Karakter tanımının ilk yarısını okuduktan sonra, Ji Mian ilk olarak Xiao Jiashu'nun figürünü düşündü. Görünüş açısından, karşı taraf "kusursuz" kelimesini hak ediyordu. Aslında, tüm eğlence sektöründe, Ji Mian'a göz kamaştırıcı gelen tek erkek sanatçı oydu.(vayyy)
Ancak ikinci yarıyı okurken Ji Mian yine tereddüt etti çünkü "soğuk" kelimesini Xiao Jiashu ile ilişkilendiremiyordu. Diğer taraf küçük bir güneş gibi, her zaman parlıyor ve herkesten daha fazla duyguyla dolu. Düşünceleri olmayan ve sadece programları olan bir robotu başarıyla oynayabilir mi?
Sessizce düşünürken, posta kutusuna birkaç e-posta daha geldi, hepsi de rol için işe alım yaptıklarını bilen tanınmış yerli menajerlerden geliyordu. Eğlence sektöründe hiç sır yoktur. Herhangi bir haber varsa, önce iyi bağlantıları olan insanlar öğrenir. Bu, bağlantıların ve kaynakların önemidir.
Ji Mian e-postaları tek tek açtı, birkaç uygun erkek sanatçının ismini yazdı ve ardından şöyle düşündü: "Senaryo hâlâ revize edildiği için seçmelere katılmanızı ayarlayamam. O zamana kadar, önce hikayenin ana hatlarına, karakter ayarlarına bir göz atalım ve sonra bana kendi avantajlarınızı açıklayın, bunu değerlendirdikten sonra bir seçim yapacağım." Sözlerini bitirdi ve üçüne de bazı basılı belgeler uzattı.
Ye Xi ve Lin Leyang önce karakter ayarlarını okumaya gitti ama Xiao Jiashu hikâye taslağını okumak için sabırsızlanıyordu. Senaryoya ilk kez bakabileceğini düşünmüştü, ne yazık!
Bu hikaye, insanların evrendeki sürgününden 50 yıl sonra geçiyordu. Zerg tarafından işgal edilen akıllı ırklar birleşerek yapay bir gezegen inşa ederler, ancak gezegen doğal enerji ve yiyecekten yoksundur ve kalıcı güvenli bir kale değildir. (Zergi bir nevi uzaylı gibi düşünebilirsiniz)
Bu noktada, Tark Yıldızı'nın son kıdemlisi, kendi hayatı pahasına, evrenin Tanrısının ucunu, yani "evrenin umudu Dünya'da" fikrini elde etti. Böylece birkaç kahraman bir keşif ekibi oluşturdu ve Dünya'ya dönüş yoluna çıktı. Eski bir Çin kalıntısını kazdılar ve bir zamanlar dünyayı yok eden robot ordusunun liderini buldular.
Lider, robot ordusunu yenen ortaçağ insanları tarafından tamamen formatlanmıştı, ancak güçlü kapasitesi hala oradaydı, bu nedenle keşif gezisinin stratejisti, Ji Mian tarafından canlandırılan karakter, Zerg kuşatması altında onu etkinleştirmek için risk almak zorunda kalmıştı. Onun yardımıyla keşif ekibi harabelerin derinliklerine indi ve donmuş küçük bir kız buldu.
Binlerce yıllık gelişimin ardından insanlar genetik olarak evrim geçirmiş ve diğer zeki ırkların soylarıyla kaynaşarak çok güçlü hale gelmiş ve çok çeşitli olağanüstü yeteneklere sahip olmuşlardı. Küçük kız safkan bir insandı, çok zayıftı ve tek bir dokunuş onu kıracakmış gibi görünmekteydi. Gerçekten de evrenin kehanet edilen umudu o muydu? Keşif ekibinin kafası karışmıştı.
Ancak yine de küçük kızı uyandırmaya ve onu yapay gezegene geri götürmeye karar verdiler. Zerg saldırısından kaçma sürecinde küçük kız bir larva tarafından parazitlendi, ancak larva kısa süre sonra vücudunu delip çıktı ve ardından patladı. Ana karakterlerin birçoğu, küçük kızın donmasına neden olan ölümcül bir hastalıktan muzdarip olduğunu ve ölümcül hastalığın virüsünün zerglerin gelişimini kısıtlayarak patlamalarına neden olduğunu öğrenince şok oldu. Ne yazık ki, genetik olarak değiştirilmiş modern insanlar, küçük bir kızın kanıyla kontamine olurlarsa yavaş yavaş zayıflayacak ve öleceklerdi.
Görünüşte çelimsiz olan bu küçük kız aslında yürüyen bir patojen, umut olabilecek şeyleri de umutsuzluk olabilecek şeyleri de yayıyor.
Haber Hayatta Kalanlar İttifakı'na ulaştı ve büyük ırklar acımasız bir karar üzerinde düşündüler. On binlerce gönüllü topladılar, virüsü vücutlarına yerleştirdiler ve onları Zergler tarafından istila edilen büyük gezegenlere gönderdiler. Zergler yeterince yiyecek bulamazsa, birbirlerini öldürecek ve birbirlerini yiyip bitireceklerdir. Sonunda virüs tüm nüfuslarına yayılır ve ardından patlayarak kanlı bir sise dönüşürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...