Yönetmen Luo Zhang Wei hoparlörü kaldırdı ve Lin Le Yang'a bağırdı: "Nasıl olur da yine yersiz yurtsuz kalma meselesi çıkar? Shi Ting Heng sana ne yapacağını öğretmedi mi? Gel ve kendin gör!"
Lin Le Yang çok utanmıştı. Aceleyle ekrana bakmaya gitti ve ilk başta doğru çekim alanında olduğunu gördü, ancak Shi Ting Heng'i çektikten sonra birkaç adım geri gitti ve kamera sadece bir kolu yakalayabildi. Bu gerçekten de işe yaramazdı.
"Özür dilerim müdürüm, bir sonrakine dikkat edeceğim." İçtenlikle özür diledi ve Ji Mian'ın geldiğini fark etti. Ona söyleyecek bir şeyi varmış gibi görünüyordu. Hızla Shi Ting Heng'in yanına döndü ve bir sonraki tekrar için hazırlandı. Hiçbir şey öğrenmeyen Xiao Jia Shu bile geçebiliyor ama o her zaman NG(tekrar çekim) yiyor. Bu Ji Ge'ye utanç veriyordu. Onunla çekimden sonra konuşsam iyi olur, böylece baskı azalır.
Bazı insanlar zor durumda kaldıklarında kendilerini motive edebilecek akrabalarının, sevgililerinin ve arkadaşlarının tesellisine ihtiyaç duyabilirlerdi. Ancak Lin Le Yang bunun tam tersiydi. Yaşadığı an ne kadar utanç verici olursa, bununla tek başına yüzleşmeyi o kadar çok isterdi çünkü ancak bu şekilde kendisini daha fazla utandıramazdı.
Shi Ting Heng'den tekrar özür diledi ve Ji Mian'ın onu teselli etmeye geleceğinden korktuğu için kendini akılsızca konuşmaya verdi. Daha önce onun yanına gitmeye hazırlanan Ji Mian, yüzünde hafif bir çaresizlik ifadesiyle yerine geri döndü. Bu sırada Xiao Jia Shu onun yanına sıkışmış, parmak uçlarında durarak sahneye bakıyordu. Sessizce, "Az önce ne oldu, NG'yi kim yedi?" diye sordu.
Sette bir hafta geçirdikten sonra Xiao Jia Shu hala oyunculukla ilgilenmediğini ama oyuncuların NG yemesini izlemeyi sevdiğini fark etti. Oyuncuların neden NG yediğine dair çeşitli nedenler vardı. Sonrasında yüz ifadeleri çeşitlilik gösterirken, yönetmenin tacizi agresif ve sonsuzdu, bu da son derece canlı ve ilginç bir tablo oluşturuyordu ve onu bundan asla bıkmadı. Ayrıca bu anları kaydedip kaydedemeyeceğini, eğlencesi için video haline getirip getiremeyeceğini merak etti.
Ji Mian'ın kendisini görmezden geldiğini görünce kendi kendine, "Lin Le Yang olmalı. O ve ben aynı akademik geçmişe sahip değiliz ve bu yüzden hiçbir temeli yok."
Ji Mian hâlâ cevap vermedi, sadece kaşlarını çatarak karşıya baktı.
Üçüncü çekim başladı. Lin Le Yang ve Shi Ting Heng hazırdı, birbirlerinin yakalarını tuttular ve merdiven boşluğuna saklandılar. Bu kez pozisyon çok başarılıydı. İkisi de kamera başladığında girdiler, ifadeleri ve hareketleri yerli yerindeydi. Lin Le Yang, Shi Ting Heng'in maskesini çıkardı ve "Elbette, sensin!" dedi. Shi Ting Heng'in ağzı hafifçe açıktı ve konuşacak gibiydi, ancak hemen durdu ve Lin Le Yang'ı karanlık bir köşeye itti, bunun nedeni polis binayı ararken dışarıdan gelen dağınık ayak sesleriydi.
Tabii ki bu "dağınık ayak sesi" çekimlerde tamamen yoktu ve post prodüksiyonda eklenecekti. Yani şu anda, dikkatle dinleme ifadesine sahip olsalar da, aslında kendilerini bir gerilim durumuna bırakmak için hayal gücüne güvenmek zorundalardı.
Shi Ting Heng ritmi çok iyi kavramıştı ama Lin Le Yang bir an için kendini bıraktı. Shi Ting Heng tarafından bir köşeye itilene kadar gergin bir ifade göstermedi. Kovalamacadan kaçan biri gibi değil, hakarete uğramış ama korkmuş küçük bir kız gibi görünüyordu. Senaryoda, ayak seslerini aynı anda duyarlar ve karanlıkta saklanmak için birbirlerini çekerler. Bu, He Jin ve Shi Yu'nun küçük yaşlardan itibaren geliştirdikleri zımni anlayıştı.
Çekimler ilerledikçe, yönetmen Luo Zhang Wei giderek daha katı bir tutum sergilemeye başladı, hatta bazı noktalara takıldı. Bunu görünce kararlı bir şekilde "kes" diye bağırdı ve hoparlörü kaldırarak "Lin Le Yang, yine sen! Sana daha önce ne demiştim? Burası polis karakolu ve onu tutuklamak için bekleyen polisler var. Onu merdiven boşluğuna sürükledin ve her şeyin bittiğini mi sanıyorsun? Kimsenin göremeyeceği kişisel alanın olduğunu mu sanıyorsun? Gergin, tetikte olmalı ve aynı zamanda ciddi bir psikolojik mücadele vermelisin! İfaden her zaman ve her yerde tetikte olmalı, hiç rahatlayamazsın! Bu binanın sizi yakalamaya çalışan insanlarla dolu olduğunu hayal et. Hayal et, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...