24-Korkunç Yetenek

483 60 7
                                    

Kardeşi Ling Feng'in ölümünden sonra, Ling Tao büyük ölçüde harekete geçti.

Fazla çaba sarf etmeden Ling'in Grubunu ve hatta tüm Güneydoğu Asya ve Avrupa uyuşturucu kaçakçılığı çetesini yok etmeye başladı. Uyuşturucu satıcılarıyla işbirliği yapıyormuş gibi görünürken, gemiyi batırmak için elini kullandı. Tartışmasız bu ölüm sahnesi Ling Tao'nun dönüşümünün başlangıcı ve aynı zamanda filmin en önemli yönüydü.

Bundan önce yönetmen Luo Zhang Wei, Xiao Jia Shu hakkında iyimser değildi.

Dünyanın zorluklarını bilmeyen böylesine asil bir çocuk, Ling Feng'in kısa yaşamındaki iniş ve çıkışlarını çıkarabilir miydi?

Ling Feng'in ilk evresi masumiyet ve sadelik, orta evresi acı ve mücadelelerle dolu, sonraki evresi ise hüzün ve umutsuzluktu. Zihinsel yolculuğun her aşaması karmaşık ve ilerleyiciydi, bu da kontrol etmek için son derece sofistike oyunculuk becerileri ve zengin yaşam deneyimi gerektiriyordu.

Yönetmen Luo Zhang Wei, Xiao Jia Shu'nun Ling Feng'i erken aşamada iyi bir performans sergilediğini ve orta ve geç aşamada kesinlikle birçok sorun çıkacağını düşünüyordu. Xiao Jia Shu ile dövüşmeye, hatta gerekirse oyuncu değiştirmeye hazırdı ama Xiao Jia Shu beklenmedik bir şekilde böyle davrandı....

Hayır, bu videoyu tekrar izlemem gerek!

Bunu düşünen Luo Zhang Wei videoyu üçüncü kez kontrol etmek için geri döndü.

Alışılmadık derecede sessiz kalabalığa bakan Huang Zi Jin, hâlâ Ji Mian tarafından tutulan ve ağlayan Xiao Jia Shu'ya baktı. Kalbinde bir rahatlama hissetti ve sonunda, "Size Xiao Shu'nun çok yetenekli olduğunu söylemiştim!" dedi.

Oyuncu Shi ting Heng'in ağzındaki sigara çoktan yere düşmüştü. Uzun bir süre sonra, "Bunu görmeyi beklemiyordum. Daha önce hiç oyunculuk öğrenmediğine emin misin? "

Huang Zijin ona gülümseyerek baktı ve Xiao Shu döndüğünde yüzünü yıkaması gerektiğinde kullanmak üzere su kaynatmaya gitti.

"Gençler artık korkunç. Yaşlanmadan önce sahilde ölecekmişim gibi hissediyorum," dedi Shi Ting Heng.

Lin Le Yang kucaklaşan iki kişiye bakarken, Fang Kun da aynı hislerle başını salladı ve gözleri açıklanamayacak kadar karmaşıktı. Panik halindeydi.

Xiao Jia Shu henüz korkusundan kurtulamamıştı. Aslında yaşadığı şey klostrofobi değil, karanlıktan ve küçük alanlardan duyduğu saf korkuydu ama ailesinin endişelenmesine izin vermemek için bunu gizli tutuyordu.

Bugünkü oyun olmasaydı, kalbini kazmaktan farksız olan, kalbine gömülü en derin anıyı asla çıkaramayacaktı. Seğirmesini ve ağlamasını durduramıyordu.

Ji Mian onu kollarının arasına aldı, parmaklarıyla yavaşça ve nazikçe kafa derisini okşadı ve sürekli olarak onu teselli etti, "Şşş, korkma, gözlerini aç, sadece rol yapıyordun, kimse sana zarar veremez." Diğer eli ise Xiao Jia Shu'nun yüzündeki gözyaşlarını, sümüğü ve sahte kanı silmek için dolaştı.

Gözleri yaşlarla kaplı olan Xiao Jia Shu sonunda net bir görüşe sahip oldu. Etrafta birkaç spot ışığı olduğunu ve her şeyin parlak olduğunu gördü, bu da sarsıntıları durdurdu.

Kollarındaki bedenin sakinleştiğini hisseden Ji Mian insanları uzaklaştırdı ve usulca sordu. "Daha iyi mi?"

Xiao Jia Shu ilk bakışta Ji Mian'ın takım elbisesinin ceketinde şüpheli bir sıvı havuzu gördü, ikinci bakışta parlak gözlü bir grup insan gördü ve yanakları aniden kızardı. Kahretsin, ne yapıyordum ben? Ji Mian kollarımdayken herkesin içinde nasıl ağlayabilirdim?

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin