Xiao Jiashu ve Lin LeYang bir soyunma odasını paylaşıyordu, ancak tüm süreç boyunca iletişim kurmadılar. Xiao Jiashu konuşmak istemediğinden değil, Lin LeYang onunla konuşmak istemediğinden.(çok meraklıydık)
"Shaw ge, bu saat pek uyumlu değil. Başka bir tane deneyelim mi?" Özel stilisti çantasından zarif işçiliğe sahip mekanik bir saat çıkardı.
Xiao Jiashu giydikten sonra aynaya baktı ve başını salladı, "Bu daha iyi. Bunu takalım. Başka neleri halletmen gerekiyor? "
"Her şey mükemmel. Düzenlenmesine gerek yok. Kalanı senin için halledeceğim. Arkanı dön. " Makyöz neredeyse Xiao Usta'nın güzelliğine kapılacaktı. Üst bedeninde beyaz bir gömlek, alt bedeninde ise bir kot pantolon vardı. Orantısı iyi olduğu için bacakları çok uzun ve düzdü. Çok sade bir tarzda yürüyordu. Ancak derin ve güzel yüz hatları, zarif ve asil mizacı ile bir anda çok abartılı bir tarza büründü ve insanların gözlerini kamaştırdı.
Kollokasyon ve modelleme ne kadar basit olursa, görünümü o kadar agresif vurgulanabilirdi. Bu muhtemelen efsanevi "Tanrı'nın yemeği "dir.
Buna karşılık, Lin LeYang'ın gündelik kıyafeti neredeyse aynıydı, ancak görünüşü narin ve kayıtsız bir türe aitti. Güçlü bir stile sahip olan Xiao Jiashu'nun yanında durmak bir felaketti.
Xiao Jiashu soyunma odasından çıktıktan sonra Chen Pengxin öfkeyle, "Bileğindeki saati görüyor musun? Ruichi Maidi'nin rm056 erkek serisinin 10. yıldönümü baskısı dünya çapında sınırlı sayıda ve başlangıç fiyatı 13 milyondan fazla. Sadece bu saat bile ilgi odağımız olabilir. Şirketin kıyafet ve aksesuarlarına bakın. Onlar ne ki? Son zamanlarda kaynağımızın dibe vurduğunu hissediyorum. Bay Ji'ye şikayet edeceğim. "
"Ji ge'nin benim için aldığı kıyafetleri ve aksesuarları giyerdim ama hepsini ona gönderdim. Neden şikâyet ediyorsun?" Lin LeYang yüzünü sildi ve güçsüz bir şekilde, "Senaryoya bir göz atayım. Bu program canlı. Hata yapamam."
"Buyur." Chen Pengxin ona uzattı ve içini çekti, "Önceki sezon senin için gerçekten çok iyiydi. Sana beş ya da altı tane milyonluk, bir tane de on milyonluk saat aldım. Bunu şirketin ya da sponsorun yaptığını sanıyordum. "(Ji Mian yapmış🤧)
Lin LeYang biraz afalladı.
Canlı yayın kısa süre sonra başladı. Sunucunun takdimiyle birlikte yönetmen Luo Zhangwei, Ji Mian, Shi tingheng, Miao MuQing, Xiao Jiashu ve Lin LeYang'ı sahneye çıkardı.
Ji Mian'ın nasıl giyindiğini gören Xiao Jiashu yuvarlak gözleri ve geniş ağzıyla şaşırdı. Sadece aynı marka gömlek ve kot pantolon giydikleri için, biri mavi ile beyaz, diğeri gri ile siyahtı, bu da bir çift giysisi(sevgili) gibi görünüyordu. Sadece bu kadar. Daha tesadüfi olan ise her ikisinin de bir l aile kemeri ve bir Ritchie Mindy erkek saatiyle eşleştirilmiş olması. Çin'de aynı seriden sadece iki adet sınırlı sayıda bulunmaktaydı.
Ji Mian afalladı ve sonra gülmekten kendini alamadı. Erkek yıldızlar ve kadın yıldızlar farklıdır. Eğer gömleğe vururlarsa, bunun için pazarlık yapmazlar. Elbette biri iyi, diğeri çirkin görünüyorsa durum farklıdır. Ama Ji Mian ve Xiao Jiashu birlikte duruyorlar. Aradaki farkı anlayamazlar. İkisi de çok yakışıklı ama biri daha canlı, diğeri daha atmosferik.
Ev sahibi etrafına bakındı ve hemen şaka yaptı: "İkinizin randevusu olmaması gerekiyor, değil mi?"
Xiao Jiashu kızardı ve el salladı, "Hayır, hayır, Ji ge'nin bunu giyeceğini bilmiyordum. Ji ge benden uzun. Benden daha iyi görünüyor. " Gizlice Ji Mian'a baktı ve boynu kızardı. Bu takımın uzun bacakları var ama sezon tacı 190 cm'den fazla. Kot kumaşla sarılmış bacaklar gökyüzü kadar uzun! Ji Ge bu kadar kısa bir koltuğa nasıl oturabilir? Büyük bacaklarına yer yok, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...