91-Genç Efendi Xiao Kıskanıyor mu?

434 69 12
                                    

Xiao Jiashu, anne Ji'nin evinde harika vakit geçirdi ve Ji Ge her gün çekimden sonra akşam yemeği için geri geliyordu. Yemek pişirme becerileri harikaydı ama sadece biftek ve çırpılmış yumurta kızartabiliyor ve Çin yemeği pişiremiyordu. Evden paylaştığı yemek fotoğraflarının hep aynı bifteklerden oluşmasına şaşmamalı.

Xiao Jiashu Çin'e geri dönmek için yeniden uçak bileti aldı ve hepsini anne Ji'nin hediye ettiği bir kutu yün örgülerle yola çıktı.

Ji Mian işkolik bir duruma geri döndü, günün her saati sette kalıyor ve artık annesinin evine koşmuyordu. Annesini sevmediğinden değil ama Xiao Jiashu olmadan onunla nasıl geçineceğini bilmiyordu. Bazı meseleler geçmişte kalmıştı ama geride bıraktığı yaralar hep kalacaktı.

"Son zamanlarda biraz solgun görünüyorsun. Neyin var?" Fang Kun endişeyle ona baktı.

"Biraz üşüdüm. "Ji Mian şakaklarını ovuşturdu.

Tam o sırada telefonu çaldı, açtığında Xiao Jiashu'dan bir mesaj ve bir resim gördü: gri bir çarşafın üzerinde deliklerle dolu yün bir kazak vardı ve etiketi kesilmemişti, C ailesindendi, fiyatı çok pahalıydı. Aşağıdaki satır eklenmişti: 【Ji Ge, annem benden OKB'mi tetikleyen bu kazağı temel alarak; onun için aynı kazağı dokumamı istedi! Bu elbisenin tüm deliklerini gerçekten doldurmak istiyorum niye delik var! 】(zeki annemiz😍)

Ji Mian gülmekten kendini alamadı ve hemen cevap verdi, "O zaman bunu telafi etmesine yardım edeceksin."

Xiao Jiashu birkaç "gülmekten ağlama" emojisi gönderdi ve ardından şöyle dedi: 【Ji Ge, bu heyecanı izlemek senin için çok da önemli değil! Yine de Ge'm iyi, ona bu tarz bir parça örmeme izin veriyor, bu tatmin edici." Aşağıdan bir kazak resmi vardı, saf gri, düz iğneli ve çok düzgün görünüyordu.

Ji Mian bir süre afalladıktan sonra " ge'm "den kastının Xiao Dingbang olduğunu anladı ve garip bir şekilde alnını tokatladı.

Fang Kun'a baktı. "Geri dönmek için bilet aldın mı?"

"Aldım, yarın gidiyoruz. Birkaç gün içinde "Vahşi Doğada Maceracılar" filmini çekmemiz gerekiyor. Dayanabilecek misin?"

《Adventurers in the Wilderness》 Guanmian ve Guanshi tarafından ortaklaşa üretilen bir reality şovdu, şovun konukları vahşi doğaya girmek için iki gruba ayrılır, yarışmalar yoluyla her türlü ipucunu alır ve haritaları bulurlar, fayda elde etmek için çeşitlilik, macera ve sporu bir araya getirir, çok eğlenceli ve pazarlanabilirdi. Ji Mian dikkat çekmek için programın kayıtlarına şahsen katılmaya karar verdi, davet edilen konuklar da ağır toplar, kıdemli süperstarlar ve hatta huadanlar2 var.

Asistanının gönderdiği akış şemasını gözden geçirdi ve "Küçük Fidan da mı bu programa katıldı?" diye onayladı.

Fang Kun uzun bir süre afalladıktan sonra Xiao Jiashu'dan bahsettiğini anladı ve başını salladı, "Doğru. O çocuk senin de gideceğini duyunca hemen Başkan Xiu'yu bulup kendisini davet etmesini istedi. Aslında davet etmeyi düşündüğümüz kişi başka bir yıldızdı, ancak popülerliklerini karşılaştırdığımızda, o da çok kötü değildi. Gönderdiğiniz Weibo gönderileri onun popülerlik dalgası kazanmasına gerçekten yardımcı oldu ve annesi birkaç günde bir birkaç çocukluk fotoğrafını yayınlayarak hayranlarının her gün ekranı yalamasına neden oldu."

"Çocukluk fotoğrafları mı?" Ji Mian tanımadığı sanatçıların Weibos'una nadiren göz atardı, bunu duyunca hemen telefonunu çıkarıp Xue Miao'yu takip etti, ardından blog gönderilerini tek tek inceledi. Elbette, Xiao Jiashu'nun küçük bir çocukken yırtık pantolon giydiği, biraz daha büyüdüğünde küçük bir tahta ata bindiği ve kabarık bir prenses elbisesi içinde küçük bir kız gibi giyindiği fotoğraflar da dahil olmak üzere pek çok fotoğrafı yayınlanmıştı.

How To Say I Love You [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin