76- Zehirli Usta Xiao

457 68 37
                                    

Xiao Jiashu on yıldır yurt dışındaydı ve yaşam alışkanlıkları ve düşünce tarzı az ya da çok etkilenmişti.

Her zaman bir insanın istediği şey için çok çalışması gerektiğine inanırdı. Sonuç önemli olsa da süreç daha da önemlidir. Bir robot rolünü elde etmek için her gün Ji Ge'ye gitmeye karar verdi, böylece varlığını görmezden gelemezdi.

Karakterin imajına daha iyi uyması için saç stilini ve kıyafetlerini de kasıtlı olarak değiştirdi. Eskiden mümkün olduğunca rahat olan her şeyi giyerken, şimdi şık ve resmi kıyafetler giyiyordu. Doğal olarak salık olan saçları jöle kremle geriye taranarak pürüzsüz bir alın ve derin üç boyutlu yüz hatları ortaya çıkarıldı. Ayrıca yatmadan önce bir maske uyguluyor ve cildinin esnekliğini ve nemini korumak için erken kalkıyordu.

Oğlunun yeni görünümünü gören Xue Miao neredeyse onu tanıyamıyordu. Yulaf lapası servis etmesine yardım ederken, "Ne, Xiao Shumiao'm biriyle mi çıkıyor?" diye sormaya çalıştı.

"Hayır, yeni bir rol üstlenmek istiyorum ve bunun için hazırlanıyorum." Xiao Jiashu favorilerini okşadı ve açıkladı: "Zerg Savaşları'nın üçüncü bölümünde bir rol, bir zamanlar mükemmel bir görünüme sahip, Dünya'daki en güçlü akıllı robottu. Henüz senaryoyu almadım, bu yüzden Ji Ge üzerinde iyi bir izlenim bırakmak için karakterin görüntüsüne mümkün olduğunca yaklaşmaya çalışıyorum."

Xue Miao hemen güldü ve şöyle dedi: "İşte böyle yapılır. Şövalyelik için Son Yaşasın filminde erkek başrolü oynamak istediğimde, Su Jie bunun zor olduğunu söyledi ve bana hayal kurmamamı söyledi. Yılmadım ve erkek kıyafetleri giyerek doğrudan seçmelere gittim. Tesadüfe bakın ki, yönetmen Guo tarafından düzenlenen seçmelerde replik yoktu. Oyunculuk becerilerim diğer tüm erkek oyuncuları geride bıraktı. Beni anında seçti, daha sonra konuşmak için ağzımı açtığımda fark etti ama sonunda beni başından savmadı. İnsanlar hırssız olamaz. Eğer bir hedefin varsa, onun için savaş ve kaybettiğinizde bile kendine layık olabilirsin."(bu rolde erkek karakteri canladırmıştı annemiz hatırlarsanız)

Xiao Jiashu annesinin elini savuşturarak, "Deneyeceğim," dedi ve mırıldandı, "Saçımı bozma, bu sabah yarım saat uğraştım."

"Tamam, tamam, tamam, dokunmayacağım, yeni oyununda iyi şanslar." Xue Miao başını eğmiş yulaf lapasını içen oğluna baktı ve kalbi sonsuz bir gururla doldu.

Xiao Jiashu şirkete yarım saat erken geldi, ancak yukarı çıkmak yerine resepsiyondaki genç bayanla oturup sohbet etti ve Ji Mian geldiğinde onunla tesadüfen karşılaşmış gibi davranarak asansöre doğru yürüdü.

"Günaydın Ji Ge." Onu her zamanki rahat tarzından oldukça farklı, çekingen bir gülümseme ve soğuk bir bakışla selamladı.

"Günaydın." Ji Mian hafifçe başını salladı.

Asansöre adım attılar. Xiao Jiashu, Ji Mian'ın arkasında durdu ve bir kat için düğmeye basmadı. Zaten Ji Ge nereye giderse o da oraya gidecekti. Ji Ge'yi kızdırmamak için kendini tavsiye eden çok fazla söz söylemeye cesaret edemiyordu ama her gün burnunun dibinde dolaşabilirdi, böylece rolü düşündüğünde aklına gelecek ilk kişi kendisi olurdu.

Xiao Shumao, çok zekisin! İçinden sessizce kendini övdü ama Ji Mian'ın asansör kapısından gülümseyerek ona baktığını fark etmedi.

Asansör yavaşça tırmanırken Xiao Jiashu Ji Ge'nin başının arkasına baktı ve bir süre aynada kendine baktı, her zaman gidecek bir yeri olmadığını hissetti ama onunla konuşmaya cesaret edemedi, sadece kalbinden seslenebildi: Ji Ge bana bak, bana bak, bana bak!

Ji Mian aniden ona baktı, gözleri birkaç saniye boyunca pembe dudaklarında kaldı ve sonra bir kaşını kaldırdı.

Xiao Jiashu şaşırmıştı ama Ji Ge'nin yeni görünümünü keşfetmiş olmasından dolayı içten içe mutluydu ve tek kaşını kaldırmaktan da kendini alamadı. En, robotlar soğuk ve kötü olmalı ama saçma sapan da konuşmamalı.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin