Xiao Jiashu daha önce suda ıslandığı için makyajını tazelemek zorunda kaldı. Yeni bir pantolon giymiş olan Ji Mian içeri girmeye cesaret edemediği için elinde bir sigarayla kapının dışında durmakla yetindi.🥹
Erkek başrolü oynayan Donald yanına geldi ve gülümseyerek "Bir tane de bana ver." dedi.
Ji Mian sigara tabakasını çıkarıp ona uzattı, birbirlerinin önünde duman üflediler ve konuştular.
Donald kapı panelini göstererek, "Şu küçük tatlı şey," diye sordu, "Düz mü yoksa eğik mi?"
Birçok Hollywood yıldızı biseksüel ve hem erkeklerden hem de kadınlardan hoşlanıyordu, Donald da onlardan biriydi. Kapı paneline derin derin baktı, sanki onda bir delik açmak istiyordu. Az önceki çekim hala aklındaydı ve onun için unutulmazdı; mavi bir sıvının içinde yüzen yakışıklı genç adam, beyaz tenine yapışan minik baloncuklar ve kasları gergin, bir canavar gibi güzel ve ölümcül.
Başlangıçta sadece karşısındakinin güzelliğine hayranlık duyan Donald'ın fethetme arzusu anında harekete geçti. Kuru dudaklarını yaladı, kalbi heyecanla doluydu.
Ji Mian soğuk bir sesle, "Onu rahatsız etme, o düzgün biri," dedi.
Donald kaşlarını kaldırdı, "Ayartılmaktan korktuğun için içeri girmeye cesaret edememene şaşmamalı. Heteroseksüel erkekler de eğilebilir, yeter ki imkanınız olsun."
"Hayır, inan bana, heteroseksüel bir erkeği bükmek sandığın kadar iyi değil. Donald, lütfen ondan uzak dur. Onun aklında sadece film çekmek var, başka bir şey yok. Onun basit zihniyetini mahvetme." Ji Mian'ın ses tonu çok ciddiydi.
Donald ellerini kaldırdı. "Tamam, tamam, ona dokunmayacağım, dostum. Lütfen bana öyle bakma."
İkili konuşurken Xiao Jiashu dışarı çıktı, üst bedeni hâlâ çıplaktı ama alt bedeninde bir çift ten rengi boxer şort vardı. Film için sadece bir çıplak çekim gerekliydi ve sonraki çekimlerde vücudunun alt kısmını gizlemek için çeşitli açılar bulunacaktı, bu nedenle doğal olarak çıplak olmasına gerek yoktu. Ayrıca, daha sonra birkaç dövüş sahnesi çekmesi gerekecek, bu şey kıyafetsiz etrafta sallanacak ve sahne uygunsuz hale gelecekti.
Yönetmen Stisen bunları söylediğinde iki makyaj sanatçısının yüzü kıpkırmızı olurken, Xiao Jiashu kaşlarını bile çatmadı. Stüdyoya girdiğinde, yönetmenin talimatlarına tamamen itaat eden bir makineydi, yönetmen ne derse onu yapabilirdi ve tüm kişisel duygular o an için bir kenara bırakılırdı.
"Ji Ge, Bay Donald." Belli belirsiz bir ifadeyle ikisine de başını salladı ve ardından sete doğru yürüdü.
Donald onun şımarık kıçına baktı ve iç çekti, "Karakter çok havalı ve zevkli. Ji, eğer senin tarafından getirilmemiş olsaydı, onu kesinlikle becerirdim."
Havalı mı? Ji Mian başını salladı ve acı acı gülümsedi.
İlk çekimden sonra Stisen, Xiao Jiashu'nun oyunculuk becerilerine güven duydu. Başlangıçta Bay Ji'nin ekibe bir vazo getirdiğini düşünmüştü ama şimdi durumun böyle olmadığı anlaşılıyordu. "Xiao, seninle aşağıdaki sahne hakkında konuşalım. Zergler yaklaşırken, bilge laboratuvardaki bilgileri okuduktan sonra seni etkinleştirmeye karar veriyor, ancak Donald tarafından canlandırılan kaptan aynı fikirde değil, bu yüzden tartışıyorlar ve kavga etmeye başlıyorlar. Onlar kavgayı bitirene kadar sen tankın içinde kalacaksın. Nefesini tutmaya ve onlarla işbirliği yapmaya çalış. Eğer tutamazsan, yukarı çıkabilirsin. Ayrı ayrı çekimler yapıp daha sonra kurgulayabiliriz ama yine de söylemeliyim ki umarım bu sahne tek çekimde bitirilebilir, böylece en ideal etki elde edilebilir çünkü onlar kavga ederken, tehlike hissini ve durumun aciliyetini yansıtmak için yüzünün yakın çekimlerini yapmak zorundayım. Anlıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
أدب الهواةTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...