Hande Baladın
Odaya girdiğimizde yatağa oturdum Zehrayı kucağıma çekip alt dudağına tekrar işkence etmeye başlağımda geri çekildi. Alt dudağını ısırıp küçük bir öpücük daha bıraktı dudaklarıma.
" Özür dilerim aşkım ama daha iyileşmedin."
" İyiyim." Dudaklarına yöneleceğim sırada kendini tekrar geri çekti.
" Hande, olmaz diyorum."
" İyi olduğumu kanıtlayacağım işte."
" Daha kendi ayakkabını bile giyemiyorsun farkında mısın?."
Kendimi sırt üstü yatağa bırakıp söylenmeye başladım.
" Kendi ayakkabılarımı giyemediğimi yarı çıplak kalmadan önce hatırlayamaz mıydın?."
" Hatırlardım ama fırsat vermedin."
Kendini yanıma bırakıp gülümseyerek saçlarımla oynaya başladı.
" Bu hissi hiç sevmiyorum."
" Kendini zorlamaman gerek."
" Nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun."
Gülerek kafasını geriye doğru attı. Tekrar eski pozisyonunu aldığında elini yanağımdan başlayarak yavaşça aşağı doğru kaydırmaya başladı. Parmakları köprücük kemiğimdem karnıma doğru ilerlerken vücuduma yayılan elektrik belimin yataktan havalanmasına neden oldu. Gülümsemesi genişlerken parmaklarını karnıma hafifçe bastırıp belimi tekrar yatağa sabitledi.
" Sakin kalabildiğimi kim söyledi."
Söylediği her kelimede nefesi dudaklarıma çarpıyordu. Sözlerini bitirir bitirmez sertçe dudaklarına hamle yaptığımda benim aksime sakin bir bir şekilde karşılık veriyordu. Hırsla dudağını ısırdığımda acıyla inleyerek geri çekildi.
" Hande!." Tek kaşımı kaldırıp yüzüme muzip bir gülümseme yerleştirdim.
" Efendim sevgilim."
Eliyle göğsümden bastırıp tamamen yatağa uzanmamı sağladı. Kucağıma oturup elleriyle kollarımı başımın üstüne sabitledi.
" Bunun bedelini ödeyeceksin biliyorsun değil mi?."
" Hani kendimi zorlamamam lazımdı."
" Senin öyle benim değil."
Kollarımı tekrar serbest bırakıp üzerimdekilerden kurtuldu. Dudaklarını boynumdaki yara izine yasladığında gözlerim kapandı. dilini yara izimde gezdirip küçük öpücükler bırakarak aşağı doğru inmeye başladığında nefesimin kesildiğini hissediyordum. Kasıklarıma kadar nazik öpücükler bırakarak indiğinde aldığım zevkle çarşafı sıktım. Eşofmanımın iplerini çözdü, hızlı bir şekilde çıkarıp bir köşeye fırlattığında gözlerimi ondan ayırmıyordum. Elini iç çamaşırımın üzerinden ıslaklığıma bastırdığında alt dudağımı ısırıp inledim. İç çamasırımın yanlarından tutarak oldukça yavaş bir şekilde indirdiğinde sabırsızlıkla haraketledim çıkardığı çamaşırıda diğer kıyafetlerin yanına gönderdiğinde gülümseyerek dizlerimi kaldırdı. Bacak içlerime bıraktığı öpücükler iyice yükselmemi sağlıyordu sonunda dilini hissettiğimde zevkle başımı geriye attım.
Bana işkence etmek ister gibi yavaş hareket ediyordu. Elimle bacak aramdaki başına baskı yaptığımda dil darbeleri biraz daha sertleşmişti. Zevkle inleyerek kendime daha çok bastırdım. Klitorisimi dudaklarının arasında ezip emdiğinde boşta olan elimle çarşafı daha da güçlü sıkarak yüksek bir inleme bıraktım. Dil darbelerine devam ederken aynı anda parmaklarının hareketini hissettiğimde başındaki elimi çektim. Parmaklarını bir anda içime gönderdiğinde bu defa gerçekten nefesim kesildi sona oldukça yakındım içimdeki haraketlerini hızlandırdığında kasıldığımı hissettim.