15-Eğer Onu Seviyorsan, Eğlence Çemberinden Uzak Tut

544 55 11
                                    

Bu kişinin adı Lin Leyang.

Eskiden Ji Mian'ın hayat asistanıydı. Sadece iki ay çalıştıktan sonra Ji Mian'ın erkek arkadaşına dönüştü.

Şimdi Yayın ve İletişim Üniversitesi'nde son sınıf öğrencisi. Kişiliği çok neşeli ve iyimser. Ama şimdi, ateş püsküren bir ejderha gibi, Ji Mian'a olan öfkesini açığa vurdu.

Çünkü sadece birkaç günlüğüne ayrılıp geri döndüğünde erkek arkadaşının neredeyse ölümüne neden olacak bir kaza geçirdiğini duyacağını tahmin etmemişti. Şoför Xiao Liu yanlışlıkla bilgi sızdırmamış olsaydı, şimdiye kadar gerçeği hâlâ bilmiyor olabilirdi.

Çocukluğundan beri kendi başının çaresine bakıyordu ve geçirdiği iyi günlerin sayısı o kadar azdı ki, 'hayat hava kadar öngörülemezdir' sözünü herkesten daha iyi biliyordu.

Ji Mian aslında bir kaza geçirmişti ama bu konuda hiçbir şey bilmiyordu, bu yüzden aceleyle geri dönmeye karar verdi çünkü gelecekte de kaza yapıp yapmayacağını bilmiyordu. Dönüş yolunda, olmuş ya da olabilecek her türlü durumu düşünüyordu. Sonuç olarak, gittikçe daha endişeli ve korkmuş hale geldi. Keşke kanatları olsaydı da eve uçabilseydi ve erkek arkadaşının hâlâ iyi olduğunu görebilseydi. Ancak, Lin Leyang gerçek kişiyle göz göze geldiğinde, kalbindeki öfke bir anda patladı ve onu gerçekten dövmek istedi, böylece onu bir daha asla bu şekilde gece geri gelmesine cesaret edemeyecekti.

Bavulu fırlatıp attı ve konuşmak için ağzını açmak üzereydi ki aniden durdu. Ji Mian her seferinde bir adım atarak ilerledi, kollarını beline dolayarak sarıldı ve yumuşak dudaklarını kendi dudaklarına bastırarak onu etkili bir şekilde susturdu. Şaşkına dönmüştü ve diğerinin öpücüğüne karşılık vermekten kendini alamadı. Daha önce hissettiği korku ve endişe bu huzurlu atmosferde yavaş ama emin adımlarla dağıldı.(kalbimize taş bastık seme bey)

"Başına kötü bir şey geldiğinde neden bana söylemedin?" Lin Leyang'ın sesi öpücükten sonra çok yumuşaktı.

"Endişeleneceğinden korkuyordum." Ji Mian, Lin Leyang'ın ağzının kenarındaki tükürük parçasını nazikçe sildi ve sözlerine şöyle devam etti: "Ama sana söylememenin seni daha da endişelendireceğini anladım. Özür dilerim, söz veriyorum gelecekte bunu bir daha yapmayacağım. Sözümün eri olduğumu biliyorsun. Ayrıca, geziyi bitmesi gereken zamandan önce tamamen bıraktın mı?"

Ji Mian'ın ciddiyeti karşısında daha fazla kızgın kalamayan Lin Leyang mırıldandı, "Evet, seni bir an önce görmek istedim, bu yüzden erken döndüm. Eğer bir sorun varsa, ne olursa olsun bana söylemelisin, dünyada bunu öğrenen son kişi olmak istemem, çünkü bu trajik olur. Ayrıca, özellikle uzak bir yerde çekim yaparken geceleri yetişemem."

"Dersimi kesinlikle aldım." Ji Mian küçük erkek arkadaşını kucağından bıraktı ve sırıtarak, "Git bir duş al, seni daha sonra harika bir yemek yemeye götüreceğim," dedi.

Lin Leyang yüzeyde mutlu bir görünüm sergilese de aslında kalbi biraz isteksizdi. Ji Mian yurtdışında büyümüştü ve Batı yemekleri yemeye alışkındı. Özel statüsü nedeniyle, sıradan insanların giremediği üst düzey yerlere gidiyordu. Resmi kıyafetlerden başka bir şey giymemek gibi katı bir kıyafet kuralı vardı. Yemek yerken de ritüellere sıkı sıkıya uyulması gerekiyordu. Bir de sürekli onları izleyen garsonlar vardı. Dışarıda her yemek yediklerinde hissettiği duyguyu kelimelere dökmek gerçekten zordu.

Ji Mian ile her batı yemeği yediğinde, Lin Leyang kendini yeterince yememiş gibi hissederdi. Yaptığı her hareket başkalarının incelemesi altındadır ve bu daha da sıkıntılıdır. Elinden gelse, karşı tarafa yüksek sesle şunu söylemek isterdi: 'Niye Batı yemeği yiyeceğiz! Hadi bir güveç restoranı bulalım ve bu Michelin restoranlarının tam bir öğünde servis ettiğinden daha fazlasını yiyelim!'

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin