Li Jiaer buzlu bir deliğe düşmüş gibi görünüyordu. Kollarını sıkıca kendine sarmış, vücudu durmadan titriyordu ama kısa süre sonra kendini toparladı. Yüzünü sildi ve ardından başını eğerek acı acı gülümsedi. Son birkaç yıldır gerçekten çok fazla sıkıntı çekmişti. Uzun zamandır hayattaki iniş çıkışlara alışmıştı; bu küçük aksilik onun iradesini ve kararlılığını yok edemezdi.
"Endişelenme, Ji'ge. Benim işimle ilgilenmene gerek yok. Cennet kimsenin yolunu kesmez. Eğer bu yol tıkanırsa, başka bir yol denerim. Ne de olsa hayatımın en korkunç anını sorunsuz bir şekilde atlatmayı başardım, korkmuyorum."
Ayağa kalktı ve dikkatli bir selam verdi. Gözleri hâlâ kırmızı olsa da dudaklarında hafif bir gülümseme vardı.
Ji Mian onun gücü ve cesareti karşısında tamamen etkilenmişti. Elini kaldırdı ve şöyle dedi: "Önce eve git, senin için etrafı soruşturacak birini bulacağım ve perde arkasında sana kimin zorluk çıkardığını göreceğim. Eğer konuşarak halletmek mümkünse, ben senin arabulucun olurum."
"Gerek yok, gerek yok, çok zahmetli..."
Li Jiaer ellerini tekrar tekrar salladı. Birkaç dakika önce dağılan gözyaşları yeniden gözlerinde toplandı. Kendisiyle ilgilenilmesi çok güzel bir duyguydu; kırılganlığını tam olarak kontrol edemiyordu.
"Zahmet değil. Sadece birkaç kelime konuşacağız. Önce git otur. Ben birazdan dönerim."
Ji Mian, Li Jiaer'e oturmasını işaret etti ve en üst kattaki başkanın ofisine gitmeden önce bir asistana kendisine yeni bir fincan kahve hazırlamasını emretti.
Fang Kun da en üst kattaydı ve bazı bilgilere ulaşmış gibi görünüyordu. Yüz ifadesi çok tuhaftı. Patronunu görünce onu hemen tenha bir oturma alanına sürükledi ve alçak sesle, "Bu Xiao Jiashu. Söyle bakalım, sence bu velet ne istiyor? Dün Li Jiaer'le ilk kez karşılaşıyor olmalıydı, değil mi? Düşmanlık yok, kin yok, bunu yaparak ne kazanacak? Şef Xiu da hiç soru sormadan kabul etti. Li Jiaer'in gücünü gerçekten göremediğini söyleme bana. Li Jiaer'in popülaritesi şimdiden patlıyor. Sadece sıkı hayranlarını sayarsak milyonlarca hayranı var. Sadece biraz yönetim eklememiz gerekiyor ve o yeni nesil Şarkı Tanrıçası olabilir. O efsanevi bir para ağacı. Şef Xiu'nun kurnazlığıyla böyle mantıksız bir talebi kabul etmemesi gerekir, değil mi? Sence bu ikisi gerçekten baba oğul mu?"
"Demek gerçekten de bunu yapan oymuş." Ji Mian kaşlarının arasındaki boşluğu yoğurdu ve sesi kasvetli bir şekilde, "Bunun ardındaki somut nedeni bulabildin mi?" diye sordu.
"Hayır. Onu dışarıda bırakacağını söylüyor ve nedenini hiç umursamadan onu dışarıda bırakıyor. Bana kalırsa bu velet, Li Jiaer'i çıkmaza sokup sonra da ona para babası olmayı teklif eden o zorba başkanın yolundan gitmek istiyor olamaz, değil mi?" derken Fang Kun'un hayal gücü çılgına döndü.
Ji Mian biraz şaşırmış görünüyordu ve sonunda soğuk bir şekilde gülümsedi. "Neyin peşinde olursa olsun, parmağımı bile kıpırdatmadan öylece durup izlemeyeceğim." Sözlerini bitirdikten sonra başkanın ofisine girdi.
Fang Kun içeri girmeye cesaret edemedi ve daha iyi bir seçeneği olmadığından, kadın sekreterlerden daha fazla bilgi almak için sekreterlerin ofisine doğru yürüdü.
"Geldin demek." Xiu Changyu, Ji Mian'ın gelişine şaşırmadı. Sıcak bir şekilde, "Otur." dedi.
Ji Mian etrafına bakındı ve Xiao Jiashu'nun çoktan gittiğini, getirdiği dosyanın şimdi Xiu Changyu'nun elinde olduğunu ve Xiu Changyu'nun şu anda dikkatle dosyayı karıştırdığını fark etti.
Ji Mian telaşsızca konuştu. "Şef Xiu, şirketimiz aktör ve aktris yetiştirme konusunda ustadır; çok sayıda film imparatoru ve imparatoriçesi yetiştirdik, ancak tek bir etkili şarkıcımız bile yok. Eğer Li Jiaer ile anlaşabilirsek, bu boşluğu doldurabiliriz, neden onu reddetmek istiyorsun? O iyi bir fidan. Öngörünüzle bunu görebilmeniz gerekir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...