7. Bölüm

1.2K 104 33
                                    

Hande Baladın

Sabah Simgenin sesiyle gözlerimi açtım.

" Hande hadi kalk artık, fitness antrenmanına gireceğiz iyi bir kahvaltı yapalım."

" Tamam kalkıyorum hemen."

Ben kalkmayınca Simge üstümdeki örtüyü çekip başucumda duran suyu yüzüme fırlattı. Panikle kalkıp Simgeye öldürücü bakışlar atarken yüzümü koluma sildim."

" Hahhh şöyle uyan işte günaydın çiçeğim benim."

" Hı hı evet çiçek suyumu da verdin teşekkürler cidden."

" Ne yapayım aç kalacağız yoksa kalk hadi zahmet olacak ama hızlı ol biraz"

Kalkıp hemen banyodaki işlerimi hallettim ve giyindim tabi bu sırada sürekli Simgenin söylenmelerine maruz kaldım.

" Ya tamam Simge hazırım işte hadi inelim ne çok söylendin."

" Bundan sonra seni uyandırmadan gideceğim zaten haberin olsun."

' Sen kıyamazsın banaaa."

Kapıdan çıkarken kollarımı boynuna sardım öyle ilerledik asansöre kadar.

" Ya tamam kıyamam yapıştın çekil hadi menfaatçi Handan."

" Aşk olsun ben öyle bir insan mıyım."

" Evet, başka soru?."

" Kırıcısın."

Konuşa konuşa ilerlerken kahvaltı salonuna inmiştik teknik ekipten bir kaç kişi hariç herkes buradaydı. Gözlerim tabağıyla oynayan Zehraya takıldı kafasını kaldırdığında göz göze geldik. O gözlerini kaçırmayınca ben kafamı eğdim ve Simgenin peşinden açık büfeye ilerledim. Kaptanın konuşmasıyla ikimizde onların masasına döndük.

" Oo assolistler biraz daha gelmeseydiniz arama ekibi yollayacaktım."

" Ben değil ama Hande harika bir Gönül yazar olma yolunda ilerliyor."

Simgeyi hafifçe kolundan itip saçlarımı savurdum ve Eda ablaya döndüm.

" Beni sizler yarattınız kaptanım."

Eda abla gülerek sahte bi sinirle azarladı.

" Yürü hadi yürü hâlâ şaklabanlık peşinde fitness yaparken ayılıp bayılacaksın sonra."

" Tamam kaptanım uçtum."

Simgenin yanına geçip tabağımı aldım boş yerlere bakıyordum sadece iki masada birer kişilik boş yer vardı. Ayça, Derya Saliha ve Tuğbanın olduğu masaya geçecektim çünkü diğerinde İlkin, Elif Ebrar ve Zehra vardı. Ben tabağımı almış ilerlerken Simge hızlıca yanımdan geçti.

" Bol şanslar Baladın."

Telaşla gözlerim büyüdü sesimi duymasını umarak arkasından çok sesimi yükseltmeden seslendim.

" Sakın düşündüğüm şeyi yapma."

" Öpüyorum senii."

" Simge kime diyorum."

Çoktan Salihaların masaya oturmuştu daha çok dikkat çekmemek için hızlıca ilerleyip Zehraların masasına oturdum. Kafamı kaldırıp "Günaydın" dedim ve hemen tabağıma döndüm.

" Öyle olmaz ya direkt yüzümüze söyle hepinizden nefret ediyorum diye."

Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirip Elife baktım.

" Gerek kalmadı Elom bak anladın hemen."

" ha ha çok komiksin."

" Teşekkürler efendim herzaman ki halim."

Kusursuz / HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin