Ji Mian'ın artık egzersiz yapmaya niyeti yoktu. Elbette evcil hayvanlar efendilerine benzeyecek ve bir idol de onlarla aynı türden hayranları kendine çekecekti. Xiao Jiashu zehirliydi ve bu yüzden hayranları da zehirliydi. Ji Mian telefonunu açtı ve bir göz attı, bakışları istemsizce fotoğrafa takıldı.
Fotoğrafı çektiğinde özel bir şey hissetmemişti ama yorumları okuduktan ve fotoğrafa tekrar baktıktan sonra kaşlarını çatmaktan kendini alamadı. Xiao Jiashu'nun yüzü çok güzel görünüyor, terden sırılsıklam olmuş ve kızarmış, buğulu ve sersemlemiş gözlerle birleştiğinde, tek kelimeyle......
Ji Mian daha fazla düşünmeyi kendine yasakladı ve derin bir sesle, "Fotoğrafı sil," dedi.
"Silmek daha da tuhaf olmaz mıydı?" Xiao Jiashu, Ji Mian'a doğru yürüdü ve çömelip yüzünü işaret ederek, "Ji Ge, bir fotoğrafımı daha çekebilirsin ama bu sefer yüzümü daha sert sıkabilirsin, ne kadar çirkin olursa o kadar iyi." dedi.
Ji Mian bir an için şaşkına döndü, sonra alçak sesle gülerek, "Tamam, biraz daha aşağı çömel." dedi.
Xiao Jiashu, Ji Mian'ın bacaklarının arasına oturdu ve hafifçe kızarmış yüzünü kaldırdı.
Daha önce okuduğu utanç verici homoerotik bir fanfiction ve pek çok utanmaz yorum nedeniyle Ji Ge'ye bakmaya cesaret edememiş ve sadece gözlerini indirerek onun uzun burnuna bakabilmişti. Ne kadar uslu göründüğünü ve nasıl da öpülmek ister gibi göründüğünü bilmiyordu. Pembe dudaklarında birkaç sığ diş izi vardı ve bu da onu daha da cazip hale getiriyordu.
Ji Mian ona doğrudan baktı, bir an sonra başını başka yöne çevirdi, ardından bakışlarını tekrar çevirmeden önce birkaç saniye sakinleşti, güzel yüzünü çarpıtmak için acımasızca sıktı ve bir fotoğraf çekti.
Xiao Jiashu yaptığı çirkin suratların fotoğraflarını aceleyle gönderdi ve "Size başka bir hediye vereceğim." dedi.
"Kahretsin, gözlerim!" Hayranlar sefilce uludu.
"Eskiden çok güzeldi, şimdi çok çirkin oldu. Bizi kasten cezalandırmış olmalısın, Xiao Shumiao?"
"Sadece üç saniyeliğine yakışıklı olduğunu biliyordum, başka bir ifade paketi çıktı. Yoldaşlar, acele edin ve toplayın!"
Fanlar ağlayamaz ya da gülemez ama bu hediyenin tadını çıkarmaları gerekir. Tarzı sürekli değişen bir idolün peşindeler. Çok yorgunlar ama aynı zamanda çok da mutlular.
Yorum alanının nihayet normale döndüğünü gören Xiao Jiashu yavaşça rahat bir nefes verdi. Sonunda arkasına yaslandı ve Ji Mian'ın bacaklarının arasından kalkamadı. Ji Mian'ın alnındaki damarlar aniden zonklayınca onu kaldırdı ve kendini tutarak, "Bugün iyi durumda değilim. Daha fazla çalışmayacağım. Getirdiğin sağlıklı yemeği yemek için salona gideceğim."
"Tamam, önce onu ısıtacağım, sonra da iki bardak protein tozu yapacağım." Xiao Jiashu onda garip bir şey bulamadı ve hiç umursamadan koşarak uzaklaştı.
Ji Mian bir süre hareketsiz oturdu, yüzünü sildi, sonra cep telefonunu çıkarıp aradı, "Reiner, senaryo revize edildi mi? Hemen bana gönder, acilen ihtiyacım var." Karşı taraf uzun süre konuştu ve senaryonun tamamını Ji Mian'ın e-postasına gönderdi. Ji Mian hemen Xiao Jiashu'ya iletti. Bu çocuğa yapacak bir şey bulamazsa, ona daha fazla tahammül edemeyecekti.
E-posta başarıyla gönderildikten hemen sonra, salondan şaşkın bir ses geldi, "Ji Ge, senaryoyu aldım! Hahahaha, sonunda okuyabiliyorum!"
Böyle bir suratı olan bir robotu nasıl oynayabilirsin? En başta aklından ne geçiyordu? Ji Mian sessizce yüzünü kapattı, sırtı çaresizlikle doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...