"Ji ge?" Xiao Jiashu ve Lin LeYang aynı anda yakındılar.
Xiao Jiashu, Ji Mian'ın konuşmasını beklemeden sözlerine devam etti: "Ji ge, sen de kokteyle mi geldin?"
"Şey. Karşıdaki otelde iş anlaşması konuşuyordum. Bir uğrayıp bakacaktım. Siz ne yapıyorsunuz? "Ji Mian, Lin LeYang'a derin bir bakış attı.
Xiao Jiashu elini salladı,"Önemli değil. Sadece biraz şarap içtim. Lin LeYang beni geri göndermek istediğini söyledi. Ona izin vermeyeceğim. Dışarıda bir sürü vale şoförü var. Herhangi birini seçeceğim. Ji Ge, önden gitmem gereken bir durum var. Sen ve Lin LeYang partiye gidin. "(Ya yerim minnoş kalbini)
Artık Ji Ge burada olduğuna göre, dünyanın her yerindeki patron çalışanlarını satabilse bile Ji Ge'nin satmayacağından emin olabilirdi. Onun karakterine inanıyordu. Bu düşünce üzerine Xiao Jiashu eve gitmeye gerçekten hazırdı. Böyle gösterişli ve gürültülü etkinliklerden nefret ederdi.
Onlara el sallayan Xiao Jiashu kulüpten dışarı çıktı ve bir taksi çağırdı. Belli bir mesafe gittikten sonra Ji Mian'a bir wechat gönderdi: Ji Ge, Ding Zhen Lin LeYang'a aşık gibi görünüyor. Dikkatli ol.
Son olarak Huang Meixuan'a bir mesaj daha gönderdi: Meixuan abla ben önden gideceğim ve arabayı sana bırakacağım. Çok geç dönme. Çok fazla içtikten sonra araba kullanamazsan, beni ara şoförden arabayı almasını isteyeyim. Gecenin bir yarısı yedek şoför bulamamak senin gibi bir kız için güvenli değil.
Neredeyse kırk yaşında bir "kız" olan Huang meixuan bu wechat'i gördü ve tüm kalbi ısındı. Ji Mian'ın ruh hali ise tam tersiydi. Lin LeYang'ı yeraltı otoparkına götürdü ve yol boyunca sakinliğini korudu. Neyse ki kulüp Ding Zhen tarafından açılmıştı. Eğlence çevresindeki arkadaşlarını eğlendirmek için en sıkı güvenlik önlemleri alınmıştı. Aksi takdirde yarın manşetlere çıkacaklardı.
Asistan Chen Pengxin dürüstçe onları takip etti. Patronuna baktı ve aralarındaki atmosferin doğru olmadığını fark etti ama neyin yanlış olduğunu söyleyemedi. Tam bu sırada Lin LeYang sessizce elini uzatarak Ji Mian'ın kıyafetlerini çekti, gözlerinde samimiyet ve iltifat vardı. Patron ve çalışanlar arasındaki bir ilişkiden ziyade, kızgın bir çift aşık gibi görünüyordu.
Bu da ne? Chen Pengxin şaşkına döndü. Trans halinde Ji Mian'ın emrini dinledi, "Önce sen geri dön, Lin LeYang'ı ben göndereceğim." dedi.
"Peki başkan."
Ji Mian tüm bu süreç boyunca hiç konuşmadı, bu da Lin LeYang'ı çok tedirgin etti. Gözlerini hızla geri giden neon ışıklara dikti ve temkinli bir şekilde konuştu: "Neyin var senin? Benim yüzümden mi böylesin? "
Ji Mian hâlâ sessizdi, göz ucuyla bile bakmıyordu.
Lin LeYang'ın kafa derisi gergindi. Masumiyetini ve merhametini göstermek ve bu arada Ji Ge'nin öfkesini dindirmek için, "Xiao Jiashu hakkında ne diyorsun? Az önce onunla onu eve göndermek istediğim için değil, beni partiden atmaya zorladığı için tartıştım. İçtikten sonra araba kullanamayacağını söyledi, bu yüzden benden onun yerine sürmemi istedi. Bir şey yüzünden gidemeyeceğimi söyledim ama beni dinlemedi, sanki ben onun küçük kardeşiymişim ve onun tarafından çağrılmalıymışım gibi. Neden bu kadar saygısız? Hayır, o da insanlara nasıl saygı duyacağını biliyor ama tabi ben farklıyım. Sen geldiğinde hemen sözlerini değiştiriyor ve arabayla geri dönmek istediğini söylüyor, bu da onu daha makul kılıyor. Sence de iki yüzlü değil mi? "
Ji Mian kaşlarını daha da çattı ve sonunda derin bir sesle şöyle dedi: "Yeter, ne zaman bir şey olsa kendine bir sürü neden ya da bahane bulma. Xiao Jiashu'nun seni neden dışarı çıkardığını biliyor musun? Çünkü Ding Zhen sana aşık oldu ve aşık olduğu son erkek sanatçı akıl hastalığına yakalandı ve şimdi hala bir sanatoryumda kilitli. Malzemelerle birlikte bir kadeh şarap iç. Hoşuna gitse de gitmese de, bu gece onun avısın. İçini ve dışını temizleyecek, sonra da video ve fotoğraflarını çekecek. Gelecekte nasıl bir hayatın olacağını hayal edebiliyor musun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfikceTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...