her zamanki gibi yakın kaldılar. Xiao Jiashu on altı yaşındayken, He Yi aniden ona gurur dolu bir mesaj gönderdi ve Xiao Jiashu'ya bugün bir otelde doğum günü ziyafeti verdiğini ve şans eseri cinsel tacize uğrayan bir kıza rastladığını ve onu kurtardığını söyledi. Kızı yıkanıp kıyafetlerini değiştirmesi için süit odasına götürmüş ve evine geri göndermişti.

Bu mesaj tüm kâbusun başlangıcıydı.

Çok geçmeden He Yi, kızın kendisiyle aynı okula gittiğini ve güzel olduğu ve iyi huylu olduğu için erkekler tarafından sürekli zorbalığa maruz kaldığını keşfetti. Kız öğrenci onu kurtardığı için minnettardı ve her gün onun için bir beslenme çantası hazırlayıp sırasına koyuyordu. Yavaş yavaş, sınıf arkadaşları ikilinin ilişkisi hakkında dedikodular yaymaya başladı.

He Yi bu söylentileri umursamadı. Son derece sadık, kararlı ve ısrarcı bir insandı ve asla başkalarının kendisini etkilemesine izin verecek bir tip değildi. Ancak, o kız öğrenciyi kurtardıktan kırk gün sonra, tecavüz suçlamasıyla sınıfta polis tarafından götürüleceğini ve kızın karnındaki fetüsün kanıt olacağını asla hayal edemezdi.

Utanılacak bir şey yapmamıştı, bu yüzden doğal olarak suçu kabul etmedi. Ancak babası mahkeme dışında uzlaşmaya karar verdi ve ayrıca kız öğrenciye psikolojik zarar için bir milyon yuan verdi. He Yi hapse girmemiş olsa da, suçlamadan suçlu olduğu tespit edildi. Kendilerine utanç getirdiği için kızgın olan ailesi onu hemen Amerika'ya gönderdi ve bunu o acı araba kazası izledi...

Bundan böyle, sadece birkaç günlüğüne yeniden bir araya geldiği arkadaşı ondan sonsuza dek ayrılmıştı, Xiao Jiashu bunu nasıl kabul edebilirdi ki?

Kaza yerine deli gibi koştuğunu, arkadaşının cesedine çılgınca sarıldığını ve hüngür hüngür ağladığını hatırlıyordu. Bu asılsız suçlamaya asla inanmadı. Yakın arkadaşına komplo kurulmuş olması gerektiğini biliyordu.

Gerçek, varsayımının doğru olduğunu kanıtladı. Arkadaşının araba kazası olmadan önce biriyle telefonda konuştuğunu ve görüşmenin kaydedildiğini keşfetti.

Metalik bir doku taşıyan bir kadın sesi alaycı bir şekilde, "He Yi, beni kurtarmanı sana kim söyledi? O sırada benden hiç faydalanılmıyordu. Çok içmiştik ve etrafta oynuyorduk! Sen olmasaydın o gece öyle güzel vakit geçirecektim ki... Karnımdaki çocuğun babasının kim olduğunu bilmiyordum, o piçleri aradım, hiçbiri kendilerinden olduğunu kabul etmeye yanaşmadı.

Ailem bunu söylemem gerektiğini yoksa beni öldüreceklerini söyledi, başka ne seçeneğim vardı ki...

Tanıdığım insanlar arasında en aptal ve aynı zamanda en zengini sendin, seni seçmeseydim başka kimi seçebilirdim ki?

Odana gitmeme yardım ettiğin güvenlik kamerası videosu en iyi kanıttı...

Benden nefret mi ediyorsun?

Hahahaha, hala aptal olduğunu kabul etmek istemiyor musun?! Annen, masumiyetini kanıtlamak için daha sonra DNA testi yapmak üzere cenini dört aya kadar saklamam konusunda kararlıydı. Anneni kürtaj yaptırmam için ikna eden babandı, hatta tüm ailemin taşınması ve annenin bizi bulamaması için bir milyon bile verdi... Bana tecavüz etmediğini biliyordu, ama tamamen gözden düşmeni istedi...

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin