Ji Mian öğleden sonra saat üç ya da dörde kadar çekimleri bitirmedi, ondan sonra Stisen ile nasıl kurgu yapacağını tartıştı. Hollywood'da "yapımcı sistemi" uygulanıyordu, yani yapımcılar çekim dışında yatırım, oyuncu seçimi, kurgu, tanıtım, dağıtım gibi tüm görevleri üstleniyorlardı, set üzerinde mutlak kontrole sahiplerdi ve yönetmen sadece onların yardımcısıydı.
Stisen ekranı işaret ederek, "Bay Ji, kararına müdahale etme şansım yok ama lütfen bu sahneleri sakladığından emin ol, Xiao'nun oyunculuğuna bak, ilk aşamada çok acımasızdı ama "Uyanış" sahnesini çektikten sonra vücut hareketlerinde ve gözlerinde ince bir değişiklik oldu, gözleri seni her yerde takip etmeye başladı, nerede olursan ol sana doğru dönüyor, tehlikeli bir şey olması durumunda, kameranın ana odağı sen olmasan bile seni engellemek için hemen birkaç adım öne çıkacak. Bu patlama sahnesine bak, patlama duyulduğu anda herkes korkmuş bir ifade sergiledi, sadece o iki adım öne çıktı ve sizi arkasına çekti. Bunu doğal bir duygu akışıyla yaptı, her ayrıntıyı hesaba kattı, hiçbir kusur yoktu."
Ji Mian ekrandaki Xiao Jiashu'ya baktı ve "Onun sahnelerini kesmeyeceğim, merak etme." diye söz verdi. Ses kesilir kesilmez cep telefonu çaldı. Arayanın kimliğine baktı ve hemen bağlandı: "Merhaba, ben Ji Mian."
Diğer taraf endişeyle konuştu. "Bay Ji, ben Zhou Liangliang, ikinci genç ustanın asistanıyım. Şu an vaktiniz var mı? Havaalanına gelebilir misiniz?"
"Ne oldu?" Ji Mian ceketini giyerken aceleyle dışarı çıktı.
"Yağmur ve kar nedeniyle uçuşumuz üç saatten fazla rötar yaptı, ikinci genç usta şu anda çok üzgün ve kafasını duvara vuruyor, kaza yaptığını söyledi..." Zhou Liangliang gerçekten gülse mi ağlasa mı bilemedi. "Her on dakikada bir kalkış saatini teyit etmek için servis masasına gitmem isteniyor, masadaki personel o kadar sinirli ki polisi arıyorlar! Bay Ji, buraya gelebilir misiniz? İkinci genç usta sizi dinler. Gelin ve onu ikna edin."
"Sen bekle, ben hemen geliyorum." Bunu söylediğinde Ji Mian çoktan arabaya binmişti. Olabildiğince hızlı bir şekilde havaalanına koştu, ancak Xiao Jiashu'nun donuk bir ifadeyle ve gözleri kıpırdamadan tek kişilik bir kanepede sırt üstü yattığını gördü, gerçekten "kaza" yapmıştı.
"Zaman aşımı, aslında yarın eve gitmeyi planlıyordum, zaman aşımı." Acı içinde mırıldandı. Çatışmadan sonra normal hayatına dönmeye hazırdı, ancak orijinal planını bozacak bir şey olduğunda, hemen endişelenmemesi imkansızdı.
Ji Mian alnını tuttu ve iç çekti. Sonunda yanına geldi, "Xiao Jiashu, bırak hadi, benimle otele geri dön."
Xiao Jiashu dönüp ona baktı, yüz ifadesi biraz durgundu.
Ji Mian onun yanına çömeldi ve fısıldadı. "Ben senin yetki sahibin değil miyim?"
"Evet," dedi Xiao Jiashu tereddütle başını sallayarak, "Ama artık film bitti. "
"Filmin bittiğini de biliyor musun? O zaman şimdi ne yapıyorsun? Artık katı bir programa göre yaşamak zorunda değilsin, sen Xiao Jiashu'sun, 001 değil," dedi Ji Mian onu yukarı çekerken kararlı bir şekilde, "Hadi, bırak onu. ABD'nin batı kıyısını vuran soğuk hava var. Soğuk hava geçene kadar uçak kalkamaz."
"O zaman soğuk havanın geçmesi ne kadar sürer?" Xiao Jiashu pasif bir şekilde onu takip etti.
"İki gün, üç gün, dört gün ...... muhtemelen, havayolu sizi yine de bilgilendirecektir."
Ji Mian kişiyi otele geri götürdü ve karşı tarafın hala çok tedirgin olduğunu gördü, bu yüzden "Bir süre kal, sohbet edelim." demek zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...