13. Bölüm

1.4K 105 2
                                    

Akşam odaya geldiğimde Simgeyle uzun uzun konuşmuş olanları anlatmıştım. Ve şu an erkenden kalkmış hazırlanmış Simge' yi uyandırmıştım. Beni tamamen hazırlanmış olarak görünce panikle toparlandı.

" Oha saat kaç alarmı kapatıp tekrar uyudum mu ben."

Panikle ortalıkta telefonunu arayan Simgenin omzundan tuttum.

" Bir sakin ol ben erkenciyim bu defa çünkü sevgilime gideceğim. Bu kez de ben seni kahvaltı için uyandırdım, kırk yıl başına kalkarım artık bunu ben de seni uyandırdım diye çok iyi oldu."

Simge bıkkınlıkla omuzundaki elime vurdu.

" Aşk sana yaradı bak en azından seni uyandırmak için hakaret duymak zorunda kalmayacağım artık."

" Aşk olsun pamuk gibi kalkarım ben yataktan hiç hakaret falan da etmem."

Şokla yüzüme bakıp banyoya doğru yürüyen Simgeyi izledim.

" Ayrıca bugün of gün Hande saat 10 yani çok da erkenci değilsin."

" Sonuçta seni ben kaldırdım saatin çok da önemi yok."

Gülümseyerek suratına bakarken cevap vermeden banyonun kapısını yüzüme çarpmıştı. Odanın kartını alıp cebime attım.

" Simge çıkıyorum Zehraya gideceğim belki merak edersin diye açıklama yapayım dedim."

" Tamam Hande defol artık."

" Bir de bana diyosun huysuz diye."

" Handecim sevgilin beklemiyor mu canım hadi canım git artık canım."

" Yaşlılıkta zor kullandığın kelimeleri unutup sürekli tekrarlıyorsun 'canım'."

Banyonun kapısını açıp terlik fırlatmaya hazırlanan Simgeye gülerek kapıya koştum ve hızla çıktım. Resepsiyona inip Zehra için istediğim çiçeği almam lazımdı.

                             *********

Kapıya geldiğimde telefonu çıkarıp Zehrayı aradım.

" Efendim balım."

" Kapıyı açar mısın acaba."

" Kapıyı çalsaydın ya neden arıyorsun."

" Ya kapıyı senden önce Ebrar açarsa ondan önce senin yüzünü görmek istiyorum. Aç hadi."

Kıkırtısı dolmuştu yine kulaklarıma. Talefonu kapatıp kapıyı açan sevgilime baktım yine çok güzeldi. Kollarını uzatıp boynuma sarıldı. Ben de tek elimi beline sarıp bir öpücük bıraktım yanağına. Geri çekilip çiçeği uzattım, gözleri dolmuştu birden.

" İnanmıyorum Hande."

Uzanıp çiçeği aldı. Gözleri neden dolmuştu şimdi huzursuzca yüzüne baktım.

" Gözlerin neden doldu şimdi seni ağlatacaksa neden aldım ben bu çiçeği."

" Senden hiç beklemiyordum balım. Romantikliğin gözlerimi yaşarttı bak."

Sonlara dolu sesinde alay dolu bir tını oluştu.

" Keşke sende biraz romantik olsan dalga geçmek yerine."

Sahte bir triple konuştuğumda gülümsedi yaklaşıp küçük bir öpücük bıraktı dudaklarıma.

" Tamam affettim."

" Sen ciddi ciddi hanımcısın."

" Aşkım yine de insanların içinde bu şekilde söylemezsen sevinirim özellikle de Ebrar'ın yanında."

Kusursuz / HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin