5. Bölüm

1.2K 105 19
                                    

Hande Baladın

Konuşmasına gerek kalmamıştı yüzünün aldığı hal cevabı vermişti zaten, yinede oturduğum yerden hızla kalktım ve dibine girdim.

" Yüzünün haline bak biliyordun ve bana bir çöpmüşüm gibi hissettirmeyi seçtin öyle mi. Zehra ben sana nasıl düşman olacağım şimdi."

" Hande düşündüğün gibi değil."

" Tek bir cevap Güneş evet ya da hayır."

" Evet ama"

Elimi havaya kaldırıp sözünü kestim bir iki adım geriye gittim. Gözleri dolmuş bir şekilde beni izliyordu nasıl bir tepki vermeliydim yakıp yıkmalımıydım, hiçbir şey demeden arkamı dönüp gitmem mi gerekiyordu. Bir süre gözlerine baktım Zehraydı işte aşık olduğum kadındı, en yakın arkadaşımdı her anımda elimi tutan o kızın gözleriydi.

" Neden Zehra? ben sen mutlu ol diye gecelerce uykusuz kaldım ya boşver uykuyu sensiz kaldım ben. Sana aşık olamamı bir kenara bırak sen benim en yakın arkadaşımdın, sana mesafe koymak benim için kolay mıydı sanıyorsun.Yüzünü her asık gördüğümde, üzgün olduğunu her hissettiğimde yanında olmadığım için kendimden nefret ettim ben. Hep yanımda olan Simgeden şüphe etmemi sağladın acaba birinin salakça bir yalanına inanmış olabilir mi diye. Ama olmazmış çünkü senin aksine o benim duygularıma önem veriyormuş. Senin için önemsiz belli o yüzden boşver duygularımı arkadaşlığımıza nasıl ihanet ettin.

" Hande söylecektim."

" Söylecektin öyle mi ne zaman beni aptal yerine koymaya devam ederken mi söylecektin. Zehra seni yarı yolda bıraktığımı düşünmemi sağladın, söyleseydin Hande sen ve boktan duygularını biliyorum ve bunu istemiyorum deseydin en azından beni suçluluk duygusundan kurtarsaydın. Seni mutlu görüp senin mutluluğunu kıskandığım için kendime ne kadar kızdım aptalmışım çünkü sen zaten bana değer vermemişsin. Ben de aman Zehra duyup beni bu şekilde kaybederse kahrolur diye kendimi boşuna yıpratmışım."

" Umrumdaydı! sen de duygularında umrumdaydı ama ne yapmamı istiyorsun kendime bile açıklayamadığım bu duyguları başkalarına nasıl açıklardım. Hande farkındayım berbat bir durum ama yemin ederim bugün söyleyecektim."

" Başkalarına açıklama yapıp yapmaman umrumda olur muydu sanıyordun ya da beni sevmemen. Zehra sorun bana salak muamelesi yapman. Sorun sana olan ilgimi kullanman beni sevdiğin ya da en yakın arkadaşın olduğum için değil sana gösterdiğim ilgi hoşuna gittiği için yanında tutmuşsun. Sonra karşına seninde özgürce sevebileceğin biri çıkınca bu aptal nasıl olsa her ilgi istediğimde yanımda biraz da bunu deniyeyim demişsin."

Sessiz kaldığında yüzüme bile bakmıyordu bu kadar mıydı sahiden beni ikna edebilecek bir açıklaması bile yokmuydu. Değersizlik hissi beni yakıyordu şu an canını yakmak istiyordum onun için üzülmek ya da onu sevmek istemiyordum.

" Çok doğru bir tercih yapmışsın ama biliyor musun. Yani Kaan'ı seçerek aslında çok yakışmışsınız birbirinize ben görememişim. Bencil biri olduğunu unutmuşum sadece kendini düşünen, şımarık ve umursamaz bir kız çocuğusun hâlâ ilgi gördüğün yerde kalırsın sana olan ilgim yetersiz gelmiş olmalı kusura bakma."

" Hande böyle konuşma."

Canını yakmıştım işte göz yaşları bunun kanıtıydı. Ama canını yakmak düşündüğüm gibi hissettirmemişti aksine benimde canım daha fazla yanmaya başlamıştı şu an bile ona sarılıp canını yaktığın için özür dilemek istiyordum. Geri adım atamazdım beni sevmesini istediğim tek kadın beni aptal yerine koyup başkasını seçmişti. Ona aşık olduğumu bildiği halde sen en yakın arkadaşımsın Hande sana anlatmayacağımda kime anlatacağım diyerek Kaan'la olan bütün anlarına beni ortak etmişti. Bile isteye kalbimin üzerinte tepinmiş tuzla buz etmişti.

Kusursuz / HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin