Bu patronunun çağrısıydı, Xiao Jiashu nasıl reddedebilirdi? Hafifçe sızlayan yanaklarını okşarken, masalarının önüne doğru yürüdü ve başını salladı.
"Ji'ge, Kun'ge, öğle yemeği mi yiyorsunuz?"
"Otur." Ji Mian karşısındaki koltuğu işaret etti ve garsonu çağırdı: "Siparişime bir tabak daha karabiberli biftek ekleyin, orta pişmiş olsun."
Garson kibarca sordu. "Elbette, Bay Ji, başka bir şey ister misiniz?"
Ji Mian Xiao Jiashu'ya baktı. Xiao Jiashu hemen elini salladı. "Başka bir şey istemem, teşekkürler."
Yine dana biftek ve karabiber bile eklemiş, gerçekten daha iyisi olamaz!
Bu Film İmparatoru Ji'nin ne kadar nazik bir karaktere sahip olduğunu, ne kadar kibar ve yardımsever olduğunu, ne kadar cömert ve yumuşak huylu olduğunu artık gerçekten anlamıştı...
Hepsi yalandı. O sadece bir diktatördü, etrafındaki insanlara kendi yöntemleriyle davranmaya alışkındı ve onlara nadiren seçme hakkı tanıyordu.
Sadece onunla yediğim iki yemeği örnek verirsem, her zaman önce o sipariş verir ve asla başkalarına ne yemek istediklerini sormaz bile.
Xiao Jiashu gerçekten de tamamen reddetmek istiyordu ama iyi yetiştirilme tarzı buna izin vermiyordu.
Fang Kun, Xiao Jiashu'nun hâlâ Li Jiaer ile olan meseleyi düşündüğünü düşünerek bilerek sordu. "Hey, Genç Usta Xiao'yu kim kızdırdı? Neden yüzün bu kadar kara?"
Ji Mian ise gereksiz kelimeler kullanma zahmetine girmedi; doğrudan konuya girdi. "Li Jiaer seni nasıl rahatsız etti de onu engelledin?"
"Siz nereden biliyorsunuz?" Xiao Jiashu şaşkın bir yüz ifadesiyle sordu. Şu anda eğlence dünyasında "sır" diye bir şey olmadığını hâlâ anlamamıştı, her şey etrafındaki insanların bunu ifşa etmek isteyip istememesine bağlıydı.
Bu velet cidden iyi değil, bunu yapmaya cesaret ediyor ama itiraf etmeye cesaret edemiyor! Fang Kun kalbinde küçümsemeyle düşündü ama yüzünde dostane bir gülümseme vardı; rahat bir tavırla sordu,
"İkiniz dün ilk kez tanıştınız, değil mi? O sırada onunla ilgili bir yanlış anlaşılma mı yaşadın? Gel, gel, gel, söyle bize, eğer bir yanlış anlaşılma varsa, bunu mümkün olduğunca erken düzeltmeliyiz, bu kadar aşırı olma. Bir insan uzlaşmalı, böylece daha sonra tekrar karşılaştığınızda işler garipleşmez. Eğlence çevresi küçük, birbirinizle tekrar karşılaşma ihtimaliniz var, birini böyle bir çıkmaza zorlamamalısın."
Arkadaşı hâlâ konuşabiliyor olsaydı, kesinlikle Li Jiaer hakkında konuşmak istemezdi. Bu nedenle, yabancılara açıklama yapma ihtiyacı daha da azalmıştı. Şu andan itibaren o dayanılmaz, kirli anıları tamamen gömmesine izin verdi. Ne de olsa Li Jiaer çoktan gitmişti ve sonunda arkadaşı için son bir şey yapabilmişti. Bu düşünceyle Xiao Jiashu elini salladı,
"Yanlış anlaşılma yok. Hedef aldığım kişi o. Onu sabote etmeye başlamadan önce araştırdım. Yanlış kişiyi yakalamış olmamın imkanı yok."
Fang Kun, "..."
Bu sözler o kadar açık ki, çürütmek için söyleyebileceğim hiçbir şey yok!
Ji Mian çatalını bıraktı ve doğrudan genç adama baktı. Nazik bir ses tonuyla ama inatçı bir tavırla, "Yine de söyle bize. Ondan bu kadar nefret etmenin bir nedeni olmalı."
Cidden zalimce!
Xiao Jiashu'nun ağzı içten içe seğirdi ve yüzünde sabırsız bir ifade belirdi. Tam bu sırada garson bir tabak karabiberli biftek getirdi. Tuzlu kokusu doğrudan burnuna geldi ama yiyemiyordu bile, bu da onun daha da öfkelenmesine neden oldu. Bütün bu insanlar kör mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...