Novel Başlangıç Tarihimiz:14 Ekim 2023
.
.
.Xiao Jiashu ülkesine yeni dönmüştü ve şu anda evinin oturma odasında oturuyordu.
Birkaç hizmetçi merdivenlere saklanmış, onu işaret ediyordu. Ne söylediklerini anlamak için tahmin yürütmeye gerek yoktu. Başka ne olabilirdi ki,
"İkinci Genç Efendi neden geri döndü? Neden yurtdışında kalmadı ki? Ailenin mal varlığı için Birinci Genç Efendi ile kavga etmek ve yine bir sürü karışıklığa ve soruna neden olmak için geri döndü, vs. vs."
Gerçekten mi? Neden mi geri geldim?
Xiao Jiashu da kendi kendine sordu. Sonra ağzı yalnız bir gülümsemeye dönüştü. Her zaman bir yolcunun evine döneceği bir zaman gelecektir. Burası onun eviydi, neden geri dönemezdi?
Üst katta, babası ve annesi hâlâ tartışıyorlardı. Xia Jiashu babasını son gördüğünden bu yana birkaç yıl geçmişti ve babası o zamandan beri çok yaşlanmıştı. Şakaklarındaki saçlar çoktan ağarmış ve sesi de son derece kısılmıştı. Öte yandan annesi tamamen aynı görünüyordu. Pürüzsüz bir cilt, zarif bakışlar, nazik bir mizaç; geçen zaman onda hiçbir iz bırakmamıştı.
Şimdi ise annesi öfkeyle babasını sorguluyordu. "Neden Xiao Shu* için bir pozisyon ayarlayamıyorsun? ( Jiashu,ukemiz Xiao Jiashu'nun ilk adıdır - 嘉 (jia) 'mükemmel; uğurlu', 树 (shu) ise 'ağaç' anlamına gelmektedir. Xiao Shu, Küçük Shu veya Küçük Ağaç anlamına gelen lakabıdır.)
Kardeşlerinin çocukları mezun olmadıkları halde şirkette kilit pozisyonlara gelebiliyorlar, Xiao Shu için neden böyle bir şey söz konusu değil? O Wharton Üniversitesi İşletme Fakültesi'nden yüksek lisans mezunu. Bununla bile normal bir üniversiteden mezun olan ya da yarıda bırakan kuzenleriyle kıyaslanamayacağını mı söylüyorsun?"
Peder Xiao isteksizce karşılık verdi: "Bu akademik yeterlilik meselesi değil. Babamın onayı olmadan kimse Xiao Grubuna öylece katılamaz. Babam Xiao Shu'ya %5 hisse vermeyi kabul etti, sakın bana bunun yeterli olmadığını söyleme. Sadece bu hisselerle, hayatının geri kalanını hiçbir şey yapmadan rahatça yaşayabilir."
Xiao Jiashu bu sözleri duyduktan sonra dudaklarını büzdü ve hafifçe titredi. Bu hisseler umurunda bile değildi ve hayatının geri kalanını hiçbir şey yapmadan geçirmek istemiyordu. Ona göre bu rahatlık değil, vasatlık olarak adlandırılabilirdi. O Xiao Ailesi'nin soyundan geliyordu, neden ailesi için çalışıp çabalamasındı ki?
Xiao Anne neredeyse çıldırmak üzereydi. Kocasıyla iletişim kurmanın hiçbir yolu yokmuş gibi hissediyordu ve tüm nefesiyle tıslamaktan kendini alamadı, "Bana o %5'in Xiao Shu'nun hak ettiği bir şey olmadığını mı söylüyorsun? Birkaç gün önce baban kardeşlerinin çocuklarına da %5 pay verdi. Bu %5, Xiao Ailesi'nin her torununun alması gereken paydır. Nasıl oluyor da Xiao Shu söz konusu olduğunda birdenbire ona özel bir lütufta bulunmuş oluyor? O senin oğlun değil mi? Babanın torunu değil mi? Başka biriyle yaşadığın bir piç mi? Xiao Qijie, bu kadar taraflı olamazsın. Senin gözünde sadece Dingbang var, Xiao Shu senin için bir hiç! O kadar çok çalışmasının sebebi mezun olduktan sonra sana ve abisine yardım edebilmekti. O çok iyi bir çocuk, ona nasıl böyle davranabilirsin?!"
"Yeter, ne saçmalıyorsun sen?! O benim çocuğum; elbette ona göz kulak olacağım. Xiao Grubuna girmesine izin vermemek taraflı olmak mı? Hiçbir şey yapmasına gerek yok ve şimdiden %5 alıyor, bunu duysa kim kıskanmaz ki? Ne planladığını bilmediğimi sanma; onu aile varlıklarından pay kapmak için kullanmak istiyorsun. Her şeyi kendin için yapıyorsun!
Evlendiğimizde, evlilik öncesi mal varlığı anlaşması imzalamıştık. Xiao Ailesi servetinin tek kuruşuna bile göz dikmeyeceğini söylediğini unuttun mu? Vaz geçmediysen, git babama kendin söyle. Beni burada durmadan rahatsız etmeyi bırak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Say I Love You [BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür: Fantastik,Romantik, Komedi, Yaoi, Yetişkin Bölüm Sayısı: 137 İlk başta nefret ettiğiniz ama onlarla etkileşime girdikçe giderek daha çok hoşlanmaya başladığınız bazı insanlar vardır. İlk başta sevdiğiniz bazı insanlar vardır ama o k...