59-Yüzünü Aklama Çabaları

461 52 7
                                    

Xue Miao oğlunu ve kalabalık bir arkadaş grubunu akşam yemeğine götürdü, ayrılmadan önce halkla ilişkiler departmanından 'savaşçıları' davet etmeyi de unutmadı.

Herkes doğal olarak reddetti, orada o kadar çok iri adam vardı ki onları yemek yerken izlemek diğer insanlara mide sorunları yaşatabilirdi; bu yüzden unutmak daha iyiydi.

Xiu Chang Yu bugün çok mutluydu ve kendi başlarına yemek yemelerine izin verdi. Tüm masraflar onun hesabındandı ve belirlenmiş bir sınır yoktu. Halkla ilişkiler departmanından insanlar sevinç içindeydi ve ayrılmak için aceleyle eşyalarını topladılar.

"Duyduğuma göre Halkın Günlüğü de Xiao Jia Shu'nun çocuklar da dahil olmak üzere evsiz insanlara yardım etmek için bir hayır fonu kurma eylemini takdir eden bazı yorumlar yayınlayacak. Resmi açıklamayla birlikte kamuoyunda oluşan bu kanaat nihayet yatışmış olacak. Kimse onun için bir daha sorun yaratmak istemeyecektir."

Lin Le Yang koridorda halkla ilişkiler departmanından iki çalışanla karşılaştı. En üst kattan yeni inmişlerdi ve böyle şeyleri tartışıyorlardı.

"Aurora Entertainment'ın başı dertte. En az iki düzine sanatçısına dava açılacak. Ruan Ling Yi ve Li Jia Er en kötüleri, bu ikisi hapse girebilir. Hey, şu Lin Le Yang değil mi? Şirkette çizginin yanlış tarafında duran tek kişi o, bu yüzden Başkan Ji Mian onun için bir temizleme ordusu kiralamak için çok para harcamak zorunda kaldı. Ona neler oluyor? Mu Qing Jie ve Xiao Jia Shu ile gerçekten bir sorunu mu var?"

"Hepsi aynı anda çıkış yapan sanatçılar. Ondan daha iyi niteliklere sahipler, bu yüzden sanırım kıskançlık olmalı. Sus, o burada, bu konu hakkında konuşmayalım."

İkisi yanlarından geçerken Lin Le Yang'ın omzuna hafifçe dokundular ve yüzlerinde birkaç dakika önce onu kötülediklerine dair hiçbir belirti yoktu. Lin Le Yang onlara numara yapmamalarını, her şeyi duyduğunu söylemek istedi.

Xiao Jia Shu'yu kıskanıyor muydu?

Belki biraz. Ama sorun var mıydı? Bo, durum böyle değildi!

İnternette herkesin böyle konuştuğunu, onun dar görüşlü, iki yüzlü, soğukkanlı, arkadan bıçaklayan, saygısız ve benzeri olduğunu söylediğini biliyordu. Ama gerçekten yanılıyorlardı, bu gerçekten sadece bir el kaymasıydı. Ji Ge de oradaydı ve onun için tanıklık edebilirdi!

Sıcağın azalmasını sessizce beklemek dışında alnı ak çıkmanın başka bir yolu yok muydu? Beynini yokladı ve düşündü, sonra birden aklına bir ilham geldi.

Tam bu sırada Ji Mian koridorun sonunda belirdi ve "Hazır mısın?" diye sordu.

"Hazırım!", hemen ceketini almak için geri koştu.

"O zaman gidelim."

İkili bir akşam yemeği randevusu aldı ve her ikisi de çok kalın bir kılık değiştirerek çok özel bir restoranda yer ayırttı. Lin Le Yang neler olup bittiğini düşünürken, Ji Mian araba sürmeye konsantre olmuştu. Kendini hızlıca aklamanın bir yolu olduğunu biliyordu ama bunu yapamazdı, bu yüzden sadece Ji Ge'den yardım isteyebilirdi. Ancak asıl mesele nasıl istemesi gerektiğiydi.

Miao Mu Qing ve Xiao Jia Shu desteklerini gösterdikleri ve onunla iyi bir ilişkileri olduğunu iddia ettikleri ve bunu kanıtlamak için birkaç fotoğraf gönderdikleri sürece. O zaman hayranlarının buna söyleyecek bir şeyi olmazdı, değil mi?

Gelecekte onlarla iyi geçinecek ve arkadaş olmak için çabalayacaktı. Siyah tarihinin bu dönemi artık onun için siyah olarak kabul edilmeyecek.

Ji Ge'nin çok fazla etkisi vardı ve onun adına konuştuğu sürece, hem Miao Mu Qing hem de Xiao Jia Shu'nun aynı fikirde olmamaları için hiçbir sebep yoktu. Ama bunu nasıl ve ne şekilde söylemeliyim? Lin Le Yang kendini çok mahcup hissetti çünkü Ji Mian'dan daha önce hiçbir talepte bulunmamıştı ve bu ilk olacaktı.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin