Hande Baladın
Sabah çalan alarmla gözlerimi açtım söylene söylene kapatım. Bu kadar güzel geçen bir gecenin ardından sabah 7'de uyanmak işkence gibiydi ama Zehra erkenden odasına geçmek için alarmı kurmak istemişti. Yanımda uyuyan sevgilime baktım. Bence biraz daha uyuyabilirdi ona doğru dönüp yattım. Parmaklarımı yüzünde gezdiriken hafif bir gülümseme oluşmuştu yüzünde. İstemeden de olsa uyandırmıştım sanırım yaklaşıp dudaklarına bir öpücük bıraktım. Gözlerini açıp bana baktı tüm güzelliğiyle yanımda uyanması yetmiyor gibi bir de eşi benzeri olmayan o harika gülümsemesini gösterdi bana. Bu kadın benim sonum olacaktı bir gün. Elimi yanağına koyup okşadım.
" Günaydın sevgilim."
" Günaydın balım."
Sesi kısık çıkmıştı, ben gülünce kaşları çatıldı sinirle konuşarak hafifçe omzuma vurdu.
" Ne gülüyorsun Hande!."
" Gülmüyorum aşkım ya."
" Sabahları sesim kısılır zaten hep biliyorsun bunu."
" Aksini iddia etmedim Güneş neden açıklama gereği duydun ki şimdi."
" Gidiyorum ben "
Örtüyü üstünden attı tam kalkacakken kolundan tutup yatağa çektim tekrar.
" Tamam aşkım kızma şakaydı."
" Yapma şaka utanıyorum zaten."
" O belli canım, kırmızı yakışıyor ama."
" Hande!!."
" Tamam, tamam sustum."
Dirseğimi yastığa koyarak başımı elime yaslayıp Zehrayı izlemeye başladım. Mümkünmüş gibi daha da kızaran yanakları aşırı öpülesi duruyordu üzerine doğru eğilip yanağına bir öpücük bıraktım " Günaydın aşkıım." Sol yanağına bir öpücük daha "Günaydın sevgilim.". Sonra burnuna bir öpücük daha bıraktım.
" Ohh çok iyi geldi."
Gülerek boynuma sarılıp dudaklarıma uzandı sevgilimi bekletmeden karşılığını verip belini okşadım. Zehra dudaklarımdan ayrılıp elime vurdu.
" İki dakika rahat dur ya."
" Ama iki dakika çok uzun bir süre."
" Temas bağımlısı oldun bir de başıma."
" Evet rahatsız mı oldun Güneş."
" Rahatsız olmadım Baladın ama sakın beni insanların içinde utandırma."
" Emriniz olur hanımefendi."
Gülerek boynuma sarıldı. Sonra birden kalktı ben şokla ona bakarken o da bana döndü.
" Ya oyalıyorsun beni bak, odaya gitmem lazım."
" Tamam sakin ol kimse anlamaz seviştiğimizi merak etme."
Simgenin yatağından aldığı yastığı bana fırlattı. Yine gülerek yastığı havaya kaldırdım.
" Bana en son yastık attığında dün gece ne olduğunu biliyoruz. Bu bir teklif mi."
" Avcunu yalarsın."
" Dün ki konumumu avcuma tercih ederim aşkım."
" Hande bak geberticem seni sussana."
Gülerek ayağa kalkıp sarıldım. Kokusunu içime çekip yüzüne baktım.
" Tamam tamam hadi git Simge de uyanmıştır zaten, kapıda kalmazsın."