Hande Baladın
" Hande bunu nasıl yaparsın."
Söylediği bu sözle yüzüne baktım acı çektiği belliydi ama ben de acı çekiyordum. O aptal herifin söyledikleri beni çileden çıkarmıştı.
" Senin bana yaptığının yanında bu hiçbir şey."
Yüzüme bakıp histerik bir gülüş attı. Bir şey demeden kapıya ilerledim kapıyı açıp ikisinede elimle çıkışı işaret ettim.
" Şimdi odanızda bol bol beni anmaya devam edersiniz."
" Aptalsın sen."
Zehra'nın sesi yaşadığı kırgınlıktan olsa gerek oldukça kısık çıkmıştı. Yine de geri adım atmaya niyetim yoktu bana yaşattığı ve yaşatmaya devam ettiği şeyin bir bedeli olmalıydı. İhanete uğradığım yetmiyor gibi bir de gerzek sevgilisinden olağan üstü yatak odası muhabbetlerini dinlemek zorunda kalmıştım.
" Evet sana tekrar güvenip yediğim kazıktan sonra fark ettim ben de ne kadar aptal olduğumu."
" Ben bile bu kadar aptal olacağını düşünmemiştim tebrikler." Kaan eliyle çenesini sıvazladı.
Kaşlarımı çatıp yüzüne baktım. Gülerek kafasını yukarı doğru kaldırıp sağa sola salladı. Zehra sadece yere bakıyordu.
" Ne diyorsun hâlâ sen."
Kaan'a doğru bir iki adım attığım sırada açık bıraktığım kapıdan büyük bir neşeyle Ebrar girdi.
" Kızlaaar."
Hepimiz aynı anda Ebrar'a döndük üçümüzü de aynı odada görünce şaşkınlıkla önce bana baktı öfekeden kızarmış yüzümü görünce gözleri bi saniyeliğine Zehra'yı buldu ama sonra tekrar bana döndü.
" Oww tamam öğrendin yani."
" Neyi öğrendim." Ebrar'ın gözleri tekrar Zehra'yı buldu.
" Ebrar söylesene neyi öğrendim mi."
" Ben ortamı bu kadar gergin görünce Kaan'da burada Zehra söyledi sandım."
Ellerimi sinirle saçlarımdan geçirip Ebrar'a yaklaştım ve sakin kalmaya çalışarak konuştum.
" Neyi söyledi sandın!."
Zehra hareketlendiğinde ona döndüm hızla dışarı doğru giderken yanımda durdu. Bakışlarını yüzüme çevirdiğinde gözlerinde hüzün vardı.
" Barda kadına düşüncelerinde bile bana ihanet edemeyeceğini söylemiştin ve ben de buna inanmıştım. Ne kadar aptalmışım."
Söyledikleri yutkunmama sebep oldu. Söylediğim her şey doğruydu ama Kaan'ın söylediği şeyler bedenimi öfkeden yakıp kavurmuştu. İntikam almam gerektiğini düşünmüştüm.
" Bana ihanetten bahseden sen misin."
"Ben sana ihanet etmedim Hande."
Cevap beklemeden odadan çıkıp gitti. Beni bu hale getiren neydi? gözlerim Kaan'a döndü sinirle yumruklarımı sıktım. Beni bu hâle getiren şey tam karşımda duruyordu yine ayarlarımla oynamıştı ve ben buna izin vermiştim.
" Hande ne oluyor."
" Ne olduğunu sen söyleyeceksin Ebrar. Neyi öğrenmem gerekiyor."
" Tamam ama sakin olacaksın."
" Ebrar anlat artık şunu."
Ebrar Kaan'a baktı eliyle onu işaret edip bana döndü.
" Bu dallama Zehra'yı tehtit etmiş."