7-O Kızla Anlaşma İmzalama

536 61 7
                                    


Xiao Jiashu kasvetli bir yüz ifadesiyle eve girdiğinde annesinin uzun süredir oturma odasında onu beklediğini ve gözlerini elindeki iPad'e dikmiş olduğunu gördü.

Başını bile kaldırmaya zahmet etmeden eliyle onu kovdu. "Döndün mü? Çabuk üstünü değiştir. Baban ve kardeşin çalışma odasında iş konuşuyorlar. Onlara arkadaşlarınla konsere gittiğini söyledim."

"Anne, neye bakıyorsun?" Xiao Jiashu, Xue Miao'nun yanına sıkıştı. Onun "SUPER New Voice Generation'ın" web sitesini yenilemenin ortasında olduğunu fark etti. Ana sayfada Li Jiaer'in galip geldiği anın fotoğrafı vardı.

"Bu yıl yarışmacılar çok güçlüydü ama ben en başından beri Li Jiaer'i çok beğendim. Görünüşü çok tatlı, sempatik bir kişiliği var, sesi eşsiz ve şu anda çok popüler. Art arda iyi işler çıkarırsa, büyük bir hit olacağı kesin. Su teyzene gidip bizimle sözleşme imzalaması konusunda onunla görüşmesini söyledim ama Lucky Water ile pek ilgilenmiyor gibi görünüyor ve bunun yerine Fang Kun ile birçok kez temasa geçti. Çok yazık," dedi Xue Miao pişmanlık içinde başını sallayarak. Li Jiaer'e gerçekten büyük saygı duyduğu çok açıktı.

Zaten ağır bir şekilde tiksinmiş olan Xiao Jiashu daha da öfkelendi. Soğuk bir şekilde homurdandı, "Biliyor muydun anne? Son birkaç yıldır aradığım liseli kız o olabilir. Eğer gerçekten oysa, anlaşma imzalama. Royal Crown ve Crown Age'in de onu imzalamasına izin vermeyeceğim."

Xue Miao oğluna şaşkınlıkla baktı. "Aradığın kişi o muydu?"

"Bu mümkün, ama önce araştırmam gerek."

Xiao Jiashu'nun yüzü son derece karanlıktı. Sözlerini yerine getirerek eski bir sınıf arkadaşıyla iletişime geçmek için yukarı çıktı. Bu sınıf arkadaşı harika bir hackerdı ve eğitimini denizaşırı Amerika'da da sürdürmüştü. Çin'e döndükten sonra bir dedektiflik bürosu açmıştı. Özellikle yüksek statülü ya da kimlikli bir kişi olmadığı sürece, internet aracılığıyla birkaç saat içinde o kişi hakkında her şeyi ortaya çıkarabiliyordu.

Xiao Jiashu büyük miktarda para ödemişti, bu yüzden doğal olarak karşı taraf hızını artırdı. Bir saatten kısa bir süre içinde Li Jiaer'in tüm verileri Xiao Jiashu'nun posta kutusuna gönderildi. Asıl adı Wang Shiqi idi. Pekinliydi ve geçmişte Shidafu Lisesi'nde okumuştu. Daha sonra bir davaya karışmış ve okulu bırakmıştı. Bunun ardından estetik ameliyat geçirmiş ve çalışmaya başlamıştı ve son birkaç yılda büyük bir deneyim yaşamıştı.

Xiao Jiashu Wang Shiqi'yi gerçek hayatta hiç görmemişti ve sadece bir fotoğrafını görmüştü. Ancak fotoğrafın çekildiği açı nedeniyle onu bir bakışta tanımak mümkün değildi. Yine de onun sesini çok iyi tanıyordu, o kadar iyi tanıyordu ki rüyalarında bile sık sık bu sesle karşılaşıyordu.

O insanlar, o olay, o kaotik ve acımasız karmaşa bir kez olsun hafızasından silinmemişti. Hiçbir zaman güç ve otoriteyi insanları ezmek için kullanan hedonist bir zengin çocuğu olmamıştı ama bu sefer bir istisna yapmak ve karşı tarafın parlak geleceğini kendi elleriyle parçalamak istiyordu.(neler olmuş dersiniz)

.
.
.

Xiao Jiashu uykusuz bir gece geçirdi. Ertesi gün panda gibi gözlerle işe gitti ve asansörde Fang Kun ve Ji Mian ile karşılaştı.

"Günaydın, Ji-ge, Kun-ge," diye kibarca selamladı.

"Günaydın." Ji Mian sanki dün geceki tatsızlık hiç yaşanmamış gibi ona hafif bir gülümseme verdi.

Fang Kun ona birkaç kez aşağı yukarı baktıktan sonra alaycı bir tavırla, "Xiao Shu, seni eve geri gönderdikten sonra yine dışarı çıkıp bütün gece oynadın mı? Seninle özel olarak uğraşmıyorum ama gençler sağlıklarına ve gençliklerine güvenip kendilerini dizginlemeyi unutmamalı. İleride yaşlandığında bunun bedelini ödersin."

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin