Muhabirin kamerası telaşla Xiao ailesinin başında bulunan Xiao Ding Bang'dan başkası olmayan adama çevrildi. Sakin olan Xiao Ding Ze, bir saniye sonra korku ve endişe içinde ayağa kalktı, eğildi ve "Ge ge, neden geldin?" dedi.
Ruan Ling Yi buklelerini şakağına dolayarak kabardı ve "Merhaba Bay Xiao, sizinle tanışmak benim için bir onurdur." diyerek saygılı bir tavırla selam verdi.
Xiao Ding Bang seyircileri tararken onları görmezden geldi ama küçük kardeşini burada bulamadı. Bununla birlikte, sekreterin gergin ve tedirgin ifadesini bir anlığına yakaladı. Cep telefonunun uçak modunu kapattı ve hemen saat 14:00 civarında kardeşinden gelen bir cevapsız arama buldu, ancak o sırada uçakta olduğu için cevap alamamıştı. Uçaktan inip aceleyle otele giderken modu kapatmayı unutmuştu.
Bir şeylerin ters gittiğini hissetti... Bunu düşünürken yavaşça mekâna girdi ve en öndeki koltuğa oturdu. Muhabirin çılgın sorularını duymazdan gelerek haberlere göz atmaya başladı. İhtiyacı olan bilgiler birbiri ardına sıralandığı için aramaya neredeyse hiç gerek yoktu.
Kardeşi yurtdışında araba yarışı yapıyor, uyuşturucu kullanıyor, birini öldürüyor ve hatta bir tecavüzcünün kurbana eziyet etmesine yardım mı ediyordu? Bunlar ne zaman olmuştu?
Zaten soğuk olan yüzü giderek bir buz tabakasına dönüştü ve durmaksızın gürültü yapan muhabirler yavaş yavaş sessizleşirken atmosferi okuyabildiler. Yaklaşık on dakika sonra başını kaldırdı ve kalabalığa bakarak ciddiyetle şöyle dedi:
"Bu yıl 20 yaşına basan ve Wharton Business School'dan iki yıl önceden en iyi dereceyle mezun olan kardeşim Xiao Jia Shu'yu tanıtmak istiyorum. Yüksek lisans derecesi var, kötü alışkanlıkları yok, ahlaki kusurları yok, dayanılmaz bir geçmişi yok, tüm bunlar doğrulanabilir."
Chan Yue resmi WeChat hesabından gelen iki mesajı sildikten sonra Ruan Ling Yi'ye bakarak, "Hanımefendi, kim olduğunuzu bilmiyorum ama yanlış yerde olduğunuzu söyleyebilirim. Kardeşimin karalanmasıyla bir ilginiz varsa, lütfen mahkemeye gitmeye hazır olun, kesinlikle sonuna kadar takip edeceğim."(vay be ♥️)
Gururlu Ruan Ling Yi bir anda solgunlaştı ve çökmeye başladı. Titreyerek, "Bay Xiao, yanlış anladınız..." dedi.
"Güvenlik, onu dışarı çıkarın. İmza töreni iptal edildi." Xiao Ding Bang her zaman böyleydi. Eğer beni memnun etmezsen, anında sana düşman olabilirim. Evet, düşük bir IQ'ya sahip olabilirim, bu yüzden gerektiği zaman saldıracağım. Eğer yüksek bir IQ'nuz varsa, o zaman buna katlanabilirsiniz.
Ruan Ling Yi imajını korumak için mekânı terk etmek üzere inisiyatif almak zorunda kaldı. Merdivenlerden inerken dizleri yumuşadı ve neredeyse morarmış bir burun ve şişmiş bir yüzle düşüyordu. Xiao Ding Ze dişlerini sıkarak, "Ge ge, ne söylemek için imza töreninden sonrasını bekleyemeyiz? Herkesin içinde bu kadar çirkinleştirmek zorunda mısın? Otelin imajına zarar vermekten korkmuyor musun? "
"Sen siyah ve beyazı tersine çevirmekten korkmuyorsun, ben neden hâlâ otelin imajına zarar vermekten korkayım ki?Xiao Shu benim kardeşim ve bu asla değişmeyecek," dedi Xiao Ding Bang tereddüt etmeden. "O gece yaşlı adamın, Küçük Ağaç'ın eğlence sektöründe bir skandala karışması halinde Xiao ailesinin onu görevden alacağı ve hatta başlangıçtaki %5'lik hissesini elinden alacağı yönündeki tekrarlanan ifadeleri olmasaydı, şimdi bunlar yaşanmazdı."(pislik dede ya😤 ay buna dede de denmez)
Küçük Ağaç'ın zorla elden çıkarılmasından en çok kim kazançlı çıktı? Belli ki Ruan Ling Yi değil, kardeşleriydi çünkü hisselerin %5'i her yıl eşit olarak bölünse bile yine de çok büyük bir paraydı. Xiao Ding Bang soru soran muhabirleri ve panik içindeki şirket yöneticilerini görmezden gelerek uzaklaşırken dudak büktü ve başını salladı. Arabaya binmeden önce kadın sekretere el salladı: "Kovuldun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...