4. Bölüm

1.2K 108 3
                                    

Hande Baladın

Antrenman bitiminde konuşma sözünü alınca koşar adımlarla Simgenin yanına geldim dün olanlardan ve benim beyaz bayrak çekip barış istediğimden haberi yoktu. Yanında durup yüzüme en sevimli gülümsememi yerleştirdim ve konuşmadan ona bakmaya başladım.

" Sevimli bir yüz, belirgin gamzeler ve lafa nasıl başlayacağını düşünürken kısılan gözler tamam dökül bakalım Baladın dinliyorum."

" O zaman kısaca özetleyeyim Simsim dün gece Kaan'la aramızda ufak bir gerginlik yaşandı."

Ben daha sözümü bitirmeden hızlıca kafasinı kaldırdı " Ne!." Kolumdan tutup boş bir kısıma doğru ilerledi.

" Bana bunu şimdi mi söylüyorsun, iyi misin peki? neden gerildiniz."

" Tamam sakin ol iyiyim ayrıca çok büyük bi olay değildi arabama giderken Zehrayla kavga ettiklerini gördüm ve yürüyüp gidemedim işte sonra biraz tartıştık ama konu bu değil zaten. Sonra Zehra bana en iyi arkadaşımı geri istiyorum dedi."

" Ee sen ne dedin peki?."

" Hiçbir şey sadece sustum, sonra o da ben cevabımı aldım diyip gitti zaten. Simge bütün gece uyuyamadım ben onu kaybetmekten korktuğum için bütün bunları yaptım ama zaten onu kaybettim yani malesef Ebrar haklı yapmaya devam ettiğim şey tamamen mantıksız onun yanında olmak istiyorum ne sıfatla olursa olsun."

" Yaptığın şey onu kaybetmemek için değildi Hande kendini kaybetmemek içindi. Bunu unutma yaşadıklarını, yaşadıklarımızı, beraber ağlayarak uyuduğumuz geceleri. Bunlar o başkasına aşık olduğu için yaşandı çünkü kaldıramadığın şey kendi hislerin değildi, arkadaşı olman değildi onun başkasına olan aşkını özellikle senin gözüne sokarak yaşamasıydı. Tüm bunları kendine yük etmen haksızlık o da senin kadar sorumlu kendini düşün artık."

Söylediği şeyler kafamı karıştırmıştı düşüncelerimi desteklemediği belliydi ama asıl önemli olan neden onu sorumlu gördüğüydü.

" Ne demek istiyorsun yani, en yakın arkadaşının ona aşık olduğunu bilmeden başkasına aşık olduğu için onu sorumlu tutamam, yani artık tutamam yaptığım çocukluktu bunu düzeltmek istiyorum sadece."

Derin bir nefes alıp seslice geri verdi. Evet beklediğim tepki bu değildi simge normalde de bana hep çocukluğu bırak konuşarak hallet derdi şimdi bu ani değişimi beni şaşırtmıştı. Sonunda sessizliği bozmaya karar verip yüzüme bakmaya başladığında konuşmanın sonunun iyi bitmeyeceği belliydi.

" Zehra iki yaşında çocuk mu Hande. Ben de yeni farkına vardım tek çocukluk yapan taraf sen değilmişsin Zehra da en az senin kadar suçlu olayların bu duruma gelmesinde."

" Gerçekten ne diyorsan açık açık söyler misin Simge. Sen değil miydin çocukluk yapma konuşarak hallet diyen ne değişti."

" Yani diyorum ki Zehra senin ona olan hislerini biliyormuş. Bunu bildiği halde Kaan'la birlikte olduğunu sana ballandıra ballandıra anlatmış."

Hayır yapmazdı bana her şeyi yapardı ama bunu yapmazdı, kendimi bir çöp gibi hissettirmezdi yüzüme karşı söylerdi. Her şey bir yana o en iyi arkadaşımdı bana isteyerek zarar vermezdi. Simgeye ne diyeceğim konusunda bir fikrim yoktu ya da  ne soracağım boş bir şekilde yüzüne bakıyordum sadece bunu fark edince elini omzuma koydu.

" Berkay'ın yakın bir arkadaşıyla Kaan arkadaşmış ona anlatmış, dün gece biz de onlarla buluştuk bilmek istersin belki diye bana anlattı. Ben de imkan vermedim ama dün gece Zehrayla Kaan bu yüzden tartışıp bitirmişler dedi. Sen de geldiğinde dün olanlardan bahsedince taşlar oturdu işte."

Kusursuz / HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin