Ling kardeşlerin anne ve babasının katledilişini gösteren sahne resmi monitörde oynatılıyordu. İki çocuğu korkutmamak için pikseller biraz düşük ve ses efekti gerçekçi değildi. Daha sonraki aşamada kurgucu tarafından tekrar düzenlenmesi gerekiyordu.
Ancak küçük kardeş oyuna çok hızlı girdi ve aniden titremeye, ağlamaya ve başını abisinin göğsüne gömmeye başladı. Büyük kardeş başını bastırdı, sonra bir şey fark etti, hemen eliyle kulaklarını tıkadı ama gözlerini monitörden ayıramadı.
Gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Gözlerinin yarıldığını söylemek abartı olmazdı. Koyu renk gözbebekleri korkuyla doluydu. Ailesinin cesetleri parçalara ayrıldıktan sonra, bu korku şiddetli bir nefrete dönüştü. Ağlamamak için dişlerinin kökünü sıktı, ancak çok fazla güç nedeniyle diş etini kırdı ve bir parça kan çıkardı. Gözleri giderek daha da karardı ve sonunda tüm ışığı yutan iki derin havuza dönüştü.
Kardeşinin titremesi onu şaşkınlığından uyandırdı. Bir eli kardeşinin ince bedeninin etrafında dönüyor, diğer eliyle de ağzının kenarındaki kanı siliyordu. İki büklüm olmuş yüzü yavaş yavaş sakinleşiyor ama gözlerinde ışık yoktu. Sahne sona erdi.
Yönetmen Luo Zhangwei birkaç nefes tısladıktan sonra elini kaldırdı ve "Tamam, bu bitti!" dedi.
Seyirciler alkışladı ve Xiao Jiashu şaşkına döndü. Böylesine zor bir oyunun iki çocuk tarafından tekrar çekimlerle sahneleneceğini düşünmüştü. Ama ikisinin de duygularının hala yerinde olduğunu beklemiyordu. Bu bir şoktu!
Küçük oyuncu el ele aşağı indiğinde, onu hemen karşıladı ve gülümseyerek sordu, "Siz ikiniz birbirinize benziyorsunuz. Kardeş misiniz? Adın ne senin? "
"Merhaba kardeşiz. Benim adım Wei Bo Rong ve onun adı da Wei Bo Yi." Büyük çocuk kibarca kendini tanıttı. Kucağındaki küçük çocuk şefkatle "abi" diye seslendi. Gözleri ve burnu kızarmıştı ve vücudu kan doluydu. Görmek çok acı vericiydi.
"Kardeşimin karavanında bir banyo var. Su sıcak. Seni yıkamaya götürebilir miyim?" Xiao Jiashu ciddi bir film çekmeye karar verdikten sonra, arabasını bir karavanla değiştirdi. İçinde her türlü ekipman vardı. Her yerde çekim yapmak evdeki kadar rahat oluyordu.
İki kardeş dadı teyzeye, dadı teyze de Xiao Jiashu'nun elbisesine baktı ve sonunda kabul ettiler. Bu kadar pahalı karavan, bu kadar pahalı kıyafetler, çocukları kaçırmamalı değil mi?
Xiao Jiashu mutlu bir şekilde iki kardeşi arabaya götürdü ve dolaptan bir sürü atıştırmalık buldu, ardından kollarını sıvadı ve "Teyze, sana yardım etmemi ister misin?" diye sordu.
Dadı pohpohlayarak elini salladı, "Gerek yok, Boyi çok iyi, kendini yıkayabilir." Konuşurken Wei Boyi'yi soydu ve onu banyoya itti.
"Pekala, oturun. Sıcak bir günde çekim yapmak kolay değil. Sette klima yok ve kanla kaplı bu tür bir makyaj yapmak zorundasınız. Çabucak yıkamazsanız buna nasıl dayanabilirsiniz? " Xiao Jiashu masaya bir meyve tepsisi koydu ve Wei Bolong'dan yemesini istedi. "Hadi, soğuk bir şeyler iç. Buzdolabında dondurma var. Senin için getireyim."
Buzdolabını açtı ve üç kutu dondurma çıkardı. Serin ve tatlı yiyecekler dadı teyzeyi ve Wei Bo Rong'u hemen etkiledi. Banyodaki Wei Bo Yi bile başının yarısını dışarı çıkarıp kızardı ve "Xiao abi, ben de dondurma yemek istiyorum." dedi.
"Peki, senin için saklayacağım."
Xiao Jiashu o kadar mutluydu ki Wei Bolong'a oyunculuk hakkında sorular sormaya başladı.
Wei Bo Rong, hevesli genç usta Xiao üzerinde iyi bir izlenim bıraktı. Sadece oyunculuk becerilerini sorduğunu görünce, kendini tutamadı ama çok rahatladı. Sonra konuyu açtı ve profesyonelce şöyle dedi: "Bu nedenle, biz çocukların oyunculuğu taklit etmeye, daha fazla klasik film izlemeye, daha fazla insanla iletişim kurmaya ve onların davranışlarını, gözlerini ve yüz ifadelerini gözlemlemeye bağlıdır, böylece oyunculuk becerilerimizi kademeli olarak geliştirebiliriz. Küçüğüz ve çok az deneyimimiz var. Eğer film yapmak için gerçekten deneyimsel yöntemi kullanmak istiyorsak, bu bir kaplan çizmek gerçekten imkansızdır. Tıpkı bir köpek gibi Yönetmen tarafından ölesiye azarlanırız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...