Xiao Jiashu zihnindeki şoku atlattıktan sonra kendini Ji Ge'nin kollarında yatarken buldu; diğer taraf ise bir sandalyede oturmuş, bir eliyle omuzlarını sarmış, bir eliyle de kemerini çözmüştü ve görünüşe göre kıyafetlerini çıkarmasına yardım etmeye çalışıyordu.
"Ji, Ji Ge?" Hızla yakasını tuttu ve solgun yanaklarında iki kızarıklık belirdi, "Neden buradasın?"
"Son zamanlarda sana ulaşamadım, bu yüzden neler yaptığını görmeye geldim." Ji Mian çok doğal bir şekilde onun sırtını sıvazladı. "Çabuk kıyafetlerini çıkar ve banyo yap. Bahar yeni başladığı için hava sıcaklığı çok düşük ve üşütmek çok kolay."
"Oh, tamam!" Xiao Jiashu telaşlı bir şekilde Ji Mian'ın kucağından atladı ve endişelenerek, "Seni de ıslattım mı Ji Ge? Sen de bir duş alsan nasıl olur, asistanım yeni kıyafetler almana yardım eder."
Ji Mian'ın vücudu hafifçe sertleşti ve hemen elini sallayarak, "Etrafına büyük bir banyo havlusu sarmışsın, bu yüzden beni ıslatmadın. Git duş al, benim için endişelenme." Konuşurken, bacaklarına dolanmış banyo havlusunu kaldırdı ve Xiao Jiashu'nun temiz ve kuru pantolonunu görmesine izin verdi.
Xiao Jiashu ancak o zaman rahatlamış hissetti ve banyoya koşarken titredi. Ji Ge'nin sete gelmesini hiç beklemiyordu ve onu teselli etmek için o kadar nazik bir ses kullandı ki sonunda gömdüğü büyük ve derin aşkı neredeyse mahvedecekti. Bu nedenle Ji Ge'ye hiç dokunamazdı, aksi takdirde gücünü kaybedecekti.
Duş alırken Büyük Şefkat Mantrası üzerine meditasyon yaptı ve düzensiz kalp atışlarını normale döndürmeye çalıştı.
Ji Mian dışarıda otururken, akan suyun sesi sürekli olarak kulaklarına geliyor ve bilinçsizce birçok anıyı çağrıştırıyordu. Xiaoshu'nun önünde çıplak bir şekilde üzerine yağ sürülmesi; Xiaoshu'nun bir su tankına daldırılması, kaslarının gergin ve uzuvlarının gergin olması; Xiaoshu'nun kollarında uyuyup fısıldaması, vücudunun büyüleyici rüyalarla hafifçe bükülmesi....
Kalbinin düzensiz atmasına ve kanının kaynamasına neden olan kareler zihninde ardı ardına belirdi ......
On dakika sonra Xiao Jiashu şaşkınlık içinde dışarı çıktığında, Ji Ge'nin pencerenin kenarında oturmuş cep telefonuyla oynadığını ve yarı ıslak banyo havlusunun hâlâ kucağında olduğunu gördü.
"Ji Ge neden hala tutuyorsun? Bu pantolonunu ıslatacak." Xiao Jiashu endişeyle sordu.
Ji Mian bir an şaşırdı ve sonra banyo havlusunu çıkardı. Bakışları Xiao Jiashu'nun yarı açıkta duran göğsünü ve baldırlarını yanlışlıkla tarar gibi oldu ve kısık sesle, "Neden bu kadar az şey giyiyorsun? Gel buraya, çoraplarını giymene yardım edeyim." Kanepeden yeni bir çift çorap aldı ve Xiao Jiashu'ya el salladı.(Allah'ım çorap giydirmek hangi level daddy)
Xiao Jiashu yürümek yerine iki adım geri çekildi. Ji Ge'nin böyle olmasından gerçekten korkuyordu. O kadar iyiydi ki buna karşı koyamıyordu.
Ji Mian'ın yüzü hemen kasvetlendi ve adamı zorla kanepeye sürükledi, ardından sağ ayak bileğini tuttu ve hızla çoraplarını giydirdi. Avuç içi Xiaoshu'nun pürüzsüz tenine dokundu ve kıkırdamadan edemedi, "Hâlâ tüy mü döküyorsun? Bacaklarına bak, bilmeyenler hala bir kadın yıldıza ait olduğunu sanır."
"Annem çıkarılırsa daha iyi görüneceğini söyledi." Xiao Jiashu başını eğdi ve bir çift kırmızı kulak ortaya çıktı.
Ji Mian kısa bir süre daha gülümsedikten sonra bir çift çorap daha giydi ve içini çekti, "Ayak tabanındaki yara iyileşti. Vahşi Doğadaki Maceracılar'ı kaydetmeye geri dönecek misin?" Xiaoshu gelmezse, aslında onunla uzun süreli temas kurmak için en ufak bir fırsat bulamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...