81-Güzellik İnsanları Yanıltabilir

388 62 32
                                    


Xiao Jiashu çıplak sahneler çekeceğini uzun zamandır biliyordu, bu yüzden hiç şaşırmış görünmüyordu. Ayağa kalktı ve telaşsızca kıyafetlerini ve pantolonunu çıkardı. İfadesi kayıtsız ve doğaldı, sanki burası halka açık bir soyunma odası değil de kendi yatak odasıymış gibi.

Fang Kun ve birkaç asistan, Ji Mian ve iki makyaj sanatçısını geride bırakarak hemen dışarı çıktı.

Ji Mian aynadan Xiao Jiashu'ya baktı ve sonunda alçak sesle, "Bir sigara içmemin sakıncası var mı?" diye sordu.🥹

"Sorun değil, sigara içebilirsiniz, makyaj zaten yapıldı." Makyöz boyayı ve silikonu çıkardı ve Ji Mian'ın koluna her türlü yara izini eklemeye başladı.

Ji Mian bir sigara yaktı ve gözleri zaman zaman titreyen közlere sabitlendi, bunun dışında soyunma odası çok sessizdi. Hiçbir şeye bakmasa bile, hışırtı sesi kontrolsüzce aklına geliyordu. Bir tıkırtı duyuldu. Xiao Jiashu'nun kemer tokasının yere çarpma sesiydi bu, çırılçıplak soyunmuş gibiydi.

"Vay canına, kasların çok güzel!" Makyözün övgüleri Ji Mian'ın kulak zarlarını delip geçti ve sonunda sigara izmaritini söndürüp arkasına baktı.

Xiao Jiashu'nun sırtı ona dönüktü, ince vücudu ince bir kas tabakasıyla kaplıydı, aşırı değil ama son derece pürüzsüzdü. Belli ki çok kilo vermiş, omuzları yuvarlaklaşmış ve beli incelmişti. Kuyruk sokumunun her iki yanında çok sevimli iki çukur vardı, ancak kalçaları sıkı ve dardı, bu çok seksiydi ve daha sonra bir çift düz bacak vardı. Tüm vücudunun derisi porselen kadar pürüzsüz ve parlak, vücut kıllarından eser yoktu. 

Sırtı, insanların cinsiyetini belirlemesini zorlaştıran konturlar ve güç hissiyle doluydu.

Ji Mian filtreyi sertçe ısırdı ve başını çevirmek üzereydi ki Xiao Jiashu'nun arkasını döndüğünü, six pack ve güzel bir denizkızı çizgisi ortaya çıkardığını gördü...

Ji Mian sigara izmaritini güçlükle söndürdü ve kısık sesle, "Hiç vücut tüylerini aldırdın mı?" dedi.

Xiao Jiashu kayıtsızca başını salladı, "Hangi robotun vücut kılları uzayacak?"

Çok iyi, bu sefer sadece beş kelime söyledim, yine de retorik bir soruydu, ama Ji Ge neden bu kadar sinirli? Sanki iç çekiyormuş gibi gözlerini kapattı ve ardından yüzünü silmek için elini kaldırdı.

Makyöz hemen hatırlattı: "Bay Ji, makyaja dikkat edin."

Ji Mian hafifçe sertleşti, sonunda elini salladı, "En azından ona bir banyo havlusu getirin ve beline dolayın." dedi. Xiao Jiashu saçlarını bile oradan aldı, şekli çok güzel, pembe ve lanet......

"Hiç utanmıyor musun?" Arkasını döndü ama aynada Xiao Jiashu'nun mükemmel gövdesini görünce dişlerini sıkıp başını öne eğmekten başka bir şey yapamadı.

"Robotlar nasıl utanacaklarını bilmezler." 🥲

Xiao Jiashu kayıtsızca yerine oturdu. İki makyaj sanatçısı kızardı ve zaman zaman ona baktı, kasık kedisine* bakan efsanevi bir canavarın tüküren görüntüsü.(erkeklerin cinsel organına bakmak anlamında)

Ji Mian onu bastırdı, bir sigara daha çıkardı, yaktı ve yoğun dumanla görüşünü engellemeye çalışarak birkaç sert nefes çekti. (Yemin ediyorum sayende bende kaç tane yaktım Ji Ge yetero🤦🏻‍♀️)

Neyse ki asistanı Xiao Jiashu'nun üzerini örtmek için hemen bir banyo havlusu getirdi ve patronu içinde bulunduğu acı uçurumundan kurtardı.

İki makyaj sanatçısı pişmanlık dolu bir iç geçirdikten sonra Xiao Jiashu'nun vücuduna, cildinin pürüzsüzlüğünü artıracak ve onu daha çok bir manken gibi gösterecek bir sedefli yağ tabakası sürmek için çömeldi. Kasları akıcıydı, abartılı değildi ama çok güzeldi, cinsiyet normlarını aşan bir estetiği vardı.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin