Hande baladın
Simge ile şezlonga uzandığımızda hâlâ yüzüm gülüyordu. Tamam beni affettiği falan yoktu ama yinede beni açıklamaya değer görüp onu öpmediğini söylemesi umudumu kaybettiğim bu zamanlarda can suyu gibi gelmişti.
" Hayırdır Handan yüzün gülüyor."
" Mutluyum."
" O belli de nedeni ne."
" Zehrayla konuştuk."
Uzandığı şezlongdan hızla doğruldu. Gözleri büyümüştü şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.
" Bunu bana şimdi mi söylüyorsun."
" Ya zaten buraya inmeden önce oldu. Anlatacaktım yani."
" Konuşma iyi geçmiş gibi." Gülerek kafamı iki yana salladım.
" Hayır, ağzıma sıçtı hatta."
" Niye bu kadar mutlusun o zaman kızım sen cidden kırdın kafayı."
" Sadece tekrar onu kazanmak için bir şansım var gibi hissediyorum."
" Valla anlamıyorum ben sizi." Gülerek kafamı geri yasladım.
" Ben de anlamıyorum."
" Artık sizinle uğraşmayacağım."
" Bu dava sensiz olmaz reis."
" Komik değilsin Hande."
Üzerimize su sıçramasıyla ikimizde havuza döndük. Ebrar havuza atlamıştı sağ olsun havuza girmemize gerek kalmamıştı girmiş kadar olmuştuk.
" Oha Ebrar yavaş olsana biraz."
" Ne oldu Handecim rahatsız mı oldun."
" Sen kaşınıyorsun ama."
" Hayır sen çok çabuk sinirleniyorsun."
Gözlerimi sağımızda duran şezlonglara çevirdiğimde Zehrayla göz göze geldik. Hemen gözleri yanında ona gülerek bir şeyler anlatan Hale'ye döndü. Bu kız cidden vazgeçmiyordu.
" Bana bak bana." Ebrar eliyle bana su attığında sinirle ayağa kalktım.
" Ebrar bak cidden döveceğim artık seni sonra sen sinirlisin olacak." Gülerek havuzun kenarına yaklaştı ve ellerini uzattı.
" Tamam tamam amma ağladın ya tut elimden de çıkayım."
Elinden tutup biraz yukarıya çektim. Tam çıkmak için ayağını çıkardığında ellerini bırakıp geri suya düşmesini sağladım. Sinirle başını havuzdan çıkarıp tekrar su attı.
" Çok komiksin Hande." Gülerek havuzun kenarına yaklaştım.
" Hak ettin ama."
" Tamam ya çekil çıkarım ben."
Tekrar ellerimi uzattım.
" Tamam hadi gel."
" Bak bir kez daha bırakırsan kötü olur."
" Bırakmayacağım Ebrar gel."
Ellerimi tuttuğunda bu sefer gerçekten yukarı doğru çektim. Ama çıkar çıkmaz birden beni kollarımdan tutup havuza doğru ittiğinde boş bulunarak havuza düştüm. Hiç beklemediğim bir anda kendimi havuzda bulunca suyun altında nefes alma gafletinde bulundum. Şiddetli bir şekilde öksürerek yüzeye çıktığımda tutunmak için elimi havuzun mermerine atmak istedim ama yaşadığım anlık panikle tutunamadım. O sırada belimde hissettiğim eller beni tekrar batmamam için hafif bir şekilde yukarı kaldırıp havuzun kenarına doğru ittiğinde hemen tek kolumu havuzun mermerine dayadım. Başımı çevirdiğimde Zehra telaşlı gözlerle bana bakıyordu. Kafamı çevirip öksürmeye devam ettim.