27-Edebiyat ve Sanattan Anlamayan Usta Xiao

471 65 12
                                    

O gece Xiao Jiashu her zamanki gibi babası Xiao Qijie tarafından azarlandı.

Bütün gün dışarıda oynamayı, hiçbir şey yapmamayı vs. bildiğini söyledi ama Xiao Jiashu eskisi gibi üzgün ve mağdur hissetmiyordu. Bunun yerine oldukça huzurluydu çünkü uğruna hayatıyla mücadele etmeye istekli olduğu bir kariyer bulmuştu ve gelecekte tatmin edici bir hayat yaşayacaktı.

On yaşındayken yurtdışına gönderilmişti. Yerli haberlere çok az ilgi gösterdi, birkaç yerli filmden bahsetmeye bile gerek yok. Sadece Ji Mian, Shi Ting Heng ve diğer büyük isimleri duymuş ama onlara hiç dikkat etmemişti. Ama şimdi, Ji Mian'ın rol aldığı tüm filmleri izlemeye ve onu tanımaya karar verdi.

Bilgisayara takılıp kalması uzun sürmedi. Sabah 4'e kadar uyumadı ve ertesi gün sabah 7'de kalktı, 8'de stüdyoya koştu ve küçük bir not defteriyle yönetmen Luo Zhang Wei'yi takip etti.

"Benimle ne yapıyorsun?" Luo Zhang Wei gözyaşları ve kahkahalarla arkasını döndü.

Xiao Jiashu ciddiyetle cevap verdi. "Sizden bir şeyler öğrenmek istiyorum."

"Oh, aydınlandın mı? Artık oyun yok mu? " Luo Zhang Wei şaşırdı ama çok mutlu oldu.

"Film çekmek daha eğlenceli. Bunu sevdim." Xiao Jiashu, Luo Zhang Wei'nin "Aktörler kendi yarattıkları araç ve gereçlerdir", "Zengin hayal gücü olmayan insanlar aktör olamaz" gibi istemeden söylediği sözlerle dolu küçük defterini salladı. Bu Luo Zhang Wei'yi çok utandırdı.

Öksürdü ve şöyle dedi: "Evlat, bu boş kafalı şeylere takılıp kalma. Stüdyoda en iyi öğretmen pratiktir. Benim sözlerimi kaydetmektense daha fazla film çekmen senin için çok daha faydalı olur. Gerçekten zamanın varsa, senaryoyu okumak, replikleri ezberlemek, rolünü iyice çalışmak ve boş zamanlarında teorik şeyler öğrenmek için sessiz bir yer bulabilirsin. Şirketiniz bir oyunculuk sınıfı kurdu. Huang Zi Jin öğretmen, başvurabilir ve birkaç ders alabilirsin. Teori derslerinde, oyunculuğun nasıl olduğunu bilmek neredeyse yeterli. Ancak gerçek oyunculuk hayatın içinden öğrenilmelidir. Genellikle, yaşam deneyimini zenginleştirmek için daha fazla kitap okumalı ve daha fazla dışarı çıkmalısın. "

Xiao Jiashu dinlerken başını salladı, unutacağından korktuğu için yazdı: Öğleden sonra, oyunculuk kursuna kaydolmak için şirkete gitti ve birkaç teori kitabı satın aldı.

Yönetmen Luo Zhang Wei ona gülümseyerek, "Gösterinin cazibesini fark ettin mi? Git ve senaryoyu çalış. Beni takip etme. Geri gel ve oyuncularla konuşurken beni dinle. Başkalarından öğren. "

"Tamam, yönetmen Luo." Xiao Jiashu itaatkâr bir şekilde yan tarafa gitti ve sıkı çalışmak için senaryoyu eline aldı. Saat dokuzda, Huang Zi Jin aceleyle sete koştu ve genç usta Xiao'yu kimsenin olmadığı bir köşeye çekti ve sordu,

"Bugün neden beni beklemedin? Kahvaltı yaptın mı? Yarından sonraki gün çekeceğin sahne bu. Senin için analiz edeceğim. Önce bir göz atabilir ve anlamadığın bir şey olursa sorabilirsin. "

Xiao Jiashu bilgiye baktı, yanakları yavaşça kızardı, "Zi jin-Ge, sana bir şey söylemek istiyorum."

"Ne oldu?"

"Gelecekte benim asistanım olmak zorunda değilsin. Sınıfına geri dön. Repliklerin ne olduğunu, karakterleri nasıl oynayacağımı öğrenmek istiyorum. Huang Zi Jin'e ait bir Ling Feng değil, Xiao Jiashu'ya ait bir Ling Feng şekillendirmek istiyorum. Zi Jin-Ge, eskiden karanlıktan korkardım ve kutuya kapatılmaktan daha da çok korkardım. Dün yıkılacağımı düşünmüştüm ama yıkılmadım. Ling Feng olduğumda korkuyu bir kenara bıraktım. Performans bana gerçeklikten gelen ve gerçekliğin ötesinde olan güçlü bir güç verdi..."

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin