Özgeden;
"Aksam orada olmani istiyorum, kavalyen ben olacağım." kulağıma ilişen ses Kaana aitti. Beni evin önüne kadar bırakmıstı. Bırakmamasi konusunda cok ısrarcı olsam da bu ısrarlarımı göz ardı etmisti.
Başımla onay verip ineceğim sırada beni durdurup yanağımdan öpmüştü. Bu hareketi beni rahatsiz etse de belli etmeyerek arabadan inmiş ve bahcenin girisine dogru adımlamıştım.
Birisinin beni kolumdan yan binanın apartman girişine cekmesiyle sarsılmıştım.
"Kimdi o?"
Karşımda duran kişi Badenin abisi Burak abiydi, onu gören gözlerim titremişti.
Üstünde ki takım elbisesi ile gününü adliyede geçirdiğini belli ediyordu.
"Burak abi?"
Üstüme doğru bir adım attığında refleks olarak geri gitmiştim, kafamı vuracağım sırada elini kafamin arkasina koymustu.
"Yavaş be kızım!"
Hafif boynunu eğmiş ve yüzyüze gelmemizi sağlamıştı.
"Kimdi o lavuk?"
Iki kolu arasında kaldığımdan kafam sarhos gibiydi, burnuma gelen kokusu dikkatimi dağıtıyordu.
Foto
"Yavrum şu güzel ağzını aralayıp bir sey diyecek misin? Yoksa ben delirmeye devam mi edeyim?"
"Arkadasim." zar zor agzimdan çıkmıştı bir kelime.
"Öpen arkadas mi olur?"
"Arkadasim."
Elini ceneme getirdiginde dizlerime bi titreme gelmişti.
"Dokunamaz, öpemez." demisti cenemi oksarken.
"Hatta gerekirse ismini dahi agzina alamaz."
Sessizce başımla onay vermiştim. Hic bir zaman bana böyle davranacağı kadar yakın olmamıştık, her zaman şakalaşır gülerdik ama aramız Bade ve Özer abim gibi olmamıştı. Bi yerden bir yerden aramiz mesafeli oluyordu, gerci biraz da benden kaynaklıydi. O ne zaman bana yaklasmak istese benimle konusmak istese ben istemeden aramıza mesafe koyuyordum. Bu kez mesafe koymak yerine onun suyuna gitmeye karar vermistim. Kravatından hafif tutup kendime dogru cektigimde nefeslerimiz birbirimize degiyordu. Derin bir nefes aldığında şu an bana dokunmak icin delirdigini anlamıştım.
Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu, kımıldamıyordu ve bende öylece durmus ne yapacağıni bekliyordum.
Bir adım geri çıktığında kaçar adımlarla kollarının arasından sıvışıp bahceye kaçmıştım.
Odama girer girmez kendimi yataga atıp Burak abinin davranışındaki amacı anlamaya çalışmıştım ama bulamamistim. Saat aksam 6'ya gelirken yerimden kalkıp hazirlanmaya başlamıştım.
Üstüme kırmızı renk vücudumu saran, kalcamın altında biten bir elbise giymistim. Saçlarımın da bir tutamını arkada toplayarak kelebekli tokayla tutturmustum. Yüzüme hafif bir makyaj yaptıktan sonra ayakkabılığın önüne inerek beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıkmıştım.
Tam o sırada kapının önünde duran arabaya baktığımda içinde Kaanın oldugunu görmüştüm. Birilerinin görmesini istemedigim icin hızlı adımlarla arabaya binmistim.
Yaklaşık 15 dakika sonra partinin yapıldığı evin önünde olmustuk. Kaan yanıma gelerek kolunu bana uzatıp koluna girmemi sağlamıştı.
Iceri girdigimizde beni uzaktan gören Eslem koşarak yanımıza gelip boynuma sarılmıştı. Eslem okuldaki en yakın arkadaslarimdan birisidir okul başladığından beri birbirimizden hic kopmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜM•
Roman pour AdolescentsKarşı balkonda oturan Özer Abimden gelen şarkıyla kafamı kaldırıp o güzel yüzüne baktım. Hafif dudağını kıvırarak gülümsüyordu. İkimizde saatlerdir çıt çıkarmadan oturuyorduk ve bu sessizligi onun açtığı şarkı bozmuştu. Cem Kısmet - Haram Geceler Y...