Xiao Jia Shu'yu eğlence sektöründen ve hatta Çin'den kovma hedefine ulaşmak için, bazı insanlar kasıtlı olarak ona iftira atmak için söylentiler uydurdu ve çok kısa bir süre içinde onu alaşağı etmek için büyük ölçekli bir proje yürütmek üzere insan gücü satın aldı. Mali, maddi ve insani bağlantılar çok yeterli olduğundan ve her iftira ulusun en tabu ahlakına dokunduğundan, bu olayın etkisi çok olumsuz ve büyük oldu.
Xiao Jia Shu'nun mevcut durumunu özetlemek için üç kelime yeterli, yani "tüm internet iftiralarla dolu".
Görünüşe göre bir gecede ulusal bir günahkar haline geldi. Ji Guang Entertainment ve Chan Yue Hotel'in eylemleri netizenleri kör bir eleştiri savaşına sürükledi.
İlgili taraflar birbiri ardına basın toplantısı düzenlemek için öne çıktılar, önce Li Jia Er'in acıklı hikayesi ve ardından Ruan Ling Yi'nin kesilen onayıyla Xiao Jia Shu açıkça ipin ucundaydı. Herkes onun cevabını ve açıklamasını bekliyordu, bu yüzden bir basın toplantısı düzenlemeye karar verdiğinde, canlı yayın anında insanlarla doldu ve diğer birçok canlı yayın platformu bunu yayınladı
Şu anda, Ji Guang Entertainment'ın sanatçıları da zaferlerine hazırlanmak için salonda toplanmıştı. Ruan Ling Yi, Ji Guang'ın en iyi kadın yıldızı ve Chan Yue Hotel'in ciro sözleşmesi için savaşmasına yardımcı olmak amacıyla, Ji Guang'ın tüm sanatçıları patronları tarafından böyle yapmaları söylendikten sonra Xiao Jia Shu'ya karşı durdular ve hatta Li Jia Er, Xiao Jia Shu'yu ölümüne ezmek için çektiği sefil çileyi ifşa etmek için "cesurca" öne çıktı.
Basın toplantısından sonra Li Jia Er salona döndü, gözleri hafifçe kızarmış ve şişmişti ama bakışları kararlıydı. Aynı dönemde çıkış yapan sanatçılar onun etrafında toplandı ve sanki bir kahramanmış gibi ona sarıldı.
"Harikaydın!"
"Herkes seni destekleyecek!"
"Geçmiş geçmişte kaldı ve daha iyi bir yarına sahip olacaksın."
"O pislikten intikamını alacaksın!"
Herkes onu teselli ediyordu, görünüşte samimi görünüyorlardı ama içlerinde ne düşündükleri bilinmiyordu. Li Jia'er gerçekten şanslıydı çünkü dibe vurmanın eşiğindeydi ama sonra Xiao Jia Shu'yu basamak olarak kullanarak tekrar yukarı tırmandı. Tecavüze uğradıysa ne olmuş yani? Yutturmaca doğru olduğu sürece, bu onun için bir bonustu. Bugünlerde, internet kullanıcıları güçlüden korkmayan ve kendine güvenen bu tür kişilikleri seviyordu.
"Teşekkür ederim, hepinize teşekkür ederim." Li Jia Er minnetle eğildi, sonra tenha bir köşe bulup oturdu, başını eğip gözyaşlarını siler gibi göründü ama gerçekte gizlice gülümsedi. Bir gün ilerleyeceğini biliyordu! Xiao Jia Shu, sen deli değil miydin? Ruan Ling Yi'den daha deli olabilir misin? Arkasında Xiao's Pharmaceuticals'ın Dördüncü Genç Ustası vardı!
Daha kırmızı görünmek için kasıtlı olarak gözlerini ovuşturarak televizyona baktı. Saat dörttü ve Ruan Ling Yi'nin imza töreni gerçekleşmek üzereydi. Bir ciro için yılda kırk beş milyon dolar, sonunda kim alacaktı? Böyle bir günü olsaydı ...... O hayal dünyasında kaybolmuşken, Xiao ailesinin gerçek dümencisi gelip ağır bir bomba patlattığında imza töreni büyük bir dönüş yaptı. Xiao Jia Shu'nun aslında Digbang' in kendi küçük kardeşi olması nasıl mümkün olabilirdi? Onun neslinden gelen tüm Xiao oğullarına "Ding" adının verildiği doğru değil miydi? Xiao Jia Shu'nun bununla ne ilgisi vardı?
Durum anında tersine döndü ve Xiao Ding Bang tarafından tanınmayan Ruan Ling Yi derhal mekandan "çıkarıldı", merdivenlerden inerken tökezleyerek geri dönmesi oyunculuk kariyeri için mükemmel bir son değildi. Herkes onun kendi ailesi gibi olan Xiao'lardan ciro kopardığı için bittiğini biliyordu, hatta böyle kirli numaralara başvurmuş olsaydı, kesinlikle itibarını kaybedecek ve muhtemelen hapse girecekti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...