Ji Mian için bir fotoğrafı silmek büyük bir mesele değildi. Pek çok kişi Weibo'larını düzenli olarak temizleme alışkanlığına sahipti, ancak sorun fotoğrafın çekildiği zaman ve beraberindeki metinde yatmaktaydı. Lin Leyang'ın ilk çıkış günüydü ve destekleyici başlık Ji Mian'ın beklentileri ve ona gösterdiği özenle doluydu. Hayranlarından da Lin Leyang'ı desteklemelerini isteyerek bir tür koruyucu davranış sergiledi.Şimdi Weibo'yu sildiğine göre, artık Lin Leyang'dan bir beklentisi olmadığı, hatta onunla ilgilenmek istemediği anlamına mı geliyordu? Biliyorsunuz, Lin Leyang sonuçta onun sanatçısıydı, eğer hoşlanmadığı bir tavır sergilerse, bu kişi şüphesiz kar yağdıracaktı.
Sonuç olarak Lin Leyang bir gecede reklamcılar ve film yapımcıları tarafından soğuk karşılandı. Görüşülmek üzere olan sözleşme çöktü ve sadece 《The Lover》 filmi yapılabildi. Yönetmen Hu Ming'in hiç pişman olmadığını söylemek kesinlikle yanlış olurdu, ancak Lin Leyang çok fazla belagat sahibi, mantıklı bir şekilde tartışan ve yine de kalmaya kararlı bir sanatçıydı. İlk görüşte sevdiği aktördü ve istese de geri dönemezdi.
Nihayetinde Chen Pengxin'in nitelikleri ve deneyimi çok azdı. Pek çok fesih meselesiyle başa çıkamazdı, bu yüzden pazarlığı Fang Kun'a bırakmak zorunda kaldı. Aslında Fang Kun'un Le Yang'ın acınası durumunu Bay Ji'ye ileterek Bay Ji'nin merhametini uyandırmasını ve onlar için az çok bazı kayıpları kurtarmasını bekliyordu, ancak Fang Kun, Bay Ji ile telefon aracılığıyla iletişim kurdu ve tüm fesih konularını herhangi bir gecikme olmaksızın doğrudan halletti.
"Ödenmesi gereken tasfiye edilmiş tazminatı ödeyeceğiz ve sizin için yapabileceğim tek şey bu." Fang Kun çantasını topladı ve şu açıklamayı yaptı: "Bay Ji gelecekte Lin Leyang'ın işlerinin sana devredileceğini söyledi. İsterse bir dizi, bir reklam ya da bir reality şova katılabilir. Kaynakları kendiniz bulabilirsiniz ve şirket size ihtiyacınız olan yardımı vermeye devam edecektir, ancak nereye gidebileceğiniz yeteneğinize bağlıdır. Geçmişte Bay Ji size karşı çok nazikti, pek çok durumdan kurtulmanıza yardımcı oldu ve size en iyi kaynakları gönderdi, ne kadar şımardığınıza bir bakın."
"İşte," diyerek bir evrak çantası uzattı, "Bu senin ve kız kardeşinin senedi, al ve yak. O siyah materyalleri(gizli bilgiler) serbest bırakmak isteseniz de istemeseniz de, zaten bu süreçte mahvolacak olan Başkan Ji değil."
Chen Pengxin eskiden bu iki kâğıt parçasını geri almayı hayal ederdi ama şimdi onları gerçekten geri aldığında hayallerinin yıkıldığını hissetti. Dosya çantasını sıktı ve boş bir sesle, "Bay Ji Leyang'ı saklamak mı istiyor?" dedi.
"Bir şeyi yanlış anladın galiba." Fang Kun dudak büktü, "Lin Leyang A-seviyesinde bir sözleşme imzaladı, şirketin onun üzerindeki kontrolü çok az. Şirket kazandığı paradan sadece %15 komisyon alıyor ve geri kalanı tamamen kendisine ait. Şirket onu herhangi bir dizi veya filmde rol almaya zorlamayacak, mutlak özerkliğe sahip ve karşılığında şirketin ona kaynak sağlama yükümlülüğü yok."
Chen Pengxin sözleşmeyi çıkardı ve ona baktı, yüzü kağıt gibi soldu. Leyang'ın kazandığı paranın şirkete teslim edilmesi gerekmiyor ve şirket onu film çekmeye zorlamayacak. Başka bir deyişle, şirket film randevuları ve ciroları bulmasına yardım etmezse, hiçbir kaynağı olmayacak ve bunları bulmak için kendisine ve menajerine güvenmek zorunda kalacaktı. Sözleşme güzel görünüyor, ancak yeni gelen biri için bir parça hurda kâğıda eşdeğer.
Geçmişte, arkasında Bay Ji varken Leyang ne isterse elde ediyordu ve onlar da yanlış bir şey bulmuyorlardı ama şimdi Bay Ji'yi kaybettikleri için "mücadele etmenin" ne demek olduğunu anlıyorlardı.
Chen Pengxin yalvaran gözlerle Fang Kun'a baktı, Fang Kun hemen elini salladı, "Bana yalvarma, faydası yok, sözleşmeye göre çalışıyoruz, bu tamamen makul ve yasal. Bu nedenle, şirketin farklı sanatçılar için farklı sözleşmeler yapması mantıklıdır, yeni gelenler ünlü değildir, daha fazla çalışırlar ve daha az alırlar, ancak şirket sizi desteklemek ve sizin için kaynak bulmak için elinden geleni yapacaktır; ünlü olduğunuzda, şirketin aramasına gerek kalmaz, iyi kaynaklar kapıya gelir, ihtişamınızdan yararlanma sırası şirkettedir, sözleşme doğal olarak sizi tutmak için en uygun koşullarla her seferinde bir seviye yükselecektir. Bu, piyasanın gereklerine ve kişisel gelişim yasasına uygundur. Siz gençler olaylara çok yüzeysel bakıyor ve avantajlardan yararlandığınızı sanıyorsunuz ama aslında büyük bir kayba uğradığınızı bilmiyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...