38. Bölüm

681 88 50
                                    

Hande Baladın

Eve girdiğimiz anda Zehra valizi içeri fırlatıp kapıyı kitleti. Kapının üzerinde bulunan tüm kilitleri kullanmıştı bunu yaparken. Hızlı adımlarla odaları dolaşırken kapıya dayanmış onu izliyordum. Salona geldiğinde bakışları beni buldu.

" Hande ne dikiliyorsun kapıda öyle boş boş."

" Ne yapayım aşkım. Senin gibi kapıyı kitledikten sonra acaba içeride biri var mı diye odaları mı gezeyim. Hayır kapıyı o kadar çok kitledin ki içeride biri olsa geri dışarı çıkamayacağız."

Sinirle kendini koltuğa bırakan sevgilimin yanına ilerledim. Önünde diz çöküp elini tuttum.

" Şu an dalga geçmenin sırası mı?."

" Hayatım biraz sakin olur musun?."

" Seni iki kez öldürmeye çalıştı ve şu an dışarıda bir yerde farkındasın değil mi."

" Evet farkındayım ve polis her yerde onu arıyor."

" Rahatlamam mı gerekiyor."

" En azından biraz sakinleşebilirsin."

" Senin bu gamsızlığın beni mahvediyor Hande."

" Ne alakası var. Sadece senin endişeli olmanı istemiyorum. Sürekli diken üstünde gezemezsin."

" Benim yüzümden senin peşinde."

" Hayır seninle bir alakası yok manyak olduğu için benim peşimde. Ruh hastası bu kadın farkındasın değil mi?."

" Farkındayım ve bu yüzden daha çok korkuyorum. Amacı tamamen sana zarar vermek Hande. Ve bunu söylerken gözlerimin içine bakıp gülümsüyordu hiçbir korkusu yok."

" Söylemesi önemli değil önemli olan eyleme geçirmesi."

" Evet iki kez eylemede geçirdi."

Elini bırakmadan önünden kalkıp yanına oturdum.

" O zaman hazırlıklı değildik. Şimdi beklediğimiz bir şey."

" Şu an koltuğun arkasına uzanmış bizi dinliyor bile olabilir. Evet çok hazırlıklıyız gerçekten."

" Polisle gezeceğiz zaten. Lütfen biraz sakinleşir misin artık."

" En başında ondan uzak dursaydım şu an bunları yaşamıyor olacaktık."

" Demek ki yaşamamız gerekiyormuş."

" Şimdi de bu saçma pozitifliğin beni mahvediyor."

" Peki."

Elini bırakıp ayağa kalktığımda arkasına yaslandı. Parmaklarıyla başına masaj yaparken onu izliyordum.

" Hande lütfen otur ya da öyle dik dik bakma zaten sürekli izleniyor gibi hissediyorum."

" Onun yanına gitmen büyük bir hataydı işte tam olarak bundan bahsediyordum. Aklını bulandırdı şu kurban psikolojisinden çıkar mısın."

" Konuşurken kendinden o kadar emindi ki kaçacağı belliymiş. Bende abuk subuk konuşup onu daha da fazla sinirlendirdim."

" Bebeğim senin sinirlerin iyice bozuldu. Merak etme bize, bana zarar veremez. Hadi gel biraz uyuyalım."

" Onun dışarıda olduğunu bilirken nasıl uyuyacağız ki."

" Kapıları kitledin ya."

" Hande!."

" Tamam tamam şaka yok. Dışarıda polislerde var işte daha ne olsun."

Kusursuz / HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin