Chen Pengxin mikroblogundaki yorumları sürekli yeniliyordu. Bir kaplana binmek gerçekten zordu.
Lin LeYang, Hu Ming'in başlangıçta istediği 1 numaralı erkek başrol olduğu için, Lin LeYang için biraz kamuoyu desteği yaratmak istedi, bu da yönetmen Hu Ming'in kendi taraflarında sağlam bir şekilde durmasını ve yapımcının fikrini değiştirmesini sağlayabilirdi. Bir film yapmanın temel amacı para kazanmaktır ve halkın izlemesi içindir. Halk bile 1 numaralı adamın oyunculuk becerilerini fark edemiyorsa, belirlenen gişe hedefine nasıl ulaşabiliriz?
Ama belli ki en önemli noktayı unutmuştu. Xiao Jiashu'nun oyunculuk becerisi hiç de fena değildi, hatta Lin LeYang'ınkiyle kıyaslanabilir, ancak tarzı farklı. Daha az profesyonel izleyiciler aralarındaki farkı nasıl görebilir? Buna ek olarak, Xiao Jiashu'nun görünüşü, boyu, mizacı ve ateşi Lin LeYang'dan çok daha iyi. İkisini karşılaştıracak olursak, Chen Pengxin tek seferde yüz binlerce su birliği satın alsa bile Xiao Jiashu'nun musluk suyuyla boy ölçüşemez.
Hayranlarının çoğu profesyonel annesinin hayranlarıydı ve buzağıyı koruma duygusu çok güçlüydü. "Çocuklarım en iyisi olmalı." Bu tüm annelerin ortak fikridir.
Bir hayranı şöyle yazdı: "Bugünün gençleri gerçekten çok iyi ama bizim küçük fidanımız oyunculukta daha iyi. Başını kaldırıp gülümsediğini gördüğümde bacaklarım yumuşadı. Gerçekten diz çöküp ona ağlamak istiyorum: İstediğin her şeyi al, istediğin her şeyi al! Sana hayatımı vereceğim! Takım elbise pantolonunun altında ölürsen, romantik bir hayalet olacaksın! "
Birisi yankılandı, "Bu doğru! Orijinal kitapta onu kurtaran kadının onun ilk kurbanı olduğu yazıyordu. O gece onu evine götürmüş ve ona aşık olmuş. Normal beyne sahip bir kadın ilk kez tanıştığı yabancı bir adamı nasıl eve getirebilir? Karşı tarafın ona karşı özel bir çekiciliği olduğu için olmalı. Xiao Jiashu'nun performansını izledikten sonra, nihayet bu böcek hakkında endişelenmeyi bıraktım. Stenven Abel'in eserlerindeki kahraman büyüyüp Xiao Jiashu olursa ve bu kadar güçlü bir kişisel çekiciliğe sahip olursa, onun bir katil olduğunu bilsem bile, onu eve götürmek zorundayım! Bu bir hata değil. Güzelliği sevmek insan doğasında var. Bunu kontrol edemeyiz."
"Buna karşılık, Lin LeYang'ı kurtarırsam ve bana tuhaf tuhaf baktığını görürsem, elimin tersiyle ona bir tokat atarım! Korkudan öleceksin ve seni eve mi götüreceğim bir de? Rüyanda görürsün."
"Evet, Lin LeYang'ın performansı harika olsa da, gerçekten tuhaf ve korkunç. Bir kadın olsaydım, ona yaklaşmaya cesaret edemezdim! Üstelik çok da yakışıklı değil. Komşu kardeşe benziyor. Daha sonraki aşamada, Stockholm sendromunun birkaç kurbanı adamın polisten kaçmasına yardım mı etti? Caziben olmadan bunu yapamazsın, değil mi? Yönetmen erkek lider olarak Lin LeYang'ı seçtiyse, orijinal romanı iyi okuduğundan gerçekten şüpheliyim. Adam gerçekten bir sapık, ama büyüleyici bir sapık, hayalet vücuduna girdikten sonra korkunç görünen bir komşu sapık değil! "
"Xiao Jiashu'nun performansı şeytani, bu da insanları korkutuyor ve bağımlı hale getiriyor; Lin LeYang'ın performansı ise hayalet gibi, bu da insanları korkutuyor ve yaklaşmaya cesaret edemiyorsun. Xiao Jiashu'nun yanındayım!"
"Ben de Xiao Jiashu'nun yanındayım! Genç usta Xiao'nun eğlence işinin aile geçmişine ve tek bir yüze bağlı olduğunu sanıyordum, ama şimdi tamamen değişti! Oyunculuk becerisi görünüşüyle aynı, sadece tek kelime onu tanımlayabilir - mükemmel!"
"Kusursuz performans! Harika ve muhteşem göz değişimi! Sapling'in performansını dört gözle bekliyorum."
"......"
Bu tür yorumlar oylama alanını tamamen işgal etti ve Chen Pengxin'i son derece endişelendirdi. Günümüz eğlence endüstrisinin uzun zamandır Yan köpeğinin dünyası olduğunu nereden biliyordu, "Yan is just" bir şaka değildi. Lin LeYang'a ivme kazandırmak için bir parti daha su ordusu almaya hazır olduğunda, parasının olmadığını ve halkla ilişkiler departmanına başvurmak zorunda kaldığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...