Xiao Jiashu, mola saatine kadar büyük zorluklarla dayandı. Tam vakit geçirmek için bir kafe bulmak üzereyken, Ji Mian'ın kendisini yemeğe davet ettiğini söyleyen asistan Fang Kun tarafından durduruldu. Bu bir üstünün davetiydi. Xiao Jiashu nasıl reddedebilirdi? Ancak gidecekleri yere vardıklarında Xiao Jiashu'nun yüzü anında değişti.Bir film imparatoru olarak, Ji Mian'ın sık sık gittiği yerlerin hepsi güçlü gizlilik ve güvenliğe sahip yüksek sınıf yerlerdi. Bu Batı restoranı uluslararası üne sahip bir markaydı, Michelin şefi tarafından bizzat onaylanmıştı ve yemekleri son derece lezzetliydi.
Ancak şu anda asıl mesele bu değildi. Asıl mesele şu anda tam önünde duran şeydi, bu orta pişmiş dana biftek...
Xiao Jiashu daha önce aylarca evde kızarmış patates cipsi, hazır erişte, her gün baharatlı çubuklar gibi çöp (sağlıksız) atıştırmalıklar yiyerek geçirmişti. Ağzında yaklaşık yedi ila sekiz ülser vardı. Etten bahsetmeye bile gerek yok, su içmek bile işkenceydi. O süper çiğnenebilir ve süper kaba sığır eti ağzına girdiğinde ve açık yaralarına sürtündüğünde, sürtündüğünde, sürtündüğünde... o eşi benzeri görülmemiş harika acı hissini hayal edebiliyordu.(kıyamam)
Xiao Jiashu, işyerinde sadece küçük bir filizken ve büyük PATRON'unun önündeyken, ağız dolusu ülserinin neden olduğu korkuyu zorla bastırdı, titreyerek bir parça biftek kesti ve normalde yaptığı gibi çiğniyormuş gibi yaparak ağzına attı. Bunu çok iyi gizlediğini düşünüyordu ama Ji Mian ve Fang Kun'un gözünde ifadesi sanki zehir yiyormuş gibi görünüyordu.🥹
Ji Mian içtenlikle sordu. "Biftek damak tadına uymadı mı?"
"Hiç de değil, son derece lezzetli!" Xiao Jiashu hemen elini sallayarak karşı çıktı, ardından eti çiğnemeden boğazından zorla geçirdi, gözleri ve kaşları birbirine karıştı.
Ji Mian: "..."
Fang Kun gülümseyerek durumu yatıştırmaya çalıştı, "Şarap içer misin? Bu restoranın kırmızı üzüm şarabı oldukça iyidir, denemek ister misin?"
Şarap mı? Ağzına girer girmez ülserlerini sülfürik asit gibi yakacak ve ölmeyi dileyecek kadar acı verecek olan şarap mı? O şarap mı? Xiao Jiashu'nun yüreği kan ağladı ama ağzı gülümsedi:
"Tamam, teşekkürler Kun-ge."
Fang Kun hem Ji Mian hem de Genç Usta Xiao için birer kadeh kırmızı şarap doldurdu. Tam şarabı bir köprü olarak kullanıp altına imza atmakla ilgili sohbete başlamak üzereydi ki Genç Usta Xiao'nun yüzünde uğursuz bir ifade belirdi ve başını hızla eğdi.
Ji Mian ona gülümseyerek baktı. "Ne oldu? Şarap damak tadına uymadı mı?"
"Hiç de değil! Bu, tamamen, çok, çılgınca!"
Genç Usta Xiao o kadar acı çekiyordu ki artık düzgün konuşamıyordu bile; yüzü bir tencerenin dibinden daha siyahtı.
Ji Mian: "..."
Fang Kun güldü. "Beğendiysen, iç."
Konuşmasının ardından Genç Usta Xiao'ya bir kadeh şarap daha doldurmasına yardım etti.
İtibarını kaybetmektense acı çekmeyi tercih eden Xiao Jiashu, sanki bir günün bir yıl gibi geçtiğini hissediyordu; bardağı tutan eli titriyordu.
"Bu restorandan canlı çıkabildiğim sürece bir daha asla çöp atıştırmalıklar yemeyeceğim" diye yemin etti. Tam kalbi yoğun bir SOS sinyali yayarken, kırk yaşlarında orta yaşlı bir kadın geldi. Önce Fang Kun ve Ji Mian'ı selamladı, ardından da parmaklarıyla Xiao Jiashu'nun yüzünü sıktı. "Küçük Fidan, ülkeye döndün ama hala Su Teyze'ni ziyaret etmeyi düşünmedin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...