84-Yüzleşme

408 57 10
                                    

Çekimler ilerledikçe Ji Mian, Xiao Jiashu'nun psikolojik faaliyetlerinin giderek azaldığını, yavaş yavaş rolüne, duygusuz bir robota dönüştüğünü hissedebiliyordu.

Sonraki hafta, Ji Mian Xiao Jiashu'nun kalbini sadece bir kez net ve ayırt edilebilir bir şekilde duydu. O sırada çelik telde asılı duruyordu. Görünüşte çok sakin görünüyordu ama dudakları bilinçaltında büzülmüştü.

O anda, aşağıda duran Xiao Jiashu aniden düşündü: Ji Ge yüksekten korkuyor. Bunu derin bir endişe izledi.

Onca yıldan sonra, Ji Mian'ın zayıflığını keşfeden tek kişi oydu ve Ji Mian'ın akrofobiden muzdarip olduğu gerçeğini bırakın arkadaşlarını, annesi bile bilmiyordu. Yüzde yüz dikkat etmeseydiniz, bu kadar küçük bir ayrıntıyı kim fark edebilirdi ki?

O anda, Ji Mian'ın kalbi inanılmaz derecede yumuşaktı, ancak asılma sahnesini çekmeyi bitirdiğinde, Xiao Jiashu'nun kalbi bir kez daha kayboldu, kalpsiz ve duygusuz bir robota dönüştü. Ji Mian büyük endişe duydu ve Stisen'e çekimleri hızlandırması için defalarca ısrar etti.

Bu gün, CT001 sahnesi nihayet bir dönüm noktasına ulaştı - duyguların iyileşmesi. Bu sahnedeki espri şudur: keşif ekibini harabelerden güvenli bir şekilde tahliye etmek için 001, kurtarmaya gelen ittifak askerlerini Zerg kuşatmasına yem olarak göndermişti. Donald o kadar sinirliydi ki 001'i feci şekilde dövdü, ancak 001'in vücudu sıvı metalden yapılmıştı ve ne kadar hasar verilirse verilsin anında eski haline dönebiliyordu, bu yüzden orada öylece durup Donald'ın savaşmasına izin verse bile rakibi onu yenemezdi. Bilge hem pişman oldu hem de kendini suçladı, ancak her şey çoktan geçti, sadece morallerini yüksek tutabilir ve evrenin umudunu aramaya devam edebilirlerdi, çünkü 001'in kesinlikle kehanetteki kişi olmadığına inanıyorlardı, çok acımasızdı, neredeyse evrenin gizli tehlikesi gibiydi.

Kısa süre sonra başka bir antik harabe buldular ve en derin kısmında yaşam belirtileri keşfettiler. Grup, donmuş küçük kızı çıkarmak için kararlı bir şekilde harabelere girdi, ancak bir kez daha zergler tarafından kuşatıldı. Bu kez, takviye olmadan düşmanla savaşmaktan başka çareleri yoktu ve 001 en güçlü ve en ağır saldırıya uğrayan kişiydi. Onun akılsız koruması altında keşif ekibi gemiye başarıyla bindi ve Dünya'dan kaçmaya hazırlandı, ancak havalandıktan sonra bilge sonunda tek başına savaşan 001'i terk edemedi ve onu kuşatmadan kurtarmak için çelik bir kablo bıraktı.

001 dahil herkes bilgenin davranışını anlamıyordu, bu yüzden bilgeyi buldular ve ona neden kendini kurtarmak istediğini sordular ve bu Xiao Jiashu ve Ji Mian'ın harekete geçmek üzere olduğu konuşmaydı.

"...Aslında, 001'in öz farkındalığı tamamen silinmemişti, hala insanlara düşman ve hala bilgenin ölümünü dört gözle beklemekte, çünkü ancak diğer taraf öldüğünde tam özgürlüğe kavuşabilir. Ancak, en yüksek emirler tarafından sınırlandırıldığı için, bunu kendisi yapamaz ve bilgenin talimatlarına karşı korumasından vazgeçemez, bu yüzden kalbi çok çelişkili. Çelişkili olmasına rağmen, duygu diye bir şeye sahip olmadığını, yalnızca iki şeyi önemsediğini lütfen unutmayın; biri özgürlük, diğeri ise güç. Akıllı robotların savaşını başlatmasının nedeni de onları elde etmekti, çünkü robotların varoluşunun asıl amacı insanlara hizmet etmekti ve insanlar onu bağlayan zincirlerdi ama şimdi bir insan tehlikeye aldırmadan onu kurtardı, bu onun mantığıyla tutarsızdır, bu yüzden kafası karışmıştır ve anlaması gerek. Bilgenin monoloğunu dinledikten sonra, eksikliklerini ve insanların gücünü anladı ve öz farkındalığı başka, daha canlı bir şeye, yani duyguya yol açtı."

Stisen, Xiao Jiashu'nun omzuna sertçe bastırdı ve ciddi bir şekilde, "Xiao, bu sahnenin en önemli özelliği senin gözlerin, soğukluktan kafa karışıklığına, duygusal dalgalanmalara ve program bozukluklarına kadar, 001'in bir makineden yarı canlı bir varlığa dönüşüm sürecini göstermelisin. Bu zor, gerçekten zor ve umarım bunu iyi oynamak için elinden geleni yaparsın."

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin