90-Usta Xiao Heteroseksüel Bir Adam mı?

429 57 18
                                    

Ji Mian'ın elinde bir valizle kapıda durduğunu gören Ji Anne irkildi, bir süre afalladıktan sonra titreyen bir sesle, "Xiao Mian? Neden buradasın?" dedi.

"Uçak rötarı nedeniyle iki gün senle kalmak isteyen bir arkadaşım var. Uygun olur mu bilmiyorum?" Ji Mian nazikçe ve kibarca sordu. Ji ve annesinin yakın olmadıkları anlaşılıyordu.

Xiao Jiashu arkasından çıktı ve parlak bir gülümsemeyle selamladı, "Merhaba teyze, ben Ji Ge'nin arkadaşı Xiao Jiashu."

"Merhaba, lütfen içeri gelin. Elbette sakıncası yok!"

Anne Ji hızla kapıyı açtı, Xiao Jiashu onun sol elinde bir koltuk değneği tuttuğunu gördü, sol ayağını hareket ettirdiğinde çok sertti ve protez bir uzuv takıyor gibiydi. Ancak yüzünde hiçbir değişiklik olmadı ve kalbinde merak ya da sorgulama bile hissetmedi. Bu Ji Ge'nin mahremiyetiydi. Ji Ge paylaşmaya istekliyse, iyi bir dinleyici olacaktı. Ji Ge yabancıların bilmesini istemezse, bu yüzden hiçbir şey sormazdı.

Xiao Jiashu dışarıdaki kırağı tutmuş çobanpüskülü ağacını işaret ederek şöyle dedi. "Teyze, bahçeniz çok güzel bakılmış. "

Ji Anne mutlu bir şekilde güldü ama gözlerinin kenarından birkaç damla yaş geldi. "Neyse ki ben zaten boştayım. Her türlü çiçeği ve otu severim. Otur da sana çay yapayım. Eh, hayır, ne içmek istersin? Kahve mi, kakao mu, siyah çay mı, yeşil çay mı?" Belli ki biraz bunalmıştı, oğlunu ve arkadaşını eğlendirecek çok fazla güzel şeyi olmadığından korktuğu için dolapları karıştırırken sorular soruyordu. 

"Kendini meşgul etme, ben yaparım." Ji Mian bavulu depoya koydu, kollarını sıvadı ve "Neden koşup kapıyı açtın? Senin için tuttuğum bakıcı nerede?"

"Bugün izin aldı, her şeyi ben yaparım, merak etme." Anne Ji çaydanlığı ocağa koydu ve kısık bir sesle "Arkadaşın burada ne kadar kalacak?" diye sordu. Aslında sormak istediği oğlunun kalıp kalmayacağıydı ama onun reddini duymaktan korkuyordu.

Ji Mian çay fincanını yıkarken hafifçe durakladı ve sesi aniden biraz yumuşadı, "Yağmur ve kar yüzünden uçağı rötar yaptı, eve dönüş uçuşları tekrar müsait olduğunda geri dönecek. Genç ve sade bir karakteri var, bu yüzden onu otelde yalnız bırakmak içime sinmiyor. Anne, lütfen önümüzdeki birkaç gün onunla ilgilen."

"Sorun yok, sorun yok." Anne Ji elini tekrar tekrar salladı, cam kapıdan Xiao Jiashu'ya baktı ve sormadan edemedi, "Xiao Mian, o... o senin erkek arkadaşın mı?"

Ji Mian'ın ifadesi sertleşti, "Nasıl olabilir? O heteroseksüel bir adam."

"Gerçekten erkek arkadaşın değil mi?" Anne Ji tekrar Xiao Jiashu'ya baktı ve ses tonu çok üzgündü, "Genç adam beyaz teni ve parlak gözleriyle çok enerjik görünüyor. Senin için iyi bir eş."

"Biz gerçekten sadece sıradan arkadaşlarız." Ji Mian ne gülebildi ne de ağlayabildi, "Dışarı çık ve bir süre onunla otur, mutfağı bana bırak."

Anne Ji merakını bastırdı ve topallayarak dışarı çıktı. Oğlu eve ilk kez bir arkadaşını getiriyordu ve o kadar yakışıklı bir gençti ki onların bir çift olduğunu düşündü. Oturur oturmaz tam karşı tarafın durumunu soracaktı ki Xiao Jiashu'nun elinde yarım örülmüş bir atkı tuttuğunu gördü ve özür dileyerek, "Teyze, özür dilerim, ördüğün atkıyı bozdum galiba" dedi.

"Sorun değil, aslında bozulmuştu." Ji Anne gülümsedi ve elini salladı, "Ben sakarım ve yarım yıldan fazladır atkı örmeyi öğrenemedim. Şu deliklere bak, hepsi benim atladığım dikişlerden, senin suçun değil. Tam söküp yeniden örmek üzereydim ki sen geldin. İğneler canını yakmadı, değil mi? Kimsenin gelmesini beklemiyordum ve onu kanepeye fırlattım." 

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin