52-Fırtına Geliyor

419 59 24
                                    

Ji Mian'ın rahatlatmasıyla Xiao Jia Shu hemen canlandı. Cesur adımlarla en üst kata çıktı ama annesi Xue Miao'yu gördüğü anda zayıfladı, "Anne, neden buradasın?

"Telefon çekmiyordu ve sen ortalıkta yoktun, nasıl gelmezdim?" Xue Miao oğlunun kulağını çekmek üzereydi ki gözlerinin ve burnunun kızardığını ve çenesinin hâlâ birkaç parça mendille kaplı olduğunu fark etti, bu da ağladığı anlamına geliyordu.

"Şu haline bak! Ne var bunda, böyle ağlamaya değer mi?" Xue Miao çeliğin demire dönüşmemesinden[*] nefret ederek onun kafasını dürttü ama kalbi sızlıyordu.[*] Kişinin çocuğunun beklentilerini karşılayamamasından duyduğu pişmanlık.

Bu olayın peşini asla bırakmayacaktı ve olaya karışan herkes korkunç bir bedel ödemek zorunda kalacaktı!

"Geri gelmeden önce git ve tuvalette yüzünü yıka, burada bir sürü kıdemli var ve sen kendinden bile utanmıyorsun!"

Xiao Jia Shu daha sonra ofisin kedemlilerle dolu olduğunu fark etti, bazıları onun büyüdüğünü görmüştü, bazılarıyla hiç tanışmamıştı ama hepsi şu anda ona sevgi dolu gözlerle bakıyor ve ona büyük cesaret veriyorlardı. Hepsini başıyla selamladı ve ardından koluyla yüzünün yarısını kapatarak salona doğru koşmaya başladı.

"Xiao Mian, otur. Bu sefer her şey senin sayende oldu." Xue Miao, Ji Mian'a el salladı.

"Çok naziksin, Xue Jie." Ji Mian, Xiu Chang Yu'nun yanına oturmadan önce gülümseyerek karşılık verdi. Kıdemi ve servetiyle, bu kodamanlarla eşit seviyede oturabilecek niteliklere çoktan sahipti.

"Xiao Shu evde sık sık senden bahsediyor, sana çok hayran." Xue Miao içini çekti, "Ne olduğunu bile sormadan Xiao Shu'yu desteklemek için Weibo'da paylaşım yaptın, onun tarafından kazıklanmaktan korkmuyor musun?"

"Xiao Jia Shu'yu iyi tanırım." Ji Mian çok fazla açıklama yapmadı ama bu açıklama Xue Miao'yu tatmin etmeye yetti. Ji Mian'ın mevcut statüsüyle, bu karmaşaya bulaşmasına gerçekten gerek yoktu. Yedi yıl üst üste eğlence sektörünün zirvesinde yer almıştı, o halde Xiao Ailesi'ne yalakalık yapmasına ne gerek vardı?

"Desteğinmiçin teşekkür ederim ve seni temin ederim ki bu mesele seni asla aşağı çekmeyecek." Xue Miao bir paket sigara çıkardı ve kibarca "Sigara ister misin?" diye sordu.

"Teşekkür ederim, Xue Jie." Ji Mian da utanmadı ve sigara tabakasından bir sigara çıkarıp parmak uçlarına götürdü.

Yüzünü yıkamış olan Xiao Jia Shu hemen koşup masanın üzerindeki çakmağı aldı, eğildi ve bir fino köpeği gibi başını eğerek Yaşlı Buda Xue Miao için bir sigara yaktı. Çocukluğundan beri böyleydi, başı belaya girdiğinde özellikle uslu durur ve ne söylenirse yapardı.

Xue Miao ağzındaki sigarayla ateşe yaklaşmadan önce alaycı bir gülümsemeyle ona baktı. Ateşin turuncu ışığı yeşim taşı kadar beyaz olan yüzünü aydınlattı ve kan damlayan kırmızı dudaklarını daha da şehvetli hale getirdi, ancak kendisi bunun farkında değildi, üst ve alt dişleri hafifçe açılıp kapanarak bir tutam duman çıkardı, "Su Teyzenin, Zhan Amcanın ve Ji Ge'nin de sigaralarını yakmalarına yardım et."

"Tamam!" Xiao Jia Shu gösteriş yapma fırsatı bulamadığı için endişeliydi ve aceleyle çakmağı alıp sigaraları teker teker yaktı, önceki üzüntüsü ve çaresizliği çoktan unutulmuştu.

Ji Mian bir süre kalpsiz Genç Usta Xiao'ya baktıktan sonra başını salladı ve kıkırdadı. "Xiu Amca," diyerek Xue Miao'ya şaşkın şaşkın bakan Xiu Chang Yu'yu kasıtlı olarak uyandırdı, "bir halkla ilişkiler planınız olmalı, değil mi? Yardımıma ihtiyacınız var mı?"

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin