38- Kandırılan Usta Xiao

427 57 1
                                    

Xiao Jiashu eğlence sektörünün bir karmaşa olduğunu biliyordu ama bu kadar kaotik olabileceğini bilmiyordu. Sadece bir stüdyo kiralama şirketiydi. İşteki personeller tıpkı yeraltı dünyası gibiydi. Vücutlarında ejderha, Anka kuşu ve Guan Gong dövmeleri vardı ve çocuklara saldırmaya cüret ediyorlardı. Kraliyet kanunu yoktu.

Ama küçük bedeniyle iyi bir iş çıkaramayacağını da biliyordu. Yürürken çek defterini çıkardı ve bağırdı, "Sorun ne! Kiranın geri kalanını ben ödeyeceğim. Ne kadar ödememi istiyorsun?"

Haydutlar başlarını çevirdiler ve adamın milyon dolarlık bir saat taktığını, kıyafetlerinin ve ayakkabılarının da ünlü markalar olduğunu gördüler. Sonra yavaşça durdular. Güçlü adamlardan biri bir numara bildirdi.

Çeki doldurmak için birkaç kez kaydırdı ve akıllıca fırlattı, "Defolun buradan, yoksa polis çağıracağım."

Birkaç güçlü adam patronları tarafından işe alındı. Para kazanabilecek olsalar kim yazın ortalığı dağıtmak isterdi ki? Köpekler kadar yorgundular. Çeki aldılar ve hemen gittiler. Fazladan söyleyecek sözleri yoktu.

Yere yığılan baba Wei Jiang iki çalışanın yardımıyla ayağa kalktı, kanayan alnını kapattı ve "Xiao, az önce için teşekkür ettim. Sana bir senet yazacağım ve yedi gün içinde geri ödeyeceğime söz veriyorum. " Ev için bir alıcı bulmuştu ve yedi gün içinde evi satabilecekti.

Sonra etrafına bakındı ve "Çocuklar iyi mi?" diye endişelendi.

Çocuklarla ilgilenmekle görevli personel ellerini salladı, "Wei Dao, endişelenme, çocukların hepsi dışarıda, zarar görmediler. Sadece üç kamera kırıldı, görüyorsun... "

Wei Jiang afallamış görünüyordu, sonra kederli bir şekilde iç çekti. Bu kameralar da kiralıktı. Bir kamera on binlerce yuana mal oluyorsa, üç kamera hasar görürse, en az on üç katı yuana mal olacaktı ki bu da az bir masraf değildi. Ama her halükarda, "yüz yıllık rüya" filme alınmak zorunda, çünkü bu sadece onun rüyası değil, çocukların da rüyasıydı.

Xiao Jiashu onun omurgasının büküldüğünü görünce hemen sordu: "Yönetmen Wei, az önce örnek filmi izledim ve oyununuzun büyük bir potansiyele sahip olduğunu düşünüyorum. Sizin için biraz para yatırmak istiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?"

"Ah?" Wei Jiang'ın Xiao Jiashu'nun ne söylediğini anlaması uzun zaman aldı. Ellerini ovuşturdu ve şöyle dedi: "Pekala Bay Xiao, oyunumuzun bir çocuk oyunu mu yoksa ebedi klasik "yüz yıllık rüya "nın yeniden yapımı mı olduğunu bilmeniz gerekiyor. Şu anda eğlence sektöründe hiç kimse bunu yapmadı. Asıl mesele bunu satıp satamayacağımız. Bu gösteriye yatırım yaparsanız, tüm paranızı kaybetmekten korkmuyor musunuz? "

O da her yere yatırım yaptı ama insanlar bunun bir çocuk oyunu olduğunu duyduklarında önce kafalarını salladılar. Bunun yüz yıllık rüyanın yeniden canlandırılması olduğunu duyduklarında ise başlarını davul gibi yana salladılar. Bay Xiao pazara kendi inisiyatifiyle gelen ilk yatırımcıydı. Yine de ona durumu net bir şekilde açıklamak zorundaydı.

Xiao Jiashu, "Gördüm. İyi olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden yatırım yapıyorum. Sen ve çocuklar sadece çekim yapıyorsunuz. Onları satıp satamayacağımız bana bağlı. Bu şekilde bana bir plan ve bütçe sunabilirsin "

Wei Jiang'ın cılız sırtı yavaş yavaş doğruldu. Ellerini ovuşturdu ve stüdyoda arkasını döndü. Sonra plan kitabını arabasına koyduğunu hatırladı ve onu almaya gitti.

Xiao Jiashu onu tuttu ve endişeyle, "Endişelenme, önce alnındaki yarayı tedavi et. Çocuklar dışarıda. Onları korkutma." dedi.

"Oh, iyi, iyi!" Wei Jiang hemen oturdu ve iki kadın sahne ustasından yarayla ilgilenmesine yardım etmelerini istedi.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin